Scudo Sports

Bike24

Scudo
Bir siparişte 20 tane iç lastik aldığım, hatta kocaman bir koli ile onlarca bisiklet parçası siparişi verdiğim, gümrük limitleri 150 euro değilken, yüzlerce dolarlık sipariş verdiğim sayısız siparişim oldu. Bir tanesi için dahi gümrüğe çağrılmadım. Bir risk oluştuğunu sanmıyorum, deneyimli arkadaşların paylaştıklarına dikkat edilmesini tavsiye ediyorum. Belirttiğim gibi en kötü ihtimalle gümrüğe çağırırlar, siz de bi kask takar gidersiniz :)
Hocam gümrük İstanbul da olur sanıyorum ki ben yalovadayim. Ambarliya falan gitmem mesele yani umarım takılmaz.

Deneyimleriniz için çok teşekkür ederim. Her yere baktım ama net cevap bulamadım çoğu kişi 150 euro üzeri ve 5 parça ürün kesin takılır vs demiş. Uğraşmak zor olur memurlarla 😃
 
  • Beğen
Tepkiler: soulless
Arkadaşlar Merhaba ,

Benim berlinde olan bir tanışım var 31 Ocak 2023' uçak ile türkiyeye dönecek. Acaba bike24'ten sipariş versem ürün o ucağa binmeden eline geçer mi ? Almanyada kargolar çok mu yavaş çalışıyor. Bilgisi olan var mı acaba? Yada Bike24 berlin mağazasına gitmiş olan var mı? Berlin mağazasında ürün yelpazesi geniş ise gidip almasını teklif edebilirim .

Çok teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
@Erenalpp Bu aralar Almanya kargo şirketlerinde grev var sanırım. Biraz sorun yaşayabilirsiniz.
 
Arkadaşlar Merhaba ,

Benim berlinde olan bir tanışım var 31 Ocak 2023' uçak ile türkiyeye dönecek. Acaba bike24'ten sipariş versem ürün o ucağa binmeden eline geçer mi ? Almanyada kargolar çok mu yavaş çalışıyor. Bilgisi olan var mı acaba? Yada Bike24 berlin mağazasına gitmiş olan var mı? Berlin mağazasında ürün yelpazesi geniş ise gidip almasını teklif edebilirim .

Çok teşekkürler
bence rahat ulaşır . arada net 4 gün var
 
  • Beğen
Tepkiler: Mtnmdn
Bu çok parça alınca takılır mı olayını yanlış anlaşmışlar arkadaşlar. Aldığınız ürünün çok sayıda olması değil , yıl içinde 5 kez yapacağınız alış veriş ile sınırlıdır.
10 tane de iç lastik alsanız sorun yok .Burada şöyle bir sorun olabilir , oda çok sayıda alınan ürünlerin ticarete girip girmediğidir. Bu kararı Gümrük çalışanları verebilir.
O yüzden gümrükte takılabilir. Abartılı olmamak kaydıyla 4-5 lastik vs gibi şeyler almanız daha sağlıklı olacaktır. Saygılar.
Bir paket içerisinde aynı üründen iki adetten fazlası ticari olarak nitelendirilir. İç lastik gibi ürünlerin değeri az boyutu küçük olduğundan gözardı ediliyor olabilir.
Arkadaşlar Merhaba ,

Benim berlinde olan bir tanışım var 31 Ocak 2023' uçak ile türkiyeye dönecek. Acaba bike24'ten sipariş versem ürün o ucağa binmeden eline geçer mi ? Almanyada kargolar çok mu yavaş çalışıyor. Bilgisi olan var mı acaba? Yada Bike24 berlin mağazasına gitmiş olan var mı? Berlin mağazasında ürün yelpazesi geniş ise gidip almasını teklif edebilirim .

Çok teşekkürler
İçeriye kargo ücreti yansımıyor ise deneyin gitsin.
 
Arkadaşlar Merhaba ,

Benim berlinde olan bir tanışım var 31 Ocak 2023' uçak ile türkiyeye dönecek. Acaba bike24'ten sipariş versem ürün o ucağa binmeden eline geçer mi ? Almanyada kargolar çok mu yavaş çalışıyor. Bilgisi olan var mı acaba? Yada Bike24 berlin mağazasına gitmiş olan var mı? Berlin mağazasında ürün yelpazesi geniş ise gidip almasını teklif edebilirim .

