Scudo Sports

B. Erbil with strenght of steel

Scudo
yapımındaki emek az bir şey değil harika olmuş logo çok hoşuma gitti bu arada iyi pedallamalar :) seri üretimi bekliyoruz
 
  • Beğen
Tepkiler: Cengiz Parlakgül
@cparlakgul

Baran 2 ay bisikletten uzak. Ben de 1 ay içinde Polonya yolcusuyum tekrar.
Ama bi ara buluşup muhabbet ederiz.

Ha bir de, bence iyi bir fotoğraf çekimi yapın. Olmadı ben de yardım etmeye çalışayım. Ama boğazı ters çevirin, öyle yukarı olmaz o :D
 
Olsun yav, benimde performansim iyi degil, rahatsizim biraz oyle bir bulusalim, ote yandan bogaza gelirsek Burcak ustaya gore uygun surus pozisyonunu bu sekildeyakaliyoruz ancak guzel fotograflar icin degistirilebilir, telefon kamerasi ve yetersiz isik ile ancak bunlari yakalayabildim:):) cekeriz daha guzellerini acik havada
 
Geçenlerde görmüştüm ama fazla yazamadım. Resimlerden çok anlaşılmıyor ama kadronun konusunu takip ve de takdir etmiştim.
Klasikleri moden parçalarla birleştirmek benim de gözüme hoş görünüyor. Ama böyle bir niyetin varsa ekipman, sele/gidon vs gibi parçaları değil de jant setini yüksek profil karbon yapabilirsin. Eminim ki bu kadroya çok yakışır.

Mesela :
http://i6.photobucket.com/albums/y209/ianho_/Blog%20Stuff/Van%20Nicholas/IMG_6252_zps8afd6d9e.jpg
 
Resimdeki canavar inanilmaz guzellikte abi!! Benimde aklimda olan bir konu, yapacagim genis profil 50 lerde birsey cok şık duracaktir, belki s80 sram bile olabilir..boynu bugun degistirdim toptube a paralel durmakta artik surus pozisyonunu biraz etkiliyor, rahatsiz olursam eski haline alacagim..
 
Birkere kendi üretiminiz olan bisiklete binmenin keyfi çok çok farklı olmalı, emek, para, zaman harcamış, kafa patlatmış yapımında neler neler öğrenmişsiniz, gerçekten tebrikler. Birşeyler üretmenin ne kadar zor olduğu, konuşmanın kolay olduğunu birkez daha hatırlattınız.

Bu projeyi paylaşarak projeye daha da değer kattığınızı, bisikletin çocuk oyuncağı olmadığını, çok ciddiye alınabileceğini gösterdiğinizi düşünüyorum. Türkiyedeki bisiklet kültürüne birşeyler de siz kattığınız için birkez daha teşekkür ediyorum, yeni projelerde de, hayatta da çok başarılı olacağınızı düşünüyorum. Tebrikler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cengiz Parlakgül
evet güzel sayılır ama daha çok 5 bin euroluk jant seti dikkat çekiyor :)
Kadrosu ise Van Nicholas'ın aşağı yukarı bin euro lara satılan bir titanyum modeli. Yalnız senin kadro daha güzel ve de özel.
jant olarak sram yada benzeri bir olay yerine, Uzakdoğu'dan bir Token olmadı FarSport getirtebilirsin. Bu setlerin Sram dan sadece daha hesaplı değil daha sağlam olacağını tahmin ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cengiz Parlakgül
iyi dilekleriniz için teşekkür ederim:) bir hayli yol yaptım şimdiden, gittiğim bir kaç bisiklet mağazıda oldu. çelik dediler karbon bisikletlerin yanında hor görüp esner dediler yokuşta yorar dediler..

canavar yolda yağ gibi akıyor, performans meraklısı değilim, dakikade 200+ devire çıktığım spin bisikletleride var ama yolda biniyorsam daha çok keyif almaya çalışıyorum, bana en çok keyif veren şey ise başarmanın hazzı, yaparız dedik, yapıcaz dedik,yapıyoruz oldu, ve yaptık:) bir şey yapıyor olmak kadar harika ne olabilirki?..
 
Tesekkur ederiz Bora abi, havanin gunesli, islerin yogun olmadigi bir gun goruselim isterim, ufak bir tur yapalim:)
 
Mükemmel iş;yazdıklarımızdan ve övgülerimizden daha da fazlasını hakediyor.Bkunda boncuk bulsa "Cevher buldum !" diye barım barım bağıranların;ağaçtan kaşık yapsa,kendini usta sayanların;2013 de "Uzaya çıktık,roket yaptık,uçak yaptık palavralarıyla ortada gezinenlerin henüz bir bisiklet bile üretemediği ülkemizde,gerçekten gurur duyabileceğimiz bir çalışma.Aynı zamanda aklından üretim fikri geçiren herkes için de harika bir örnek;kutlarım.
 
Merhaba Cengiz, süper! sürmeye devam ;) Memnunsundur umarım..

Söylenenleri kafana takma. Esneme ile enerji kaybı argümanı pazarlama taktiğinden başka birşey değil! Metallerde plastik (yani kalıcı) deformasyon olmadan kaydadeğer bir enerji kaybı olmaz; yay misali verdiğin enerjiyi geri alırsın.
Hatta o argümanın tam tersine ince borulu çelik kadroların bu yolla sürücünün performansını artırdığı görüşünde olan çok sağlam kaynaklar var. Sürücünün kranka max tork uyguladığı orta bölgelerde kadroda depolanan enerji, torkun düştüğü alt/üst ölü noktalarda kranka geri dönerek bu noktaları daha kolay aşmayı sağlıyor. Buna da "planing" diyorlar. Kaynak: (link) : Bu dergi teknik anlamda bisiklet üzerine en iyi kaynaklardan biri..
 
@Burçak Erbil

kesinlikle katılıyorum abi, ama onlarada hak veriyorum milyar dolarlık aletler dururken mağazadaki tüm ilgi bizim bebek üzerine toplanınca ne yaparsın :)

ayakkabılarla başım beleda Özgür abi ve tabiki pedallar ilede.. henüz adam gibi bir pedal ve ayakkabı almadım, araştırıyorum ama bulamadım bulduklarımında cüzdanıma garezleri vardı abi, specialized oldukça hoşuma gitti ilgileneceğim:)
 
karbon kadro inişte pedal çevirmezken de esnemiyor ve jilet gibi kayıp gidiyor.. aynı yokuşu karbon la da indim alüminyumla da çelikle de... arda fark var hemde baya var. ayrıca tırmanışta ve düzde de... karbon kadroya verdiğim her kuruşa da acımıyorum. kolay kolay da kandırılmam. ama çelik kadrolar çok güzel. fakat bisikletleri seyretmiyorum, bisikletlere biniyorum..
 
Geri