Scudo Sports

'' anadolu performans yeni sistem ,ayda bir ağır tur.''

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
http://cyclingtr.com/resized-image.ashx/__size/550x0/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/cyclingtr-konuk-yazarlar/lidbury.jpg

asfaltın kalitesine bakın ....
 
Scudo
ben bu pazar sabihacılara takılayım
 
@Erkan Közen

vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy hadi bakalım 64 bostancıdan yazıyor, sana 80 olur...
 
http://www.bikerumor.com/wp-content/uploads/2008/09/addict_cx.jpg


cyclo cross scott makineler şahane..

http://www.thecyclepeople.com/products/scott-cx-team-2012-cyclocross-bike.jpg

http://www.aydinbisiklet.com/image/cache/data/urunler/218129-750x750.jpg


http://www.scott.pl/photograph/2140/4860.jpg

karbon sayko kadro...
 
http://cdn.bikes.org.uk/images/scott-bikes/scott-addict-cx-2011-cyclo-cross-bike.jpg

http://www.spartania.ru/preview/velo/spartania/700/scott1001.jpg

http://www.evanscycles.com/product_image/image/5f3/aaf/51f/32861/product_page/scott-addict-cx-2009-cyclocross-bike.jpg?1311433573

http://www.pro-roadbikes.com/wp-content/uploads/2011/05/scott-addict-r1-compact-2011-road-bike.jpg
http://cdn.mos.bikeradar.com/images/bikes-and-gear/bikes/cyclo-cross/Scott_Addict_CX_TT-500-90-500-70.jpg
 
evet kasıma bi şey kalmadı 3 hafta sonra yeni yüzler olacakmı acaba bu gidişle olacak gibi gözükmüyor anadolu yaka performans yönünden bence sınıfta kaldı sistemli çalışan tek bi grup yok olanlarda teknik zayıf grup disiplini sıfır,antreman anlayışları 160 km ye eşdeğer bile değil,,,,160 lar bizim işimiz...ayda bir 160 km ye eşdeğer etap zati bize yeter bizim yarışma derdimiz yok çünki ,
3 pazar ise kısa mesafe anlayışları devam eder..kasımda bakacağız havalara benim teker su yollu olduğu için sorun yok gibi ıslak zemin üzerinde ama yerler ıslak olduğu zaman yatacağız bu kış...evet 14 ekim teke olabilir belli olmaz hava durumuna göre 21 e gider ama 28 den sonraya kalmaz olay...haftaya soğuklar geliyor 12 derece düşecek hava ve yağmur..
 


gelsin kış sezonu........................kasım................aralık.................ocak..............şubat............mart................
daimler .........erkan.............bahtiyar......................
misafirler............
ogün,murat,ekrem

anadolu performans...............

kurallar..............

1- en az 6 ay 100 artı etaplarda zamana karşı çalışmış olmak..............
2- herhangi bir hastalığı olanların kesin bize bildirmeleri mecburidir..........
yüksek tansiyonu olanların kalp ritm bozukluğu olanların ilaca bağlı hastalığı olanların ekibe katılması yasaktır.
3- 18 yaş altı ekibe alınmayacaktır...

önemle duyurulur...........

anadolu performans.................
 
haftaya başlarken genel değerlendirmelerimizi yapalım..hafta içi zati faliyet olmuyor bunada gerek yok çünki çok uzun zamandır pazarları ağır etaplarda var olduğumuz için sorun olmuyor..bahtiyar senin bisikletinin teknik problemi kısa zamanda hal olursa senin çok menfatine olacak 200 lira sıkıştı öne yani ön tarafa ,,aliminyum yarış çatalı alacaksın tabi önce bi ayar çekilecek ,o bisiklete hangi çatal uygun..bu şart, bisikletin önü şaha kalkmış vaziyette bu rüzgara karşı dez avantaj ..ve seni yoran unsur,14 kilo 200 grama düşmesi senin için iyi olur önden 800 gramlık bi hafifleme amortisör en azından 2.5 kilo senin o amortisöre gerek yok artık,500 kiloda bile bisiklet acaip fark eder ki bende çok farketti 700 gram şimdi erkanın bisikletinin teknik problemleri kilo açısından yok ama o matara bisikleti ağırlaştırmakta bence formanın arkasına pet su şişe koyması avantajdır erkanın bisikleti ile benim bisiklet kilo olarak aynı 10 kilo tekeri 1.28 çekmesi lazım hafif dişli olacak teker 1.23 risk üstelik silik ,erkanın tekeri çabuk ölecek stabilizede ona daha masraf olacak ..
 
