Scudo Sports

Bianchi caurus 838 projesi

Evet bunlar benim dedigim vidalar ama uzunlugunu ölcmeniz gerekiyor.
 
Scudo
Bu modelden çok aradım bende ama Eskişehirde bulamadım:(.Bende Kalhoff marka alman malı bir bisiklet ile yoluma devam edeceğim.Hiç birşeyden anlamayınca zor oluyor.
 
Vakit bulamadığım için bisikletin parçalarını detaylı paylaşamamıştım. Şimdi paylaşıyorum.

Krom aksamı parlatmak için Karaköy'den resimdeki pasta/cila yı aldım ancak jant telleri çok ince bir yüzey olduğundan çok işe yaramadı. Sizin bir öneriniz var mı? WD40 sıktım, sonra bu pastayı sürdüm. Biraz parladı ama özellikle dip kısımları hala istediğim gbi değil.

Bunun dışında sizce arka-ön taşıyıcıları değiştirmeli miyim? Veya üzerinde bulunanlardaki siyah alanlar için birşey yapılabilir mi?

Frenleri değiştirmeli miyim?

Bu bisiklet fixed gear a dönüşür mü?
 

Dosyalar

  • IMG_5872.JPG
    IMG_5872.JPG
    73,7 KB · Okunma: 193
  • IMG_5873.JPG
    IMG_5873.JPG
    86,2 KB · Okunma: 187
  • IMG_5874.JPG
    IMG_5874.JPG
    86,1 KB · Okunma: 193
  • IMG_5875.JPG
    IMG_5875.JPG
    125,3 KB · Okunma: 191
  • IMG_5876.JPG
    IMG_5876.JPG
    114,1 KB · Okunma: 196
Cevap gelmeyince ben de bütün bisikleti söktüm. Kadroyu boyatmaya karar verdim, çok çiziği var çünkü. İstanbul' da nerde boyatmak lazım? Kumlama da yaparlar mı?
 
boya büyük sıkıntı maalesef umarım istediğiniz sonucu alırsınız
 
Evet malesef büyük sıkıntı. Bostancı Oto Sanayi' ne gidip oto boyacılarıyla konuşmayı düşünüyorum. Veya Kızıltoprak TT Customs la.
 
@Burak Kılıç
kumlamayı çok kafaya takmaya gerek yok boya sökücü ve tel fırça ile bir günde halledersin üzerine de 180 numara zımpara ile gittin mi tertemiz olur
ama boya sökücü sıcradığı yerleri yakıyor , iş gözlüğü ve uzun kollu kıyafet,iyi de bir eldiven lazım , hatta mümkünse hemen yanında su olsun
temiz kadro ile sanayide oto boyacısına yaptırırsın,
 
  • Beğen
Tepkiler: mfmayliba
Herkese merhaba;

Uzun zaman sonra yazabiliyorum. Israrlardan sonra kadronun orjinal boyasına dokunmama kararı aldım. Birkaç parça ekledim ve son hali şu şekilde:

Slack for iOS Upload-2.jpg

Şimdi sırada kadro üst borudaki etiket kalıntılarını temizlemek, pedalları değiştirmek, vites kollarını değiştirmek, fren kaliperlerini değiştirmek var... Daha çok lçalışmak lazım:)

Sevgiler.
 
Bisikletiniz cok guzel gule gule binin :)

Gidon sargisi ve sele brooks saniyorum ?
Bianci vento aura ' m icin bende dusunuyorum o yuzden sordum :)
 
Tebrikler. Çok güzel olmuş. Vites grubu da orijinal kalmış.. Yeni tip kol takılamıyor mu? Yada sizin tercihiniz mi orijinalleri
 
@tifosi Kol derken vites değiştirme kollarından mı bahsediyorsunuz? Ben genelde bütün parçaların orjinal kalmasından yanayım. Ancak frenler gerçekten çok kötüydü, onları acilen değiştiriyorum. Vitesin durumu iyi gibi. Kollar da iyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: tifosi
Burak Kılıç evet vites kollarını kastetmiştim. Orijinal kalması çok iyi olmuş.. Ama vites değişimi alttan sanki fren kollarındakine göre biraz daha zor gibi, yada daha kullanışsız gibi diyeyim..
 
@tifosi
Evet kesinlikle. Ama görünüşe oldukça önem veriyorum. Bu yüzden değiştirmedim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: tifosi
bende bulsam eski bi tane toplamak isterim.. Kolay gelsin.
 
çokgüzel yaşlı kurt, umarım gönlünüze göre olur
 
Son durum nedir? Var mı yeni parçalar. Varsa resim isteriz.
 
merhaba @Burak Kılıç

benzer bir hikaye de bende var. carraro sportive 221 kullanıyordum fakat geçtiğimiz aylarda çalındı maalesef. şu sıra nişanlımın katlanır bisikletini kullanıyorum ama o da tatmin etmiyor.
uzun zamandır retro bir yol bisikleti istiyordum. sahibinden'de düzgün görünen bir bianchi caurus 838 buldum, almayı düşünüyorum ama bir iki sorum olacak.
öncelikle hiç yol bisikleti kullanmadım, dolayısıyla zaten bu dinamiklere hakim değilken, eski bir bisiklet almak yıpratır mı beni? vites sistemi benim için yepyeni bir durum olacak alışma konusunda. mesela yokuşlarda hantal kalıyor mu?
ikinci sorum da ağırlık ile ilgili olacak, tartabildiniz mi hiç?

teşekkür ederim şimdiden.
 
  • Beğen
Tepkiler: Özcan
Geri