Strelok
Aktif Üye
- Kayıt
- 17 Temmuz 2015
- Mesaj
- 192
- Tepki
- 247
- Yaş
- 35
- Şehir
- İstanbul/Esenyurt
- İsim
- Tuncay
- Bisiklet
- Bianchi
İnternetten bulduğum acaba diriltebilirmiyim diye defalarca tereddüte düştüğüm Beldesan Rabbit tam emin olmamakla beraber. Genel itibarı ile bisikletten geriye kadro, maşa, gidon ve gidon boğazı kaldı diyebilirim. Aynakol aldığımda kırık ve orjinal değildi maalesef.
Vatandaşın ilk hali. Jant ve telleri paslanmış ve bayağı yamulmuş durumda. Açıkçası uğraşmak istemedim. Çatı katında sele, vites ve fren takımı ile beraber duruyor.
Boya sökücü kullandıktan sonra, vatandaşların hali. Boyanın üç kat ve farklı renklerde olması bayağı uğraştırdı. Maşanın boynu bükük duruşu olayın özeti sanırım.
Kadronun ince zımparadan sonraki hal,
Maşanın deneme amaçlı, iki kat alüminyum, üstüne de bir kat mat vernik atılmış hali.
Gidona herhangi bir işlem uygulamadım darbe ve çizikler içinde. Forumu dolaşırken bir-iki arkadaşımızın yaptığı gibi deri ile sarmak fikri oluştu. Boğaz kısmında problem yok iyi durumda.
Yardım istediğim noktalar;
-Kadroda selenin hemen altındaki çatlak nasıl kapatabilirim diye çok düşündüm ama sağlam bir fikir bulamadım kaynak ile kapatmak dışında.
-Fren ve vites tel yuvalarını tam manasıyla temizleyemedim maalesef. Aklıma sökmek geliyor ama izi kalacak. Nasıl boya ve kirden arındırılacağı konusunda fikirlerinizi bekliyorum.
-Elimden geldiğince paslanmış kısımları arındırmaya çalıştım, ama ufak gözenekler halinde, özellikle kadro üzerinde izler var. İleride boyadıktan sonra tekrar boya altında kabarma durumu olur mu ?
-İnternet'ten aldığım bu jant seti maalesef kulakçıklara uymadı tam oturmuyor. Kuvvet uygulayıp oturtmak ne kadar doğru emin olamadım.
En büyük problemim aslında kapalı rahatlıkla çalışabileceğim bir alan yok. Şimdilik terasta büyükçe bir balkona sahibim yağmur rüzgar olmadığı sürece problem yok.
Şimdilik durum bu üzerinde çalışmaya özellikle klasik parçalar bulmaya çalışıyorum.
Her türlü fikir ve önerilerinize açığım.

Vatandaşın ilk hali. Jant ve telleri paslanmış ve bayağı yamulmuş durumda. Açıkçası uğraşmak istemedim. Çatı katında sele, vites ve fren takımı ile beraber duruyor.
Boya sökücü kullandıktan sonra, vatandaşların hali. Boyanın üç kat ve farklı renklerde olması bayağı uğraştırdı. Maşanın boynu bükük duruşu olayın özeti sanırım.
Kadronun ince zımparadan sonraki hal,
Maşanın deneme amaçlı, iki kat alüminyum, üstüne de bir kat mat vernik atılmış hali.
Gidona herhangi bir işlem uygulamadım darbe ve çizikler içinde. Forumu dolaşırken bir-iki arkadaşımızın yaptığı gibi deri ile sarmak fikri oluştu. Boğaz kısmında problem yok iyi durumda.
Yardım istediğim noktalar;
-Kadroda selenin hemen altındaki çatlak nasıl kapatabilirim diye çok düşündüm ama sağlam bir fikir bulamadım kaynak ile kapatmak dışında.
-Fren ve vites tel yuvalarını tam manasıyla temizleyemedim maalesef. Aklıma sökmek geliyor ama izi kalacak. Nasıl boya ve kirden arındırılacağı konusunda fikirlerinizi bekliyorum.
-Elimden geldiğince paslanmış kısımları arındırmaya çalıştım, ama ufak gözenekler halinde, özellikle kadro üzerinde izler var. İleride boyadıktan sonra tekrar boya altında kabarma durumu olur mu ?
-İnternet'ten aldığım bu jant seti maalesef kulakçıklara uymadı tam oturmuyor. Kuvvet uygulayıp oturtmak ne kadar doğru emin olamadım.
En büyük problemim aslında kapalı rahatlıkla çalışabileceğim bir alan yok. Şimdilik terasta büyükçe bir balkona sahibim yağmur rüzgar olmadığı sürece problem yok.
Şimdilik durum bu üzerinde çalışmaya özellikle klasik parçalar bulmaya çalışıyorum.
Her türlü fikir ve önerilerinize açığım.