Çok teşekkürler
Bike24 değilde başka Alman sitesinden almanya adresine 7 ocak Cumartesi sipariş verdim. 9 Ocak pazartesi siparişimi kargoya verdiler. 10 Ocak salı günü kargom verdiğim adrese ulaştı.

Yine başka bir Alman sitesinden 15 ocakta pazar günü verilen sipariş. 21 Ocak Cumartesi günü adrese ulaştı. Kısaca kargo hızlı önemli olan sipariş verdiğin sitenin ne kadar çabuk sürede kargoya vereceği..
 
Bir paket içerisinde aynı üründen iki adetten fazlası ticari olarak nitelendirilir. İç lastik gibi ürünlerin değeri az boyutu küçük olduğundan gözardı ediliyor olabilir.

İçeriye kargo ücreti yansımıyor ise deneyin gitsin.

Bir deneyiminiz olduysa paylaşırsanız daha faydalı olacağını düşünüyorum. İç lastik, dış lastik, aynı marka model 3-4 tane ön ve arka ışık, sele, sele borusu, gidon boğazı, tayt, forma vb. ürünleri defalarca sipariş verdim ve hiç biri gümrüğe takılmadı. Defalarca ifadesini biraz daha açayım; son 4 yılda defalarca... 150 euro sınırı olmasa böyle alışverişlere de devam ederdik ama artık anlamı kalmadı.
 
  • Beğen
Tepkiler: TafLan
Bir deneyiminiz olduysa paylaşırsanız daha faydalı olacağını düşünüyorum. İç lastik, dış lastik, aynı marka model 3-4 tane ön ve arka ışık, sele, sele borusu, gidon boğazı, tayt, forma vb. ürünleri defalarca sipariş verdim ve hiç biri gümrüğe takılmadı. Defalarca ifadesini biraz daha açayım; son 4 yılda defalarca... 150 euro sınırı olmasa böyle alışverişlere de devam ederdik ama artık anlamı kalmadı.
deneyim derken çok alış veriş yaptım Almanya , ingiltere sitelerinden tranir a kadar bir çok şey aldım.Ama artık 150 eruo sınırı olduğu için en son aldığım ruble zincir lastik gümrükte takıldı.ptt benden müşavir tutmamı istedi.Müşavir tutup gelen ürünlerin yasaklı olmadığıni ve her ürünün yasalarda belirtilen sınırlar içinde kaldığını , kimini, ağırlık ölçerek ,kimini hacmini ölçerek bir fiyat çıkartıp biraz parada müşavire verip gümrükten çıkartmıştım.Gümrükteki memur zaten uğraşmıyor..Ptt de giiyorsunuz oda malın ne olduğunu anlamıyor.Mecburen müşavir arkadaş ile birlikte gidip ağırlık , hacim vs ölçerek en ucuza nasıl getireceğiz diyerek hesap yaptık.en az vergi ile ürünleri gümrükten çıakrttım.Bu yurt dışı alış verişinin önünü açmaları gerekir.Zira onlarca profesyonel sporcu en basitinden trisuit bile geitrtemiyor.Gümrükten geçmesi yasak ! Bu adamlar nasıl spor yapacak ? Bu para sınırın kalkması lazım ! Ülkemizde üretilen doğru dürüst bir şey yok.İnsanlarda mecburen yurt dışına yöneliyor.Devlet zaten üretmediği ve bizim satın aldığımız bu ürünlerden vergi alıyor.Şimdi kendi önünü de kesmiş oldu.Misal alacağımız bir sürü ürün var 150 euro sınırı var diye alamıyoruz.2 adet fren kolu alacağız burada 3 katı fiyat ama biz 155 euro tutuyor diye ayrı ayrı sipariş geçip ayrı ayrı kargo ödemek zorunda bırakılıyoruz.Acayip saçma işler.Umarım bu durumu düzeltirler.Saygılar.
 
