Mesut DOĞRU
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 23 Ağustos 2015
- Mesaj
- 480
- Tepki
- 986
- Yaş
- 52
- Şehir
- istanbul
- İsim
- Mesut DOĞRU
- Bisiklet
- Bianchi
Selam
Carraro Flexi 121 mi? Paxton 6 mı? Kron FD500 mü? Bianchi 6 mı? Mosso Marine 20 mi?
Katlanır Bisiklet kategorisinde bir çok marka ve bir çok model var. Bu kadar çok marka ve model olunca karar vermek de o kadar zor oluyor. Biz tercihimizi Bianchi'nin 2o17'de yeni çıkardığı 21 vitesli modelinden yana kullandık. Bisikletimi n11.com üzerinden hizmet verek Koçak Motor'dan aldım.
Bianchi Folding 21 vitesli katlanır bisiklet Carraro Flexi 121 ile aynı dizayna sahip. Bunu neden yazıyorum; Çünkü katlanır bisiklet kategorisinde 21 vites seçeneği sadece bu iki modelde var. Carraro, 2017 model Flexi 121 de kronik sorunları ortadan kaldırmış.
Bu resimde bisikletimin koliden çıkmış hali görülmekte. Kritik yerlerin çizilmesine karşı kalın süngerimsi bir malzeme kullanılmış. Büyük ve kalın bir koli ile ambalaj yapılmış. Kolinin içinden küçük bir koli daha çıktı. Bu küçük kolide, sele, zil, kırmızı reflektör, sarı reflektör, kullanma klavuzu ve garanti belgesi bulunuyor.
Lastikler CHAOYANG marka. Bu marka lastik hakkında bir yorum yapamayacağım.Umarım iyi bir markadır. Arka aktarıcı Shimano Tourney.
Katlanırda meşhur olan 3 yaprak aynakol ve Shimano Tourney ön aktarıcı. Zincirde KMC marka tercih edilmiş.
Göbeğin altında park ayağı gibi görünen kısım katlandığında bisikletin aynakol üstüne binmesini engelleyen sabit aparat. Basit ancak çok işlevsel. Katladıktan sonra seleden tutularak gayet rahat bir şekilde sizinle beraber yürüyor, bırakmak istediğinizde bu aparatın üzerine rahat bir şekilde bırakılıyor.
Ön tekerlekte para şekkinde görünen kısım mıknatısın karşılığı. Hoş ve güzel olmuş. Maşaya vidalanmış. Bu parçada eksantirik açı var. Vidayı biraz gevşettiğinizde açıyı ayarlayabiliyorsunuz.
Katlandığı zaman mıknatısların buluşma noktası. Arka tekere yerleşik mıknatıs güçlü. Arka mıknatıs sabit, ancak ön parça ayarlanabilir. Tam ayarlandığında mıknatısı açmak kolay değil. Ancak eksantrik açısı doğru yapılmaz ise mıknatısın sadece uç kısmı tutuyor, o da oldukça zayıf kalıyor.
Bisikletin katlanmış hali.Daha önce katlanır bisiklet kullanmadığım için bu ölçüler ile ilgili yorum yapamıyorum. Sadece şunu diyebiliyorum. Bu hali ile oldukça iyi boyutlara sahip. Belki diğer markalarda daha ufak boyutlara inebilen modeller vardır. Ancak benim Bicim (Hanımım Bici ismini verdi) bu boyutları ile de gönlümüzü kazandı.
Bu da Bici'nin bütün hali.
Kısa kısa; Gidon'da boy ayarı yapılabiliyor ve gidon dışa doğru katlanıyor. Pedallar katlanabiliyor. Frenler Alhonga marka fena değil. Jantlar sizin de gördüğünüz gibi Bianchi'nin çift kat ürünü. Katlaması ve toplanması oldukça kolay ve hızlı. Bir Btwin 700 değil elbette. Ancak bu mekanizma ile de gayet kolay katlanıp açılabiliyor.
Bici ile ilgili şimdilik bu kadar bilgi aktarabiliyorum. Kullandıkça artı ve eksi yönlerini sizler ile paylaşırım. Umarım bilgilendirici bir paylaşım olmuştur.
