Devilsbutcher
Daimi Üye
- Kayıt
- 1 Nisan 2018
- Mesaj
- 390
- Tepki
- 393
- Yaş
- 35
- Şehir
- Ankara
- İsim
- Tuncay
- Bisiklet
- Carraro
Yeni aldığım Carraro sportive 327 bisikletin sol pedaldan sesler gelmeye başladı (daha iki ay olmadı bile). Ayrıca vites geçişleri de çok sert ve sarsıntılı oluyordu. Forumdan araştırdığım kadarıyla bunlar birçok kişinin başına gelmiş. Kronik sorun aslında. Bende accell bisiklete mail attım. Durumu anlattım. Garanti belgesi ve fatura ile en yakın accell bisiklet servisine giderseniz arkadaşlar yardımcı olacaktır diye cevap geldi. Ücretsiz olacak değil mi bu diye tekrar mail attım. Arkadaşlar tutanak tutarak size yardımcı olacaklardır diye tekrar cevap geldi. Bazı cin esnafın ücretsiz olduğu halde para istediğini duymuştum. O yüzden sordum özellikle.
Onun üzerine benim bisikleti aldığım yere baktım o accell yetkili servisi değilmiş (ulus yiba yaycılar bisiklet). Batıkent’te oturduğum için en yakın yetkili servisin Karaani Bisiklet olduğunu öğrendim ve gittim. Durumu anlattım. Hatta accell den gelen maili gösterdim. Daha hiç bakmadan ikisi de kullanımdan dolayı meydana gelen arıza dedi. Bende yeni aldım ürünü garanti belgesi ve fatura burada ne kadar kullandım da kullanıma bağlı oldu bu sorun dedim. Bakım yapacağız sorunu halledeceğiz ama ücrete tabi dedi. Bende bakım değil sadece oluşan sorun giderilecek dedim. Kupon istediler. Fakat bana kupon verilmedi. Zaten bisikleti de aldığımda kurulmuştu. Kutusunda değildi. Yani bir kupon söz konusu olmadı.
Neyse ben durumu anlatmaya çalıştım fakat adamlar biranda bağırdılar, hakaret, el kol ile üzerime yürümeler yani bir dövmedikleri kaldı. Sizi şikayet edeceğim burası mahalle bisikletçisi değil yetkili servis dedim. Kralı gelse senin bisikletini yapmam falan diye çıkıştı. Sonra ben tepki gösterince biraz yatıştı 20 tl para istedi falan. Saçma sapan hareketler. Git aldığın yere yaptır o zaman dedi falan. Aldığım yer yetkili servis değil. Bisiklet satan bir yermiş listeden baktım dedim. Ayrıca Batıkent’ten ulus a mı gideceğim dedim. Burası en yakın yetkili servis sonuçta dedim. Pedalda yada vites sisteminde sorun varsa incelersin bakarsın tutanak tutarsın yenisi gelir parça değişir garantiden bende sana para falan vermem dedim. Hiç bakmadan incelemeden ahkam kesip bağırıyorsun dedim. Baktım işler kötüye gidecek ya o bana ya ben ona dalacam. Çekip gittim. Arkasındaki Adamda beni kovduğunu düşündü pis pis sırıttı.
Adam akıllı insan gibi davransa 20 tl yi verip yine yaptıracaktım. Ben gördüğüm muamele yüzünden sinirlendim.
Biz kurumsal firma diye o kadar para veriyoruz accell carraro bisiklet alıyoruz. Gördüğümüz muameleye bak.
Gelen maili okutunca arkadaki o diğer adam, o konuştuğun zırtapoz beni ilgilendirmez gibi birşey dedi anlamadım tam. Esnaflık ve accell in bir yetkili servisi işte bu kadar.
Bu Batıkent Karaani Bisikleti asla önermiyorum. Bir daha yakınından bile geçmem. Durumu accell e yine mail attım bakalım ne diyecekler.
6-12-18-24 aylık periyodik bakımları yetkili serviste yaptırmazsak ürün garanti dışı kalıyormuş. Arkadaş ben sorun olunca gidince herşeye para vereceksem garantinin ne anlamı kaldı. Bakımlarımı da daha ucuza istediğim esnafa yaptırayım. Niye beni yetkili servise zorluyorsun. Madem zorladın adam gibi muamele et o zaman.
Onun üzerine benim bisikleti aldığım yere baktım o accell yetkili servisi değilmiş (ulus yiba yaycılar bisiklet). Batıkent’te oturduğum için en yakın yetkili servisin Karaani Bisiklet olduğunu öğrendim ve gittim. Durumu anlattım. Hatta accell den gelen maili gösterdim. Daha hiç bakmadan ikisi de kullanımdan dolayı meydana gelen arıza dedi. Bende yeni aldım ürünü garanti belgesi ve fatura burada ne kadar kullandım da kullanıma bağlı oldu bu sorun dedim. Bakım yapacağız sorunu halledeceğiz ama ücrete tabi dedi. Bende bakım değil sadece oluşan sorun giderilecek dedim. Kupon istediler. Fakat bana kupon verilmedi. Zaten bisikleti de aldığımda kurulmuştu. Kutusunda değildi. Yani bir kupon söz konusu olmadı.
Neyse ben durumu anlatmaya çalıştım fakat adamlar biranda bağırdılar, hakaret, el kol ile üzerime yürümeler yani bir dövmedikleri kaldı. Sizi şikayet edeceğim burası mahalle bisikletçisi değil yetkili servis dedim. Kralı gelse senin bisikletini yapmam falan diye çıkıştı. Sonra ben tepki gösterince biraz yatıştı 20 tl para istedi falan. Saçma sapan hareketler. Git aldığın yere yaptır o zaman dedi falan. Aldığım yer yetkili servis değil. Bisiklet satan bir yermiş listeden baktım dedim. Ayrıca Batıkent’ten ulus a mı gideceğim dedim. Burası en yakın yetkili servis sonuçta dedim. Pedalda yada vites sisteminde sorun varsa incelersin bakarsın tutanak tutarsın yenisi gelir parça değişir garantiden bende sana para falan vermem dedim. Hiç bakmadan incelemeden ahkam kesip bağırıyorsun dedim. Baktım işler kötüye gidecek ya o bana ya ben ona dalacam. Çekip gittim. Arkasındaki Adamda beni kovduğunu düşündü pis pis sırıttı.
Adam akıllı insan gibi davransa 20 tl yi verip yine yaptıracaktım. Ben gördüğüm muamele yüzünden sinirlendim.
Biz kurumsal firma diye o kadar para veriyoruz accell carraro bisiklet alıyoruz. Gördüğümüz muameleye bak.
Gelen maili okutunca arkadaki o diğer adam, o konuştuğun zırtapoz beni ilgilendirmez gibi birşey dedi anlamadım tam. Esnaflık ve accell in bir yetkili servisi işte bu kadar.
Bu Batıkent Karaani Bisikleti asla önermiyorum. Bir daha yakınından bile geçmem. Durumu accell e yine mail attım bakalım ne diyecekler.
6-12-18-24 aylık periyodik bakımları yetkili serviste yaptırmazsak ürün garanti dışı kalıyormuş. Arkadaş ben sorun olunca gidince herşeye para vereceksem garantinin ne anlamı kaldı. Bakımlarımı da daha ucuza istediğim esnafa yaptırayım. Niye beni yetkili servise zorluyorsun. Madem zorladın adam gibi muamele et o zaman.