Nail Acun
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 1 Haziran 2012
- Mesaj
- 614
- Tepki
- 1.823
- Şehir
- Denizli
- Bisiklet
- Merida
Arkadaşlar Merhaba,
2016'nın Kasım ayında Aslı Bisikletten Merida 906 Cf kadro set satın aldım. Diğer malzemeleri ( Grupset +jant vs) yurtdışından sipariş verdim ve toplama bisiklete sahip oldum. Bisikleti topladığımdan beri diyebilirim, kadronun üst borusundan gelen bir ses vardı. Hatta bu sorunu forumda paylaşmıştım hatırlayanlar olabilir belki.Konu linki : Fren kablosunun kadroya vurması sorunu .. Kendime göre alternatif çözümler üretip sorunu halletmeye geçiştirmeye çalıştım. Ne kadar kablo değiştirdim haddi hesabı yok
Yaklaşık bir 6-7 ay bu sorunu bile bile sürmeye devam ettim ve şunu da belirteyim bu yıl 4000 km'ye yakın bisiklet sürdüm..
En son çare olarak Aslı bisiklet'le iletişime geçmeyi düşündüm, Aslında bu düşünce en başından beri vardı ama bisikletim de ayrı kalmak istemiyordum açıkcası, çünkü hemen hemen hergün bisiklet sürüyorum işe bisikletimle gidip geliyorum.. Ama sorunun devam etmesi beni gerçekten sinir ediyordu. Neyse çalıştığım ofisteki şefimiz de benim gibi bir bisiklet tutkunu ve Merida marka bisikleti var. Şefim de bir ara jant ile ilgili bir problem yaşamış ve aslı bisiklet sorunu çözmüş. Ben de bir umut, Aslı Bisiklet'e mail attım konuyu özetleyen. Mail atmamdan yaklaşık 15-20 dakika sonra telefonla bana dönüş sağlandı. Oktay Bey diye bir arkadaş aradı,ses tonu ve yaklaşımı oldukça nayifti. Bana içimi rahatlatacak, bir şekilde bu sorunu çözeceklerini ilettiler. İlk önce bana kadronun girişine takılan yüzük gibi birşey gönderip denememi ve bu şekilde sorunun giderilebileceğini söylediler ve aparatı gönderdiler. Ancak ne yazıkkı ses kesilmedi.
Sonrasında bisikleti Aslı bisiklete gönderip, sorunu bir uzman gözüyle kendilerinin tespit edip çözüm bulmalarını istedim. Bu arada birkaç tatsız olay da yaşadık kadrodan gelen ses ile ilgili ancak bu olumsuzluklara burada değinmek istemedim
Oktay Bey beni, Teknik Servis yetkilisi Sercan Bey'e yönlendirdi. Sercan bey'e de durumu anlattım ve bisikleti göndereceğimi söyledim. Olumlu karşıladı ve bisikleti Yanlış hatırlamıyorsam 5 Haziran'da gönderdim. Sercan Bey sağolsun hergün beni telefonla ya da mesaj yoluyla bilgilendirdi.
Sorun şuymuş; kadronun içindeki klavuz kopmuş, kopunca her lakaya girdiğimde kadroya vurup ses yapıyormuş. Tabi bu sorunu benim anlamam mümkün değil çünkü kadronun içini göremiyorum.
Neyse ; Sercan Bey sorunu bir şekilde çözmüş nasıl yaptığının bilgisini tam detaylı vermedi
Ama benim için önemli olan sorunun çözülmesiydi zaten. Bisikletime dün itibariyle kavuştum ve test ettim kadrodan gelen o sinir bozucu ses artık gelmiyor.
Sorunla ilgili olarak garanti kapsamına girmediğini ve servis bedeli olarak ufak bir ücret ödemem gerektiğini söylediler. Bense topladığımdan beri ses olduğu için kullanıcı hatasını olmadığını ancak bu parayı ödemek istediğimi belirttim. Nitekim ödedim. Keşke daha önce iletişime geçip bisikletimi gönderseydim bu kadar uzunca bir süre bu sinir bozucu ses ile yaşamak zorunda kalmayacaktım
Sorunun çözülmesinde yardımcı olan Başta Oktay Toprak ve Sercan Bey olmak üzere tüm Aslı Bisiklet çalışanlarına teşekkür etmek istiyorum.
2016'nın Kasım ayında Aslı Bisikletten Merida 906 Cf kadro set satın aldım. Diğer malzemeleri ( Grupset +jant vs) yurtdışından sipariş verdim ve toplama bisiklete sahip oldum. Bisikleti topladığımdan beri diyebilirim, kadronun üst borusundan gelen bir ses vardı. Hatta bu sorunu forumda paylaşmıştım hatırlayanlar olabilir belki.Konu linki : Fren kablosunun kadroya vurması sorunu .. Kendime göre alternatif çözümler üretip sorunu halletmeye geçiştirmeye çalıştım. Ne kadar kablo değiştirdim haddi hesabı yok
En son çare olarak Aslı bisiklet'le iletişime geçmeyi düşündüm, Aslında bu düşünce en başından beri vardı ama bisikletim de ayrı kalmak istemiyordum açıkcası, çünkü hemen hemen hergün bisiklet sürüyorum işe bisikletimle gidip geliyorum.. Ama sorunun devam etmesi beni gerçekten sinir ediyordu. Neyse çalıştığım ofisteki şefimiz de benim gibi bir bisiklet tutkunu ve Merida marka bisikleti var. Şefim de bir ara jant ile ilgili bir problem yaşamış ve aslı bisiklet sorunu çözmüş. Ben de bir umut, Aslı Bisiklet'e mail attım konuyu özetleyen. Mail atmamdan yaklaşık 15-20 dakika sonra telefonla bana dönüş sağlandı. Oktay Bey diye bir arkadaş aradı,ses tonu ve yaklaşımı oldukça nayifti. Bana içimi rahatlatacak, bir şekilde bu sorunu çözeceklerini ilettiler. İlk önce bana kadronun girişine takılan yüzük gibi birşey gönderip denememi ve bu şekilde sorunun giderilebileceğini söylediler ve aparatı gönderdiler. Ancak ne yazıkkı ses kesilmedi.
Sonrasında bisikleti Aslı bisiklete gönderip, sorunu bir uzman gözüyle kendilerinin tespit edip çözüm bulmalarını istedim. Bu arada birkaç tatsız olay da yaşadık kadrodan gelen ses ile ilgili ancak bu olumsuzluklara burada değinmek istemedim
Oktay Bey beni, Teknik Servis yetkilisi Sercan Bey'e yönlendirdi. Sercan bey'e de durumu anlattım ve bisikleti göndereceğimi söyledim. Olumlu karşıladı ve bisikleti Yanlış hatırlamıyorsam 5 Haziran'da gönderdim. Sercan Bey sağolsun hergün beni telefonla ya da mesaj yoluyla bilgilendirdi.
Sorun şuymuş; kadronun içindeki klavuz kopmuş, kopunca her lakaya girdiğimde kadroya vurup ses yapıyormuş. Tabi bu sorunu benim anlamam mümkün değil çünkü kadronun içini göremiyorum.
Neyse ; Sercan Bey sorunu bir şekilde çözmüş nasıl yaptığının bilgisini tam detaylı vermedi
Sorunla ilgili olarak garanti kapsamına girmediğini ve servis bedeli olarak ufak bir ücret ödemem gerektiğini söylediler. Bense topladığımdan beri ses olduğu için kullanıcı hatasını olmadığını ancak bu parayı ödemek istediğimi belirttim. Nitekim ödedim. Keşke daha önce iletişime geçip bisikletimi gönderseydim bu kadar uzunca bir süre bu sinir bozucu ses ile yaşamak zorunda kalmayacaktım
Sorunun çözülmesinde yardımcı olan Başta Oktay Toprak ve Sercan Bey olmak üzere tüm Aslı Bisiklet çalışanlarına teşekkür etmek istiyorum.


