Scudo Sports

avid code mi hayes stroker mi?

by_fatih

Daimi Üye
Kayıt
26 Kasım 2008
Mesaj
204
Tepki
21
Şehir
istanbul
arkadaşlar ikisi arasında seçim yapsaydınız hangisini seçerdiniz ve neden?
 
Scudo
Strokerın hangi modelini soruyorsun ona göre durum değişir.
-Gram xc
-Ryde,Trail all mountain freeride
-Ace(dört piston) freeride downhill kullanımı için.
Avid code tamamen freeride,downhill için yapılmış bir fren.Kolları strokerlara göre daha sağlam.Dört pistonlu tasarımıyla çok kuvvetli frenleme sağlıyor.Hayes frenlerin avidelere göre avantajı yurtdışında bütün yedek parçaları rahatça bulunabiliyor.Bakım yenileme vs daha kolay.Bana sorarsan fren gücü açısından Hayes Stroker Ace modeli ile Code karşılaştırılabilir sadece diğerleri aynı sınıfta değil çünki.Benim seçimim Code olurdu.
 
  • Beğen
Tepkiler: by_fatih
Yukarıda iyi açıklanmış bir cevap var... Tek soracağım yeni çıkan Hayes Prime'dan haberin(iz) var mı?
Bana cazip gelen özellikleri ve güzellikleri var ancak fiyatını bilmemekteyim...
 
  • Beğen
Tepkiler: by_fatih
Code... Kesinlikle durduruyor:) Fakat o sınıfta ben Magura Gustav M i tercih ederim ki bir dönemde kullandım gerçekten çok çok güçlü. (dokunmanız yeterli)

@Özgür Tunalı

Koray bu konuyu görsede yazı yazsa... :) :)
 
  • Beğen
Tepkiler: by_fatih
Prime tam olarak elixirle karşılaştırılacak bi fren güç olsun tasarım olsun ama dört pistona gelince olay gustav code ace olarak gidio (tabi bu sırada hope un frenlerini sormuyosunuz die hiç katmıyorum ) ama araştırmalar ve duyduklarım ve kullandıklarım bu yönde (bir şey daha Elixir çook güçlü bi fren hiç hafife alıncak bir şey değil)
 
  • Beğen
Tepkiler: by_fatih
Doruk kusura bakma ama Gustavlarında görüntüsü, özellikle kolları çok odun yaa adamlar on senedir dizaynını değiştirmediler.:)
 
  • Beğen
Tepkiler: by_fatih
@Özgür Tunalı

Vallahi çok haklısınız ama beni biliyorsunuz görüntüye önem vermeyen biriyim, işlevi iyi olsun bana yeter. :) Gustavın tek bir kötü yanı var oda kaliperler; motorsiklet freni mantığında çalışıyor yani sabit bir fren merkezine bağlı diğer piston baskı uyguladığı zaman frenleme yapıyor. Gücü şahane ama eğer FR/DH nin dışında kullanılıyorsa bir piston hep rotora değdiği için yavaşlatma oluyor. :eek:
 
  • Beğen
Tepkiler: by_fatih
Geri