saat 01.20 bu gece uyku tutmayınca bazı önemli düşünceleri dile getirmek zaruriyetini hissettim şöyle bir gezi programlarına bakıyorum ayrıca face deki amatör bisiklet gruplara bakıyorum tarzları hep aynı burada var olan falanca isim altında toplanmış gruplara bakıyorum hedeflerinde kahvaltı, yemektir gidiyor bu topiğin adı ne idi ayda bir ağır tur peki ayda bir ağır tur denince akla ne gelir zamana karşı tempo gelir çünki bu olmaz ise o ağır tur bitmez işkenceye döner...peki buraya hazır olmanın bedeli nedir disiplin çalışmak doğru beslenme ve erken yatıp kalkmak ,,9 ay durmadık çalıştık şurada bi şey kalmadı ocak 2013 e tam bir yıl dolacak 3 ay sonra..biz 9 ay boyunca gerçekten çalıştık durmadık,sayılar belli idi ogün misafir olarak bizlen var oldu ,ekrem son anda geldi o da tavşanlıya çünki o mekanı seviyor..fakat mekanın sarsıntısını ben erkan ile yedik tabi muratta yedi,evet yollar tam amortisörlük olmuş durumda ,,,şile teke köyü ve mundarlı ve ovacık etabı tamamıyle toprak gözüküyor uydudan bu uydu resminin ne vakit çekildiğini bilmiyorum ,,toprak sert olduğu müddetçe ve düz ise sorun yok ,,,,,ama katranın üzerine mıcır taşları döküp üstünden geçilmedikçe o yol yol olmuyor ..
tavşanlı etabı inşallah zamanla adam gibi yola kavuşur...gerçi dönüşte boyalıcada faliyet var idi..yalnız cyclo cross tarzlarda da amortisörlü bisikletler var fakat biz bunlara girmiyoruz evet ellerimizde uyuşsa gene senede bi kere sıcak aylar haricinde tavşanlı etabı gene olur nisan olabilir...
evet gelelim bize ,bu kış eleman sıkıntısı çekeceğiz ,aşikar, zati geçen senede çekmiş idik ..istanbulda sele üstünde anlayışı uzun yollarda zamana karşı az mola yapmak olan kaç vatandaş var acaba ya da kaç genç bu iş birazda orta karar iyi bisiklet almaya bakmakta evet neden cyclo cros yol bisikletlerin önemli olduğunu vurgulamak istersek ,her yol asfalt değil stabilize ve sert düz toprakta ondan nitekim şile teke böyle bir etap ,,burada toprak yollar var şimdiye kadar hiç kimsenin aklına gelmemiş olan bi etabı çıkardım şile teke köyü diğer bi adı daha var yalıköy..şile benzinciden sonra ta şile ağvaya kadar uydudan yol asfalt gözükmekte ama sonra toprak oluyor ,,bizim istediğimizde bu zati...stabilize ve sert düz toprak çok sert toprak zemin değil..bu kış sezonunda şile teke ile ve şile ağva ile boğuşurken birileri tuzlaya köfte ekşın yapmaya 2002 den beri devam etsin biz etap zenginliği yaratarak anadolu yakada yollara devam edeceğiz ,evet şile ağva çok çetin bi olay ve dönüşü çok daha çetin özellikle teke köyden sonra darlık köyü ve mundarlı ve ovacık a kadar paso toprak yol etap budur ,,tabi uydu resimlerin ne vakit çekildiğini bilmiyoruz gittiğimizde stabilize yolda olmuş olabilir..teke köyü içinden çıkış biraz karışık uydu resimlerden bakarak yolu takip ederek not aldım ta ovacık köyüne kadar ...en öncelikli olacak etap şile teke köyü etabı olacaktır evet bu kış oraya bi ziyaret olacak ,bıçkıdere nin yerini alacak bu etap daha zor bi etap olarak gündeme gelecek bıçkıdere 130 km ye eşdeğer idi burası 160 km ye eşdeğer olacak..bıçkıdere ıronman katogorisinde değil idi şile- teke tamamiyle ıronman antremanıdır..kurallar herkez tek idi ben erkan ve bahtiyar üçlü iken bu kuralı sonuna kadar savunduk ve uyguladık aramızda duygusal savaş asla olmadı ,vay efendim beni niye beklemedinde diye abuk sabuk çatışmalara burada girmedik,girmedik çünki biliyorduk tek olarak pişmemiz gerektiğini ...benimde lastiğim patladı ama motivasyon düşmedi iç lastiği anında değiştirip pompayı bastık hiç bi şekilde yama taşımadım taşımamda yama evde yapılır..evet aramızda misafir olan ogünün tarzı yüzde 90 toprak olmasına rağmen bizlen var oldu ama insanların tarzlarına her zaman saygılı idik evet ogün offroadçu o tarzı sevmekte o ormana dalmayı orada sürmeyi daha çok sevmekte..
sevgili dostlarım erkan ve bahtiyar henüz bu üçlünün işleri bitmedi devam edecek kışa girerken bahtiyar bisikleti yenileyince fırtına olacağız...
 