Herkesin gönlüne göre olması dileğiyle. Şimdilik Esen kalın.
Carraro Flexi 121 mi? Paxton 6 mı? Kron FD500 mü? Bianchi 6 mı? Mosso Marine 20 mi?
Katlanır Bisiklet kategorisinde bir çok marka ve bir çok model var. Bu kadar çok marka ve model olunca karar vermek de o kadar zor oluyor. Biz tercihimizi Bianchi'nin 2o17'de yeni çıkardığı 21 vitesli modelinden yana kullandık. Bisikletimi n11.com üzerinden hizmet verek Koçak Motor'dan aldım.
Bianchi Folding 21 vitesli katlanır bisiklet Carraro Flexi 121 ile aynı dizayna sahip. Bunu neden yazıyorum; Çünkü katlanır bisiklet kategorisinde 21 vites seçeneği sadece bu iki modelde var. Carraro, 2017 model Flexi 121 de kronik sorunları ortadan kaldırmış.
Bu resimde bisikletimin koliden çıkmış hali görülmekte. Kritik yerlerin çizilmesine karşı kalın süngerimsi bir malzeme kullanılmış. Büyük ve kalın bir koli ile ambalaj yapılmış. Kolinin içinden küçük bir koli daha çıktı. Bu küçük kolide, sele, zil, kırmızı reflektör, sarı reflektör, kullanma klavuzu ve garanti belgesi bulunuyor.
Lastikler CHAOYANG marka. Bu marka lastik hakkında bir yorum yapamayacağım.Umarım iyi bir markadır. Arka aktarıcı Shimano Tourney.
Katlanırda meşhur olan 3 yaprak aynakol ve Shimano Tourney ön aktarıcı. Zincirde KMC marka tercih edilmiş.
Göbeğin altında park ayağı gibi görünen kısım katlandığında bisikletin aynakol üstüne binmesini engelleyen sabit aparat. Basit ancak çok işlevsel. Katladıktan sonra seleden tutularak gayet rahat bir şekilde sizinle beraber yürüyor, bırakmak istediğinizde bu aparatın üzerine rahat bir şekilde bırakılıyor.
Ön tekerlekte para şekkinde görünen kısım mıknatısın karşılığı. Hoş ve güzel olmuş. Maşaya vidalanmış. Bu parçada eksantirik açı var. Vidayı biraz gevşettiğinizde açıyı ayarlayabiliyorsunuz.
Katlandığı zaman mıknatısların buluşma noktası. Arka tekere yerleşik mıknatıs güçlü. Arka mıknatıs sabit, ancak ön parça ayarlanabilir. Tam ayarlandığında mıknatısı açmak kolay değil. Ancak eksantrik açısı doğru yapılmaz ise mıknatısın sadece uç kısmı tutuyor, o da oldukça zayıf kalıyor.
Bisikletin katlanmış hali.Daha önce katlanır bisiklet kullanmadığım için bu ölçüler ile ilgili yorum yapamıyorum. Sadece şunu diyebiliyorum. Bu hali ile oldukça iyi boyutlara sahip. Belki diğer markalarda daha ufak boyutlara inebilen modeller vardır. Ancak benim Bicim (Hanımım Bici ismini verdi) bu boyutları ile de gönlümüzü kazandı.
Bu da Bici'nin bütün hali.
Kısa kısa; Gidon'da boy ayarı yapılabiliyor ve gidon dışa doğru katlanıyor. Pedallar katlanabiliyor. Frenler Alhonga marka fena değil. Jantlar sizin de gördüğünüz gibi Bianchi'nin çift kat ürünü. Katlaması ve toplanması oldukça kolay ve hızlı. Bir Btwin 700 değil elbette. Ancak bu mekanizma ile de gayet kolay katlanıp açılabiliyor.
Bici ile ilgili şimdilik bu kadar bilgi aktarabiliyorum. Kullandıkça artı ve eksi yönlerini sizler ile paylaşırım. Umarım bilgilendirici bir paylaşım olmuştur.
Herkesin gönlüne göre olması dileğiyle. Şimdilik Esen kalın.