Ankara freeride-downhill

ercst0rm

Forum Bağımlısı
Kayıt
4 Ağustos 2015
Başlık
4
Mesaj
670
Tepki
886
Şehir
İstanbul
İsim
Ercüment
Bisiklet
Specialized
ellerinize saglik :) herzamanki gibi cok guzel bi video olmus devamini gozluyoruz
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak uzun

9magiko

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Kasım 2013
Başlık
37
Mesaj
765
Tepki
863
Şehir
Ankara
İsim
Murat Ali Güneş
Bisiklet
Diğer
Gençler tebrikler size sponsor lazım. :harika:
 

Burak uzun

Daimi Üye
Kayıt
25 Ocak 2010
Başlık
25
Mesaj
341
Tepki
1.127
Şehir
Ankara
İsim
Burak Uzun
Bisiklet
Cube
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #243
@9magiko Teşekkürler :) Moto212 sponsorum şu an için ..
 
  • Beğen
Tepkiler: 9magiko

Burak uzun

Daimi Üye
Kayıt
25 Ocak 2010
Başlık
25
Mesaj
341
Tepki
1.127
Şehir
Ankara
İsim
Burak Uzun
Bisiklet
Cube
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #245
Yeni VLOG yayında ! Videomu daha çok kişiye ulaştırmak için paylaşırsanız sevinirim :harika: Herkese iyi seyirler :)

Arkadaşlar,
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.
ile yeni bir VLOG geliyor.. Beklemede kalın :harika:13001322_1146761608688452_501862984577086686_n.jpg
 

melih.h

Üye
Kayıt
9 Şubat 2016
Başlık
6
Mesaj
89
Tepki
110
Yaş
17
Şehir
ankara
İsim
melih
Bisiklet
Bianchi
Abibaşlangıç için dirt jump önerirmisin. En fazla 800 tl bütçem var . Senin dj marka model fiyat nedir?

Bisiklette ön dahi kaldıramıyorum ne yapmalayım başlangıç için ne önerirsin ( bisikletim bianchi touring 730 bununla yapamam dimi atlama zıplama)
 

Burak uzun

Daimi Üye
Kayıt
25 Ocak 2010
Başlık
25
Mesaj
341
Tepki
1.127
Şehir
Ankara
İsim
Burak Uzun
Bisiklet
Cube
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #248
@.melih.
800tl butce malesef baslangic bisikletine anca yetmekte. Benim bisikletim octane one custom 5 bin tl civarlarindan toplama bir bisiklet. su an kullandigin bisikletin acisi agirligi donanimi bu isler icin uygun degil. En yakin bisiklet scott voltage olcaktir sizin icin
 

melih.h

Üye
Kayıt
9 Şubat 2016
Başlık
6
Mesaj
89
Tepki
110
Yaş
17
Şehir
ankara
İsim
melih
Bisiklet
Bianchi
Abi bu freeride işlerine bmx ile başlayabilirmiyim ne önerirsin dediğim gibi 800 tl butcem var biraz daha bekleyip bütçeyi yukseltebilirim ne yapmaliyim cok bi bilgim yok aslında baya kafam karıştı

Dirt jump şart mi freeride downhill için veya dirt jump disk fren şart mi sahibinden de 1000 tl ne var bitane ama vitesli olması gerek mi

Link atamadın bi bakabilirmisin abi 800-1500tl arası ordakilere hankısını onerirsin veya bunlarla olmaz diyorsan biraz daha bekleyeyim
 

Burak uzun

Daimi Üye
Kayıt
25 Ocak 2010
Başlık
25
Mesaj
341
Tepki
1.127
Şehir
Ankara
İsim
Burak Uzun
Bisiklet
Cube
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #250
@.melih. bmxte olur dostum wtp, sunday guzel markalar bmx ıcın. Darkside bmx e bak istanbulda yerlerı var
 

The UGUR

Forum Bağımlısı
Kayıt
24 Ocak 2015
Başlık
60
Mesaj
2.343
Tepki
2.593
Yaş
23
Şehir
Uptown, Albuquerque
İsim
Uğur
Bisiklet
Specialized
@Burak uzun
Şu atlayış efsane olmuş tek kelimeyle! Tebrik ederim devamını bekliyorum youtube'de abone oldum [emoji72]

 
  • Beğen
Tepkiler: Burak uzun

melih.h

Üye
Kayıt
9 Şubat 2016
Başlık
6
Mesaj
89
Tepki
110
Yaş
17
Şehir
ankara
İsim
melih
Bisiklet
Bianchi
Ani yine harikasın Acayip imreniyorum sana boyle seylere baslamamda yardımcı olabilir misin?
 

9magiko

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Kasım 2013
Başlık
37
Mesaj
765
Tepki
863
Şehir
Ankara
İsim
Murat Ali Güneş
Bisiklet
Diğer
Aaron Chase ne arar la bazarda? Nerden buldun bu adamı @Burak uzun
 

Burak uzun

Daimi Üye
Kayıt
25 Ocak 2010
Başlık
25
Mesaj
341
Tepki
1.127
Şehir
Ankara
İsim
Burak Uzun
Bisiklet
Cube
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #255

9magiko

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Kasım 2013
Başlık
37
Mesaj
765
Tepki
863
Şehir
Ankara
İsim
Murat Ali Güneş
Bisiklet
Diğer
@Burak uzun Yani zaten olan bir organizasyona mı katıldın ya da o tarihte çekimleri falan mı vardı orada? Böyle şeylerden haberimiz olsa toplanırız. :harika:
 

Burak uzun

Daimi Üye
Kayıt
25 Ocak 2010
Başlık
25
Mesaj
341
Tepki
1.127
Şehir
Ankara
İsim
Burak Uzun
Bisiklet
Cube
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #257
@9magiko Organızasyon olmadıgı ıcın biraz daha özel oldu. Büyük organizasyonları benden önce öğrenirsiniz zaten :D
 

ercst0rm

Forum Bağımlısı
Kayıt
4 Ağustos 2015
Başlık
4
Mesaj
670
Tepki
886
Şehir
İstanbul
İsim
Ercüment
Bisiklet
Specialized
@Burak uzun herzamanki gibi formunuzdasiniz tebrikler dostum guzel isler basariyorsun birgun tanismak sohbet etmek dileğiyle:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak uzun

Muhammet Ali Bulut

Daimi Üye
Kayıt
30 Eylül 2014
Başlık
25
Mesaj
226
Tepki
162
Şehir
istanbul
İsim
MUHAMMET ALİ BULUT
Bisiklet
Sedona
@Burak uzun bu pedallardan ayakların kaymaması işi nasıl oluyor zamanla alışınılıyormu bi türlü gücenemiyorum ayak kayacak gibi oluyor
 

melih.h

Üye
Kayıt
9 Şubat 2016
Başlık
6
Mesaj
89
Tepki
110
Yaş
17
Şehir
ankara
İsim
melih
Bisiklet
Bianchi
Burak abi sarı voltage nin yanında kadro kask vs veriyordu adam onlarsız 1500 e düsuyo .gri nin ise bakıma ihtiyacı varmış normalde 1500 e satıyormuş adam. Teog dan sonra almayı düşünüyorum ne önerirsin yukarıdaki bisikletleride degerlerebilirmisin.
 
Yukarı Alt