evet bahtiyar bisikletine neşter atmanın zamanı geldi...kasım ayı geliyor ağır etaplar gündeme gelecek ....zannedersem kışlık ekipmanlar herkezin tam ,,,,evet kasımda kurdelayı keser dalarız sahalara...;)
 
şu an bisikletin parçalarını tartıyorum ağır olan parçaları belirliyoruz tabi kadro önemli ağır ise değişecek tabi paraya bakıyor
 
@bahtiyar közen

biancinin çıkardığı bisikletler onlar...whistle idi yanılmıyorsam, bahtiyar senin kadro ağır ben sana söyleyeyim sadece kadroyu tartınca ağır olduğunu göreceksin ,,,,kadronun dışındaki kompenantlarda ağır olabilir ayna kol ve ruble gibi..ve sele borusu gidon,,,,aktarıcılar,,şimdi yeni bisiklet alma olayına bence girme çünki 28 jant takdın yavaş yavaş topla derim ben salcanoyu öyle yaptım boşuna yeni bisiklet alma çünki bu bisiklete masraf yaptın o boşa gitmesin damlaya damlaya göl olur misali senin bisiklette yavaş yavaş ortaya çıkacak ,,
 
525 ve 568 km lik bi gündeki rekorlar kırıldı en son 568 kırıldı sadık dedeoğlunun rekoru egale edildi ama katogori farklılığı oldu,,gerçi sadık beye eşlik edildi ilk 400 km ye kadar,fakat 400 km den sonra yalnız kaldı, uluslararası kurallara göre ki bunu hüseyin çelebi arkadaştan öğrenmiş oldum kesinlikle rekor deneyen bir bisikletçi başka bisikletlinin rüzgarına giremez ve arac rüzgarına dahi giremez, bu son derece katı kural ama işin tabiatı böyle ,insanlardan süperman olmaları isteniyor.. atiila bisiklet takımın elemanları ise 24 saate sığdırdılar ve ekip anlayışının ne kadar önemli olduğunu bi kez daha göstermiş oldular sadık beyin tek kalması turun sonuna doğru partnerinin olmaması bi handikap idi, rüzgara karşı onu koruyacak bi partneri olması durumu lehine çevirecek idi..evet uzun etaplar ekip işidir aynı performansa sahip partnerlerin birbirlerini kollaması rüzgara karşı çok önemlidir,
defalarca yazıldı çizildi burda ,,,,bir takım bisiklet yarışında en iyi atağa sahip olan partner hep rüzgara karşı korunur ve yarış sonunda son 100 metrede atağa geçer takımın en iyi atakçısı ister ise sonda 25 eğim duvar rampa olsun evet bisiklet yarışlarını pek sevmem seyretmem ama bu demek değildirki teknikleri bilmeyeceğiz evet teknikleri bileceğiz...elimizde internet var doğru sitelerde doğru bilgileri performans bisikletçiliği adına öğrenebiliriz ...