@GokmenOzyurt
gökmen sana bi olayımı anlatayım ......
ben aytek volkan gebzeden bastık suadiyeye rampa nerde vardı gebze çıkışında öyle kartepe gibi rampalar yok tabi 63 km basıldı az mola ile ve bi yandan pis bir yağmura geldik üst baş berbat üstelik silik tekerler ile 35 tempolar görüldü ve en arkada ikiliyi kaybetmemeye azim gösterdim vede başardım yalnız dil ovası inişinde yerler ıslak olduğu için yavaş indim arka teker virajda hafif kaydırdı ..hava 80 basılırsa bu tekerle aynen güm ama tekerin hava inikti ve tabi gücümü emdi ...taş gibi olacak tekerki seni yormasın yoksa çevirdiğin her spd pedal gücü sana yük olarak gelir ..ikisinin ortası yok ..o gün bizim şansımıza oldu bu yağmur evet her ihtimale karşı havayı indirdim ve nitekim yağmur bizi gebze çıkışında yakaladı sabah zati yerler ıslak idi......
ve tedbir için tekerin havası indirilince haliyle suadiyeye geldiğimde bende yorgunluk vardı .. onun üzerine acımasız rampalar var idi eğim 9 olan ,bu işler öyle kolay değil düz yolda basarsın ama karşına eğimli, birden fazla rampa çıkınca ne yapacaksın ,bunun için çalışmak lazım uzun yollarda, seçilecek etaplar rampalı olmalı ,düz yolda kısa measafe gidilir ama 100 artı üstü km lerde vede üstelik rampalı yollarda ne olduğunu ,yani gücünü kondüsyonunu tartarsın ...kısa mesafelerde hiç bi şey anlaşılmaz ......önemli olan 100 artı üstü km leri en az saatte bitirebilme yeteneği vede kondüsyonudur bu da çalışmadan geçer.......
evet kendisini tartmak isteyen gebzeden basar kartepe otele ve tekrar döner gebzeye bu şu demektir gebzeden suadiyeye 63 km suadiyeden otele 24 km bunun 21 km si acımasız rampalar ......iniş maşukiyeden 18 km ve gebzeye dönüş tam 73 km ve tabi dönüşte acımasız dil ova rampası orda insan ne olduğunu görür........
toplam 180 km ıron man turu adama verdiği yorgunluk 200 km ve üstü olur...
arkada nasıl hızlı gittiğinde hasip aganın dediği doğru bence ....

gökmen sana bi olayımı anlatayım ......
ben aytek volkan gebzeden bastık suadiyeye rampa nerde vardı gebze çıkışında öyle kartepe gibi rampalar yok tabi 63 km basıldı az mola ile ve bi yandan pis bir yağmura geldik üst baş berbat üstelik silik tekerler ile 35 tempolar görüldü ve en arkada ikiliyi kaybetmemeye azim gösterdim vede başardım yalnız dil ovası inişinde yerler ıslak olduğu için yavaş indim arka teker virajda hafif kaydırdı ..hava 80 basılırsa bu tekerle aynen güm ama tekerin hava inikti ve tabi gücümü emdi ...taş gibi olacak tekerki seni yormasın yoksa çevirdiğin her spd pedal gücü sana yük olarak gelir ..ikisinin ortası yok ..o gün bizim şansımıza oldu bu yağmur evet her ihtimale karşı havayı indirdim ve nitekim yağmur bizi gebze çıkışında yakaladı sabah zati yerler ıslak idi......
ve tedbir için tekerin havası indirilince haliyle suadiyeye geldiğimde bende yorgunluk vardı .. onun üzerine acımasız rampalar var idi eğim 9 olan ,bu işler öyle kolay değil düz yolda basarsın ama karşına eğimli, birden fazla rampa çıkınca ne yapacaksın ,bunun için çalışmak lazım uzun yollarda, seçilecek etaplar rampalı olmalı ,düz yolda kısa measafe gidilir ama 100 artı üstü km lerde vede üstelik rampalı yollarda ne olduğunu ,yani gücünü kondüsyonunu tartarsın ...kısa mesafelerde hiç bi şey anlaşılmaz ......önemli olan 100 artı üstü km leri en az saatte bitirebilme yeteneği vede kondüsyonudur bu da çalışmadan geçer.......
evet kendisini tartmak isteyen gebzeden basar kartepe otele ve tekrar döner gebzeye bu şu demektir gebzeden suadiyeye 63 km suadiyeden otele 24 km bunun 21 km si acımasız rampalar ......iniş maşukiyeden 18 km ve gebzeye dönüş tam 73 km ve tabi dönüşte acımasız dil ova rampası orda insan ne olduğunu görür........
toplam 180 km ıron man turu adama verdiği yorgunluk 200 km ve üstü olur...
arkada nasıl hızlı gittiğinde hasip aganın dediği doğru bence ....