deneyim derken çok alış veriş yaptım Almanya , ingiltere sitelerinden tranir a kadar bir çok şey aldım.Ama artık 150 eruo sınırı olduğu için en son aldığım ruble zincir lastik gümrükte takıldı.ptt benden müşavir tutmamı istedi.Müşavir tutup gelen ürünlerin yasaklı olmadığıni ve her ürünün yasalarda belirtilen sınırlar içinde kaldığını , kimini, ağırlık ölçerek ,kimini hacmini ölçerek bir fiyat çıkartıp biraz parada müşavire verip gümrükten çıkartmıştım.Gümrükteki memur zaten uğraşmıyor..Ptt de giiyorsunuz oda malın ne olduğunu anlamıyor.Mecburen müşavir arkadaş ile birlikte gidip ağırlık , hacim vs ölçerek en ucuza nasıl getireceğiz diyerek hesap yaptık.en az vergi ile ürünleri gümrükten çıakrttım.Bu yurt dışı alış verişinin önünü açmaları gerekir.Zira onlarca profesyonel sporcu en basitinden trisuit bile geitrtemiyor.Gümrükten geçmesi yasak ! Bu adamlar nasıl spor yapacak ? Bu para sınırın kalkması lazım ! Ülkemizde üretilen doğru dürüst bir şey yok.İnsanlarda mecburen yurt dışına yöneliyor.Devlet zaten üretmediği ve bizim satın aldığımız bu ürünlerden vergi alıyor.Şimdi kendi önünü de kesmiş oldu.Misal alacağımız bir sürü ürün var 150 euro sınırı var diye alamıyoruz.2 adet fren kolu alacağız burada 3 katı fiyat ama biz 155 euro tutuyor diye ayrı ayrı sipariş geçip ayrı ayrı kargo ödemek zorunda bırakılıyoruz.Acayip saçma işler.Umarım bu durumu düzeltirler.Saygılar.

Son yaptığınız alışveriş 150 euro sınırı üstünde miydi? Bu sınırı geçmediği sürece gümrüğe çağırmamaları lazım çünkü ki 150 euro sınırından sonra da hiç yaşamadım bunu.
Konuyu gereksiz yere başlığı da kirleterek başka arenalara çekmek istemiyorum ama vatandaşa ne kıyak yapılıyor ki bunda bir faydaları olsun. Önce paypal gitti, sonra gümrük limitleri değiştirildi, şimdi de şahıs alışverişi yaptığımız halde gümrük müşaviri tutmanız gerekiyor. 150 euro sınırı üstündeki bazı ürünleri bir limite kadar DHL kendi bünyesinde çözüyormuş. Alacağım ürünü kendilerine ilettim, 220 usd tutarındaki ürün için 7000 TL işlem ücreti istediler. Soyma sırası sanırım sizde diyerek görüşmeyi sonlandırdım. Jant almak, kadro almak, gps cihazları almak gibi bir çok işlem artık hayal oldu bizler için.
 
  • Beğen
Tepkiler: TafLan ve MakRo
Bir deneyiminiz olduysa paylaşırsanız daha faydalı olacağını düşünüyorum. İç lastik, dış lastik, aynı marka model 3-4 tane ön ve arka ışık, sele, sele borusu, gidon boğazı, tayt, forma vb. ürünleri defalarca sipariş verdim ve hiç biri gümrüğe takılmadı. Defalarca ifadesini biraz daha açayım; son 4 yılda defalarca... 150 euro sınırı olmasa böyle alışverişlere de devam ederdik ama artık anlamı kalmadı.
Deneyimim olduğu için böyle söyledim zaten? Sizin de yıllardır şansa geçiyor demek ki.
 
deneyim derken çok alış veriş yaptım Almanya , ingiltere sitelerinden tranir a kadar bir çok şey aldım.Ama artık 150 eruo sınırı olduğu için en son aldığım ruble zincir lastik gümrükte takıldı.ptt benden müşavir tutmamı istedi.Müşavir tutup gelen ürünlerin yasaklı olmadığıni ve her ürünün yasalarda belirtilen sınırlar içinde kaldığını , kimini, ağırlık ölçerek ,kimini hacmini ölçerek bir fiyat çıkartıp biraz parada müşavire verip gümrükten çıkartmıştım.Gümrükteki memur zaten uğraşmıyor..Ptt de giiyorsunuz oda malın ne olduğunu anlamıyor.Mecburen müşavir arkadaş ile birlikte gidip ağırlık , hacim vs ölçerek en ucuza nasıl getireceğiz diyerek hesap yaptık.en az vergi ile ürünleri gümrükten çıakrttım.Bu yurt dışı alış verişinin önünü açmaları gerekir.Zira onlarca profesyonel sporcu en basitinden trisuit bile geitrtemiyor.Gümrükten geçmesi yasak ! Bu adamlar nasıl spor yapacak ? Bu para sınırın kalkması lazım ! Ülkemizde üretilen doğru dürüst bir şey yok.İnsanlarda mecburen yurt dışına yöneliyor.Devlet zaten üretmediği ve bizim satın aldığımız bu ürünlerden vergi alıyor.Şimdi kendi önünü de kesmiş oldu.Misal alacağımız bir sürü ürün var 150 euro sınırı var diye alamıyoruz.2 adet fren kolu alacağız burada 3 katı fiyat ama biz 155 euro tutuyor diye ayrı ayrı sipariş geçip ayrı ayrı kargo ödemek zorunda bırakılıyoruz.Acayip saçma işler.Umarım bu durumu düzeltirler.Saygılar.
Söylediklerinize katılıyorum.
Devlet ise olaya şu yönden bakıyor; 1) Yurt dışına daha az döviz transferi 2) Yurt içindeki firmaların rekabeti.
 
Arkadaşlar o zaman şöyle bir çözüme kavuşturabileceğimizi düşünüyorum.

Almanya üzerinden aylık sevkiyatlar ile bu işi neticelendirebiliriz belki de. Lojistik işi ile uğraştığım için Almanya'da tanıdığım depolar mevcut. öncelikle satın alınan tüm ürünlerin Almanya üzerinde bir şirkete faturalandırılması(ZZZ Bey'in aldığı ürün XXX GMBH adına faturalandırıp depoya teslim olarak kargolanması) gerekiyor ve tüm ürünler 1 depoda toplanıp Türkiye'de bir dış ticaret şirketi adına sevk edilmeli.

Aylık 1 - 2 seferlik uluslararası nakliye kapsamında yapılacak ithalat işlemi ile toplu ürün getirimi sonrasında yurt içi dağıtımı organize edilebilir.

Böylelikle ürünlerin getirimi A.Tr ile sağlanabilir ve vergi yükü minimuma çekilebilir. bu işi biraz daha araştırıp ne yapabileceğimize bakmak isterim. birkaç gümrük şirketi ile görüşüp ortayollu bir çözüm oluşturabilir miyiz bisiklet ekipman ve kıyafetleri gibi genel bir GTİP kodu üzerinden ürünlerin ithalatını yapıp daha makul bir vergilendirmeden faydalanabilir miyiz bir danışmam gerek. Böylelikle uygun miktarlar oluştukça nakliyesi yapılıp maksimum aylık bazda ürünlerin yurda varışı sağlanabilir.
 
Arkadaşlar o zaman şöyle bir çözüme kavuşturabileceğimizi düşünüyorum.

Almanya üzerinden aylık sevkiyatlar ile bu işi neticelendirebiliriz belki de. Lojistik işi ile uğraştığım için Almanya'da tanıdığım depolar mevcut. öncelikle satın alınan tüm ürünlerin Almanya üzerinde bir şirkete faturalandırılması(ZZZ Bey'in aldığı ürün XXX GMBH adına faturalandırıp depoya teslim olarak kargolanması) gerekiyor ve tüm ürünler 1 depoda toplanıp Türkiye'de bir dış ticaret şirketi adına sevk edilmeli.

Aylık 1 - 2 seferlik uluslararası nakliye kapsamında yapılacak ithalat işlemi ile toplu ürün getirimi sonrasında yurt içi dağıtımı organize edilebilir.

Böylelikle ürünlerin getirimi A.Tr ile sağlanabilir ve vergi yükü minimuma çekilebilir. bu işi biraz daha araştırıp ne yapabileceğimize bakmak isterim. birkaç gümrük şirketi ile görüşüp ortayollu bir çözüm oluşturabilir miyiz bisiklet ekipman ve kıyafetleri gibi genel bir GTİP kodu üzerinden ürünlerin ithalatını yapıp daha makul bir vergilendirmeden faydalanabilir miyiz bir danışmam gerek. Böylelikle uygun miktarlar oluştukça nakliyesi yapılıp maksimum aylık bazda ürünlerin yurda varışı sağlanabilir.
Bisiklet ekipman ve kıyafetleri ile ilgili genel bir GTİP kodu bulunmamaktadır.
Gelen ürüne göre mevzuatta karşılığı var mı ona bakılır, eğer karşılığı yok ise bisiklet aksam ve parçalarına gitmektedir.
Kıyafetler ise tamamen ayrılmış durumdadır. Hatta bununla ilgili tek siparişte 25 kilo sınırını aşan tekstil ürünleri Tareks denetime tabi olmaktadır.
Gümrük vergisini sıfırlamak güzel bir durum fakat sadece bununla bitmiyor.
Gümrük müşavirliğine ödenecek hizmet tutarı, KDV, ordino, nakliye, ardiye ve varsa Tareks denetim ücretlerinden kaçış olmayacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: kanbozli
Gümrük müşavirliğine ödenecek hizmet tutarı, KDV, ordino, nakliye, ardiye ve varsa Tareks denetim ücretlerinden kaçış olmayacaktır.
Gördüğüm kadarıyla site üzerinden kıyafet alışı zaten çok fazla yurt dışından yapılmıyor. Uygun gümrük müşavirleri ile çalıştığımızda çok büyük fiyatlar çıkacağını sanmıyorum. kara yolu ile getirirsek zaten transit süreyi 10-12 gün bandında tutup ordino ücretinden kaçabiliriz. Ayrıca KDV her hâlükârda ödenecek bir tutar. ardiye ise ürün arttıkca ürün başına çok büyük maliyetler oluşturmayacaktır. Değişiklik olmadıysa Tas-İş'lerde 700 TL olarak 20 güne kadar ardiye tutarı mevcuttu diye biliyorum ancak tekrar kontrol etmem gerek. yani sitenin toplamında 2-3 paletlik ürün çıkartabilirsek yurt dışındaki elleçlemeler ve navlunu 600-700 eur bandında çözebiliriz tabi KDV'de gelen ürünün mal bedeli ile ilgili değişecektir.