özellikle inceleyeceğimiz konu takım teknik sürüşleridir ,,takım teknik sürüşlerini bizlerde uyguladık,nerde şile yollarında poyraza karşı 20 km ile esen rüzgara karşı ip gibi ardı ardına dizildik ve fren mesafesini hep koruduk önümdeki partnerin hatasına odaklandım her an hata yapabilirdi en büyük hata ani fren yapması idi ,ama bu hiç olmadı önden giden ters bi durum ile karşılaşınca ki bu yerdeki cam parçaları olabilir ya da kasis ,ve yolun çökmüş olması,elle işaret ederek durumu arkadan gelene haber eder..bu önemlidir..aynı çizgide arka arkaya fren mesafesinde gitmek son derece dikkat isteyen bi durumdur,süratli gidildiği için dikkat çok fazla olmalıdır..sağa sola dikkat dağılırsa kaza olabilir ,tavşanlı turunda önden kopan dostlar ile boyalıcada beraber olduk ve boyalıcanın 25 eğimli rampalarında ki 3 km sonunda grup başa baş gitti arkalardan arap atı gibi yetiştim 3 km lik rampayı yavaş aldım ama sonda atak yapabildim son 100 metrede, önemli olan son 100 metreye atak yapabilme gücünüzün kalması,evet durmuş olabiliriz tavşanlı etabında ama sele üstüne geçtiğimizde süratlerimiz azımsanmayacak kadar hızlıdır ,,evet bizler bisiklet yarışlarından daha zor işler yapıyoruz ,,çünki sayımız az bir bisiklet yarışında 140 kişi olabiliyor,ve ana grup içinde rüzgar yemeden gidiyorsunuz,,takım yarışlarında takım yardımlaşması olmakta ama gene 100 den fazla bi grup içinde oluyorsunuz,,,,,sonuçta bir bisiklet yarışında 6 kişi yarışmaz ,,,ve altı adamın işi daha zor idi tavşanlı -boyalıca hattında..sadık dedoğlunun olayı ise çok daha zordur.....525 km ve turun sonuna doğru yalnız kalması başka handikaptır,,,,evet attila bisiklet takımı ekip çalışmasının ne kadar önemli olduğunu 568 km de ispatlamışlardır ..dünyada bu tarz takılan kaç adet bisiklet grubu var acaba yani 5, 6 adam ile 500 km leri ve üstünü 24 saaatte tamamlamaya çalışan,,.tahminimce gines rekorlarına müracat etmek lazım, illaki orda 800 km yi 24 saatte zorlamış pedalşörler vardır..
ben eurosportta bu tip zamana karşı performans içeren anlayışlara şait olmadım..
 
evet ekip.....neler oluyor ve neler yapıyoruz...yeni bir hafta başlıyor 21 ekimde durum çarşamba veya perşembe belli olacak..evet bahtiyar yavaş yavaş neşteri eline alacak ve bisikleti ameliyata yatıracak başka çaresi malesef kalmadı...kış sezonuna bisikletinin performansı artması gerekecek..önceliği şile teke köyüne verdik dönüş sıkı toprak yol....zati devirmiş idik şile ulupeliti o meşhur rampaları 4 km boyunca ,,,,,evet eski şile yoluna rağbet olmaz neden zorda ondan..esas zorluk şile ağva olacak bu tur anadolu performansa yakışacak bi olaydır ..acelemiz yok ama aç kurtlar gibiyiz sessizce bekliyoruz ve avı avlayacağız ağvada...;)
 
SAĞLIK VE SPORUN ÖNEMİNİ KAVRAMIŞ,ÇEVRECİ,TEMİZ BİR TOPLUMUN ÖZLEMİ İLE BİR ARAYA GELEN İNSANLARIN TOPLULUĞUDUR.


saysür.....sağlıklı yaşam ve sürüş ....

etkinlikleri......

