Murat B.
Forum Trolü
- Kayıt
- 23 Eylül 2013
- Mesaj
- 4.091
- Tepki
- 11.602
- Şehir
- İstanbul
- Bisiklet
- Specialized
@barış barış
Yanlış, hem de çok yanlış. Proje, bisiklet yolunu içerecek şekilde yapılmadığı için bisiklet yolu yapılması için mevcut şeritlerden birinin kapatılması lazım. Birkaç tane bisiklet geçecek diye tünelin kapasitesinin %25 veya %50 düşürülmesi nasıl bir mantık ile açıklanabilir çok merak ediyorum. Her gün İstanbul'daki bisiklet sayısından fazla kişi tarafından kullanılan metrobüs için bile köprü geçişinde böyle bir ayrıcalık uygulanmıyor. Baştan proje ona göre yapılmalıydı demeden önce, tünelin her iki yönünü de bisiklet şeridi ve emniyet mesafesi için gereken 180 cm daha geniş yapmanın maliyeti ne olurdu, bunu karşılar mıydınız, bir araştırın lütfen.
Yanlış, hem de çok yanlış. Proje, bisiklet yolunu içerecek şekilde yapılmadığı için bisiklet yolu yapılması için mevcut şeritlerden birinin kapatılması lazım. Birkaç tane bisiklet geçecek diye tünelin kapasitesinin %25 veya %50 düşürülmesi nasıl bir mantık ile açıklanabilir çok merak ediyorum. Her gün İstanbul'daki bisiklet sayısından fazla kişi tarafından kullanılan metrobüs için bile köprü geçişinde böyle bir ayrıcalık uygulanmıyor. Baştan proje ona göre yapılmalıydı demeden önce, tünelin her iki yönünü de bisiklet şeridi ve emniyet mesafesi için gereken 180 cm daha geniş yapmanın maliyeti ne olurdu, bunu karşılar mıydınız, bir araştırın lütfen.