satın alanlara mal bedeline ait kdv, elleçleme, ardiye ve nakliyeyi bildirip uygun görmeleri halinde işlem yapılabilir diye düşünüyorum. bir bakıma bir iş kolu yarattık :) böylelikle 150 eur üzeri ürün satın aldıklarında ptt ile mi uğraşacağım - gümrükçü nerden bulacağım. DHL 7000 TL işlem bedeli kesiyor bir de siz öpün gibi durumlardan kurtulunabileceğini düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: RmzBurak
Arkadaşlar o zaman şöyle bir çözüme kavuşturabileceğimizi düşünüyorum.

Almanya üzerinden aylık sevkiyatlar ile bu işi neticelendirebiliriz belki de. Lojistik işi ile uğraştığım için Almanya'da tanıdığım depolar mevcut. öncelikle satın alınan tüm ürünlerin Almanya üzerinde bir şirkete faturalandırılması(ZZZ Bey'in aldığı ürün XXX GMBH adına faturalandırıp depoya teslim olarak kargolanması) gerekiyor ve tüm ürünler 1 depoda toplanıp Türkiye'de bir dış ticaret şirketi adına sevk edilmeli.

Aylık 1 - 2 seferlik uluslararası nakliye kapsamında yapılacak ithalat işlemi ile toplu ürün getirimi sonrasında yurt içi dağıtımı organize edilebilir.

Böylelikle ürünlerin getirimi A.Tr ile sağlanabilir ve vergi yükü minimuma çekilebilir. bu işi biraz daha araştırıp ne yapabileceğimize bakmak isterim. birkaç gümrük şirketi ile görüşüp ortayollu bir çözüm oluşturabilir miyiz bisiklet ekipman ve kıyafetleri gibi genel bir GTİP kodu üzerinden ürünlerin ithalatını yapıp daha makul bir vergilendirmeden faydalanabilir miyiz bir danışmam gerek. Böylelikle uygun miktarlar oluştukça nakliyesi yapılıp maksimum aylık bazda ürünlerin yurda varışı sağlanabilir.
Bilmiyorum şöyle bir durum söz konusu olabilir mi Türkiye için.

Ben Norveç'te yaşıyorum. Amerikan siteleri çok uygun fiyata her türlü malzeme satıyor ama gel gelelim Norveç'e gönderim yapmıyorlar. Birkaç arkadaş firma kurmuşlar, bir ayağı Amerikada diğeri Norveç'te. Amerikan siteleri üzerinden alım yapanlar şirketin deposuna yolluyor , şirket siparişi aldığında Norveçe kendi firmasına yolluyor. Norveç'teki firmada siparişi alıcısına ulaştırıyor. Gümrük vergilendirme vs her şeyi şirket kendi hallediyor, daha sonra alicidan tahsil ediyor.

Bu şekilde Amerikadan araba satın alıp getiren arkadaşlar bile mevcut. Kargonun büyüklüğü ve ağırlığı konusunda sınırları yok
 
Bilmiyorum şöyle bir durum söz konusu olabilir mi Türkiye için.