1- tuzla köfte ekşın
2- anadolu kavak balık ekşın restorant
3- rumeli kavak dolma ekşın
4- dondurmacı ali ekşın moda
5- belgrad mangal ekşın,,
6- sarıyer midye dolma ekşın
7- çamlıca boza ekşın

bu forumdada köfte muhabbetleri turları oluyor ama o insanlar spor yaptıklarını idda etmiyorlar hafta içi çalışan ve hafta sonu eğlenmek insanların hakkı ama eğlence başka spor başka spor yapacaksanız hedefte dolma biberdi yok turşu idi bunlar olmayacak kendini bilen kişi zati spor yapmadığını bilir, hedefte lokanta var ve tempo 17 ile gidilir ise bunun adına spor denmez bisiklet sporu hiç denmez,,saysüre göre sağlık ve sporun önemi böyle olmakta yani köfteler gelsin dondurmalar gelsin gece dondurma üzerine kokoreçler gelsin bu pazar olayın ne olduğunu az biraz anladılar yanlarından son sürat geçince kendi tempolarının ne olduğunu, baştaki lideri takip etmenin onlara spor olarak dönmediğini belki anlamışlardır face de böyle çok adam var ve bunlar asla spor yaptıklarını zannetmesin burda bu topikte yazılacak ve söylenecek bisiklet sporunun ne olduğu..her seleye geçen sporcu değildir ,,evet erkan ve bahtiyar dostum bu çizgimi kabul ettiğiniz için benle olduğunuz epey zamandır ama asla yoldan dönmek yok ben sizi bilemem siz yoldan dönerseniz ben tek başıma yola devam ederim burda ,,,tek takılırım ıssız yollarda evet burada sadece turun kriterleri yazılır saatler yazılır resim mesim ile benim işim olmaz ..
 
Kudret abinin son yazısı bomba olmuş. Ben sporcu değilim, spor yaptığımda söylenemez şimdilik. Ama oldum olası sevemedim şu köfteci ortamlarını. :D
 
@Tuncay Üner

saysürün kurucusu face de ,,,,2002 senesinden beri çizgisi aynı dondurma kokoreç köfte ,,buna bi şey demiyorum gerçekte, yani köfteciye gidebilir dondurmacıyada gider ama başka yönünü eleştiriyorum onun..bir insan olduğu gibi görünmeli olmak istediği gibi değil bu çok önemli bir çizgidir.. burada bisiklet grupları var onlarda köfte turu yapmaktalar benim onlara hiç bi lafım yok onlar zati çizgilerinin performans olmadığını yineliyorlar ama saysürün kurucusu kendisini rampacı olarak ilan etti geçenlerde ve en baba turçu olarak kendisi var hep, yani ego merkezli...ama bu pazar tozumu yedi tuzla yolunda çünki kurtlar, koyunun yola çıkmasını bekler bisiklet yolundan çıkınca düz yola gelince temponun ne olduğunu bir kez daha gördü saysürün kurucusu ,,,çok kereler onu sahada geçtim ama akıllanmadığı için ben bunları yapıyorum bir gün şu lafı etmesini bekliyorum ben şimdiye kadar asla bisiklet sporu yapmadım sadece yemekli bol durmalı geziler düzenledim bu turların içeriğinde performans olmadığı gibi ben sporcuda değilim demesi gerekiyor çünki bu arkadaşımızın bisiklet sporu ile yakından hiç bir ilişkisi yoktur ama saysürün tanımına bakarsan spor deniyor gerçek bisiklet sporunu yapanlara bence haksızlık yapılmakta..evet ne diyor tanımda sağlık ve sporun önemi deniyor bu tam bir çelişkidir sağlık dondurmanın üstüne kokoreç yemek ise eyvallah bunun adına cahillik denir..arkadaşımız kendisine sports man lakabını takdı bu ne perhiz bu ne lahana turşusu

evet bu arada bisikletini aldınmı..
 
Bisikleti aldım abi. Bizim burada çok yokuş var, şimdilik onlarla boğuşuyorum. 20-30 km arası gidiyorum. Ama halen yokuşlarda sıkıntı var onu halletmem gerek. Sıkıntı derken uzun yokuşlarda durma noktasına geliyorum. Nabızda sorun yok, laktik asit birikmesinden dolayı yanma oluyor. Zorlarsam 2 gün binemiyorum dizler sinyal veriyor. O yüzden bazı yokuşlarda dinlenmek zorunda kalıyorum...

şimdi böyle devam sabahları antreman... akşam arkadaş bulursam 20 km de öyle yapıyorum. ilk hedef yokuşları çözmek.
 
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri