Scudo Sports

Aslı Bisiklet'e Teşekkür..

Nail Acun

Forum Bağımlısı
Kayıt
1 Haziran 2012
Mesaj
614
Tepki
1.823
Şehir
Denizli
Bisiklet
Merida
Arkadaşlar Merhaba,

2016'nın Kasım ayında Aslı Bisikletten Merida 906 Cf kadro set satın aldım. Diğer malzemeleri ( Grupset +jant vs) yurtdışından sipariş verdim ve toplama bisiklete sahip oldum. Bisikleti topladığımdan beri diyebilirim, kadronun üst borusundan gelen bir ses vardı. Hatta bu sorunu forumda paylaşmıştım hatırlayanlar olabilir belki.Konu linki : Fren kablosunun kadroya vurması sorunu .. Kendime göre alternatif çözümler üretip sorunu halletmeye geçiştirmeye çalıştım. Ne kadar kablo değiştirdim haddi hesabı yok :) Yaklaşık bir 6-7 ay bu sorunu bile bile sürmeye devam ettim ve şunu da belirteyim bu yıl 4000 km'ye yakın bisiklet sürdüm..

En son çare olarak Aslı bisiklet'le iletişime geçmeyi düşündüm, Aslında bu düşünce en başından beri vardı ama bisikletim de ayrı kalmak istemiyordum açıkcası, çünkü hemen hemen hergün bisiklet sürüyorum işe bisikletimle gidip geliyorum.. Ama sorunun devam etmesi beni gerçekten sinir ediyordu. Neyse çalıştığım ofisteki şefimiz de benim gibi bir bisiklet tutkunu ve Merida marka bisikleti var. Şefim de bir ara jant ile ilgili bir problem yaşamış ve aslı bisiklet sorunu çözmüş. Ben de bir umut, Aslı Bisiklet'e mail attım konuyu özetleyen. Mail atmamdan yaklaşık 15-20 dakika sonra telefonla bana dönüş sağlandı. Oktay Bey diye bir arkadaş aradı,ses tonu ve yaklaşımı oldukça nayifti. Bana içimi rahatlatacak, bir şekilde bu sorunu çözeceklerini ilettiler. İlk önce bana kadronun girişine takılan yüzük gibi birşey gönderip denememi ve bu şekilde sorunun giderilebileceğini söylediler ve aparatı gönderdiler. Ancak ne yazıkkı ses kesilmedi.

Sonrasında bisikleti Aslı bisiklete gönderip, sorunu bir uzman gözüyle kendilerinin tespit edip çözüm bulmalarını istedim. Bu arada birkaç tatsız olay da yaşadık kadrodan gelen ses ile ilgili ancak bu olumsuzluklara burada değinmek istemedim :)

Oktay Bey beni, Teknik Servis yetkilisi Sercan Bey'e yönlendirdi. Sercan bey'e de durumu anlattım ve bisikleti göndereceğimi söyledim. Olumlu karşıladı ve bisikleti Yanlış hatırlamıyorsam 5 Haziran'da gönderdim. Sercan Bey sağolsun hergün beni telefonla ya da mesaj yoluyla bilgilendirdi.

Sorun şuymuş; kadronun içindeki klavuz kopmuş, kopunca her lakaya girdiğimde kadroya vurup ses yapıyormuş. Tabi bu sorunu benim anlamam mümkün değil çünkü kadronun içini göremiyorum.

Neyse ; Sercan Bey sorunu bir şekilde çözmüş nasıl yaptığının bilgisini tam detaylı vermedi :) Ama benim için önemli olan sorunun çözülmesiydi zaten. Bisikletime dün itibariyle kavuştum ve test ettim kadrodan gelen o sinir bozucu ses artık gelmiyor.


Sorunla ilgili olarak garanti kapsamına girmediğini ve servis bedeli olarak ufak bir ücret ödemem gerektiğini söylediler. Bense topladığımdan beri ses olduğu için kullanıcı hatasını olmadığını ancak bu parayı ödemek istediğimi belirttim. Nitekim ödedim. Keşke daha önce iletişime geçip bisikletimi gönderseydim bu kadar uzunca bir süre bu sinir bozucu ses ile yaşamak zorunda kalmayacaktım :)


Sorunun çözülmesinde yardımcı olan Başta Oktay Toprak ve Sercan Bey olmak üzere tüm Aslı Bisiklet çalışanlarına teşekkür etmek istiyorum.
zBA734.jpg
 
Scudo
@efeozata Kullanıcı hatası olacak bir sorun değil zaten çünkü kadronun içinde olan birşeyin kullanıcı hatası olması için sanırım çok fena düşmek gerek :) Bisiklet toplama olduğu için acaba toplarken mi koptu ya da sonradan mı oldu bilmiyorum. Minnet duyduğum söylenemez ancak Hem Oktay Beyin hem de Sercan beyin ilgili tavırları bunda etkili oldu diyebilirim.
 
2 yıl garantili ürüne nasıl ücretlendirebiliyorlar.
2 yıl dolmadan kadroya bir şey olsa bu işlemi göstererek garanti dışı işlem yaparlar.bu firmaları anlamak çok zor.
Keşke sorsaydınız ne yapmışsınızda garanti dışı olmuş?
 
Asli bisiklete bir teşekkür de benden. Yeni konu açmak yerine buradan devam ediyorum. Sıkıntı olmaz sanırım. 2016 nisan ayında Seda Bisikletten aldığım Sedona 345 'in masasının kilitlenmedigini nisan 2018 in ortalarinda farkettim. Oncesinde de masa ile ilgili Seda bisiklete bakim yapilip yapilmadigini sormustum. Kendilerinin masa bakimi yapmadigini ,masanin Istanbul 'a gonderilerek orada bakim yapildigini ogrenmistim. Parca ile ilgili olduğunu düşündüğümden Asli bisiklete danıştım. Nedir? nasil birsey tavsiye ederler ?diye . Maşa da öyle rockshox , fox falan değil rst marka olduğundan tamiri konusunda pek bir umudum yoktu. Acikcasi ben parca satisi yaparlar mi ?yedek parca mi gerekecek? diye dusunurken . Bisikletin ne zaman alindigini sordular, eger garanti kapsaminda olan bir sorunsa ucretsiz tamir edilebilecegini fakat once masayi gormelerinin gerektigini soylediler. Bunun için gec olmadan bisikleti Seda Bisiklete götürmemi , onlarin kargoyla Istanbula gonderecegini söylediler. Bisikleti Seda Bisiklet e 24 nisan aksami teslim ettim. Daha sonrasinda haber bekledim. Arayan olmadı. Zaten araya resmi tatil falan da girdiğinden işlerine karışıp aceleye gelmesini istemedim. Madem bisikleti kullanamayacağım ,bari oradayken bir usta gözü görsün , özellikle göbek için aletim ve bilgim olmadigindan sökülüp temizlenip yağlanıp bir kontrol edilsin istedim. Dün Seda Bisikleti aradığımda parçanın geldiğini bugün (persembe) alabileceğimi öğrendim. Sagolsunlar kimse de yan yattı çamura battı, parca değişti garantiye girmez diye birşey söylemedi. Sadece 75 lira Seda Bisiklete bakim ucreti odedim. Maddi olarak sıkıntıli , zaman olarak bollukta olduğum şu sıralarda sorunumun halledilmesi beni fazlasıyla memnun etti. Ihtiyaclar ve imkanlar doğrultusunda her iki firmayla da alış veriş yapmak önceliğim olacak. Asli ve Seda Bisiklet firmalarına teşekkür ederim. Iyi ki bu tarz yerli firmalarımız var.
Çağdaş Koldaş IZMIR
 
  • Beğen
Tepkiler: Abdullah ozturk
Geri