arabalarda da diğer arkadaşların dediği gibi benzer bir durum söz konusudur:
arazi araçları 4 tekerden çekiş sistemi ve kullanılan yumuşak hamurlu lastikleri yüzünden emsali ağırlıktaki 2 tekerden çekişli sedan / hatchback / liftback / station wagoon araçtan daha fazla yakarlar.
nasıl ki dağ bisikleti (dişli oranı ve dişli lastiklerden dolayı) ile daha az yüksek hıza çıkabiliyoruz, daha fazla enerjimiz yolda sönümleniyor; aynı şey arazi araçları için de geçerli.
dolayısı ile şehir içi ağırlıklı kullanılıyor ise şehir aracı alınması daha mantıklıdır. bende şu an opel corsa var ama hobilerimden ve 4 kişilik bir aile olmamızdan dolayı station veya ufak bir mpv (multi purpose vehicle) veya cossover tarzına geçmeyi düşünüyorum.
suv (sports utility vehicle) araçalar daha extreme koşullar için tasarlanmış. dolayısı ile bunlara gerek yok.
illa 4x4 olsun isteniyorsa da crossover bile olabilir. a4 allroad, volvo xc70, peugeot 3008 (2 çeker) gibi...
ben şahsen şu an 5008 arayışındayım, belki 3008 bile olabilir.
arazi araçları 4 tekerden çekiş sistemi ve kullanılan yumuşak hamurlu lastikleri yüzünden emsali ağırlıktaki 2 tekerden çekişli sedan / hatchback / liftback / station wagoon araçtan daha fazla yakarlar.
nasıl ki dağ bisikleti (dişli oranı ve dişli lastiklerden dolayı) ile daha az yüksek hıza çıkabiliyoruz, daha fazla enerjimiz yolda sönümleniyor; aynı şey arazi araçları için de geçerli.
dolayısı ile şehir içi ağırlıklı kullanılıyor ise şehir aracı alınması daha mantıklıdır. bende şu an opel corsa var ama hobilerimden ve 4 kişilik bir aile olmamızdan dolayı station veya ufak bir mpv (multi purpose vehicle) veya cossover tarzına geçmeyi düşünüyorum.
suv (sports utility vehicle) araçalar daha extreme koşullar için tasarlanmış. dolayısı ile bunlara gerek yok.
illa 4x4 olsun isteniyorsa da crossover bile olabilir. a4 allroad, volvo xc70, peugeot 3008 (2 çeker) gibi...
ben şahsen şu an 5008 arayışındayım, belki 3008 bile olabilir.