Ben Norveç'te yaşıyorum. Amerikan siteleri çok uygun fiyata her türlü malzeme satıyor ama gel gelelim Norveç'e gönderim yapmıyorlar. Birkaç arkadaş firma kurmuşlar, bir ayağı Amerikada diğeri Norveç'te. Amerikan siteleri üzerinden alım yapanlar şirketin deposuna yolluyor , şirket siparişi aldığında Norveçe kendi firmasına yolluyor. Norveç'teki firmada siparişi alıcısına ulaştırıyor. Gümrük vergilendirme vs her şeyi şirket kendi hallediyor, daha sonra alicidan tahsil ediyor.

Bu şekilde Amerikadan araba satın alıp getiren arkadaşlar bile mevcut. Kargonun büyüklüğü ve ağırlığı konusunda sınırları yok

Buna benzer işlemleri Amerikadan iste gibi bazı siteler yapıyordu ve geçmiş yıllarda araç parçaları için çok fazla kullandık. Tek seferde 7-8.000 usd tutarında kolilerce malzeme getirdiğimiz oluyordu. Onlar bunu parçalara bölüyor, ürünleri kendileri aldığı için veya biz satın alıp oradaki posta kutusuna ilettiğimiz için ona göre fatura bedeli ayarlıyor ve gönderiyordu. Maalesef artık onlar da 150 euro üstü işlem yapamıyor.

Topluca alışveriş yapıp böyle bir alışveriş portalı oluşturmakta çok kolay değil. Gümrükte ürünü takılan arkadaşlar olmuş ve bunu paylaşmışlar ama ben hala bunun çok istisna olduğunu düşünüyorum. Yıllardır hiçbir arkadaşımın ürününün (aynı üründen çoklu alımlarda) gümrüğe takıldığını görmedim. En kötü ihtimalle sizi çağırıp bedel, fatura soruyorlar. Alışveriş yapacak arkadaşlar da bence bu sınırlar altında rahat olmalı. 150 euro üstü için ise maalesef durumlar iç açıcı değil.

Evet, devlet kesinlikle dışarı döviz çıksın istemiyor sanki milyonlarca TL değerindeki araçlar bu ülkeye gelmiyormuş gibi. Onlara yapılamayan, firma rekabeti adı altında bizlere yapılıyor.
 
Bu durumun elbette bir çıkış kapısı vardır bunu sadece bisiklet için düşünmemekte gerekli bence, araç aksesuarı, klasik araç parçaları, hatta bilgisayar ekipmanlarına kadar bir çok alternatif pazara hizmet sunabilecek bir portal altında birleştirilebilir.
 
Söylediklerinize katılıyorum.
Devlet ise olaya şu yönden bakıyor; 1) Yurt dışına daha az döviz transferi 2) Yurt içindeki firmaların rekabeti.
Rekabete bir şey dediğim yok da yurt içindeki firmalar yurt dışından aldıklarını satma rekabetine giriyor . Ürettikleri bir şey yok ama satarken
amcamlar fiyatları şişirerek satıyorlar. Rekabete gel :D olan tüketiciye oluyor.Saygılar....
Arkadaşlar o zaman şöyle bir çözüme kavuşturabileceğimizi düşünüyorum.

Almanya üzerinden aylık sevkiyatlar ile bu işi neticelendirebiliriz belki de. Lojistik işi ile uğraştığım için Almanya'da tanıdığım depolar mevcut. öncelikle satın alınan tüm ürünlerin Almanya üzerinde bir şirkete faturalandırılması(ZZZ Bey'in aldığı ürün XXX GMBH adına faturalandırıp depoya teslim olarak kargolanması) gerekiyor ve tüm ürünler 1 depoda toplanıp Türkiye'de bir dış ticaret şirketi adına sevk edilmeli.

Aylık 1 - 2 seferlik uluslararası nakliye kapsamında yapılacak ithalat işlemi ile toplu ürün getirimi sonrasında yurt içi dağıtımı organize edilebilir.

Böylelikle ürünlerin getirimi A.Tr ile sağlanabilir ve vergi yükü minimuma çekilebilir. bu işi biraz daha araştırıp ne yapabileceğimize bakmak isterim. birkaç gümrük şirketi ile görüşüp ortayollu bir çözüm oluşturabilir miyiz bisiklet ekipman ve kıyafetleri gibi genel bir GTİP kodu üzerinden ürünlerin ithalatını yapıp daha makul bir vergilendirmeden faydalanabilir miyiz bir danışmam gerek. Böylelikle uygun miktarlar oluştukça nakliyesi yapılıp maksimum aylık bazda ürünlerin yurda varışı sağlanabilir.
valla ben varım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: gunerokn
Geri