kudretozbay
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 23 Eylül 2013
- Mesaj
- 427
- Tepki
- 1.096
- Şehir
- ıstanbul zeytınburnu
Bu işlem aslında dediğiniz gibi mantıklı değil fakat firmalar kromaj işlemini bütün olarak kadroya uygulamayı tercih ediyorlar. Boyası sökülmüş halini şuraya bırakayım.mühendisim. metal endüstrisinde, bisiklet de dahil, kromaj yapıp üstüne boya tatbik etmek diye bir şey görmedim. boya uygulanacaksa, alt kat olarak kromaj yapmaya gerek kalmıyor çünkü. kromajın yaptığı anti-pas görevini boya yapıyor. ayrıca, dediğiniz gibi olsa, yani kromaj üstüne boya olsa, boya sökücüyü tatbik ettikten sonra zımpara veya tel fırça ile boya tabakasını kaldırırken boya ile beraber kromaj da kalkar. mikron mertebesinde kalınlığı var kromajın.
ben özetle şunu sorayım, arka maşanın krom renkli kısımları da elden geçti mi? yoksa sadece eski yeşil boyalı kısmı kaldırıp orayı mı boyadınız/boyattırdınız?
Mühendisliğiniz hangi alanda bilmiyorum lakin kromajlı bir yüzeyi kolay kolay el ile yapılan zimpara ve tel işlemi ile çıkmaz.

Bisikletiniz gayet güzelmişBir zamanlar kullandığım singlepeed-fixe charge plug bisikletimiz.
214093 dosyayı görüntüle
214088 dosyayı görüntüle214091 dosyayı görüntüle214090 dosyayı görüntüle214089 dosyayı görüntüle214087 dosyayı görüntüle214086 dosyayı görüntüle214085 dosyayı görüntüle



