Scudo Sports

Anadolu performans hazırlık antrenman

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
sürüş disiplini..............

kubilayın önerisi mantıklı saat 07.00 üsküdar vapur iskele ısıya yakalanmama ısı 30 derece ve rüzgar 25 km sonra 30 fazla sahil yollarında tutar içerlerde ne olur bilinmez...

evet 2 eylül gidiyoruz cehenneme............

07.30 çıkış hekimbaşı...................varış polinez cafe.................durma yok..................
yarım saat mola dönüş aynı yol.....................hekimbaşı başlangıc yerine ilk varan saatine baksın sonra devam etsin ............toplam 64 km toplam rampa sayısı 7 adet dönüşte polinez çıkışı uzun süren rampa ta çavuşbaşına kadar ,çavuşbaşından giriş hep iniş..............çavuşbaşından çıkış sola ve 2 km lik rampa sonra hep iniş..................dönüşte sadece iki yerde oldukça uzun iki adet rampa vardır.........
 
Scudo
kubilay direk hekimbaşına git sen orda bekle anlamı yok niye geleceksin üsküdara ayrıca bahtiyar ve erkanda orada olacak ben barışı yılgörü,doğaçı ve ozanı bekleyeceğim murat şüpheli.....saat en geç 07.05 de hareket edeceğim 07.30 da orda olma durumu.
 
ben hazırım 07:30 da ordayım bu arada ben kadroyu değiştim scott aldım bir kaç eksiği var o zamana kadar hazır olurum
bahtiyar bugün geliyor
 
@Erkan Közen

erkan -bahtiyar , kubilayı orda beklersiniz ben ozan barış yılgör ve doğaç ile geleceğim 07.30 çıkış hekimbaşı..
 
@Erkan Közen

hayırlı olsun geotec den daha iyi kadro tabi.....bahtiyar geliyor güzel...evet ekip canavar gibi
 
hekimbaşı başlangıç bazı olarak ele alınacağından ve durmadan 32 km ye eşdeğer yol ve 5 adet rampa devirileceğinden saat tutacağız, polinez kafeye ilk varan saatine baksın ..değerler ortaya çıkacak ,60 km lik etabı 6,7-10-19 eğimli rampaları 2 saat 10 dakikada almıştım haziran ayı başı ,bu değerime göre 32 km lik yolu bir saat 5 dakikada yutmam gerekecek bu sakatlık dolayısı ile tahminimce bir saat 20 dakika bi sarkma olabilir ..bir saatte alırsam tempo 32 olurki benim çok üstümde ,bir saat 20 dakika olursa 26 tempo çıkar poyraza karşı bu pazar 15 km yi 26.7 tempo ile gittiğime göre galba bu değerlerde kalacağım saat 07.30 hareket 08.50 de polinez kafede olurum eh hiç yoktan iyidir mola yarım saat ve dönüşe 09.20 de geçerim ....dönüşü serbest yapacağız orda pek saat olayı olmayacak çünki yarım saat mola veriyoruz gidiş ve dönüş durmadan yapacak isek tam saat tutulur bıçkıderede ve şilede durma olayları olduğundan sadece bıçkıderede ilk 60 km sert çıkış yapılacağından ve şilede dudulludan ilk 43 km şile benzinciye çıkış sert olacağından gerek bıçkıdere göçbeyli köyü dönüşü ve şile benzinci dönüşü serbest sürüş olacak.......bıçkıderede mola sayısı 2 dir şilede ise 3 tür...
 
erkan gözünden kaçtı herhal gezi bölümüne bak 28 ekime kim hazır topiği orda kartepe saklı....28 ekim pazar günü etabı çıkardım gene aynı bunun nedeni mollafenariden 124 km yazıyor izmit, biz gene eskihisara basacağız 44 km sonra topçulara geçerek çıkış saatini 09.00 yaparız bu sefer ekipçe hareket etmece rüzgar hepimizin üzerinde ters tepki yaratıyor suadiye köyü içinden çıkacağız ve maşukiyeden inerek direk izmite ve dil ovasından gebze ve temden bostancı 260 km bi günde bi sefere mahsus 3.5 lira veririz bisiklet için feribota ,bu ring tam ring en uygunu..
 
@douach
Doğaç çarşamba'ya alalım antrenmanı çünkü benim ayaklarda hala yorgunluk var çıkartamamak istemiyorum şimdi pazar günü polinez var biz ballıcayı cumartesi yaptık cumartesiden sonra 3 gün dinlenme pazar pazartesi salı , çarşamba ballıca , perşembe cuma cumartesi dinlenme , pazar günü polinez bu şekilde 2 tura da dinlenmiş olarak alırız.
 
uzun yolda dayanıklılık testime baktım tempo olarak ,pazar günü poyraza karşı, tempo 25.7 idi tabi 15 km sürme sonucu..son kartepe turunda topçulardan ,bilmeden yolu uzatarak suadiyeye 67.8 km yaptım 3 saatte durmadan 3 saat sele sütünde basmak gerçekten zordur bu iki değeri karşılaştırırsam ortaya şöyle bi gerçek çıkmakta partnersiz hava sıcak olduğu zaman rüzgarda şiddetli ise bende tempo düşmekte 67.8 i 3 e bölünce tempo 22.6 dır şimdi bunlar az gözükebilir ama tek olunca işin rengi değişmektedir ..fransa etaplarında adamlar birbirlerinin rüzgarından faydalanıyorlar dünyanın en zor bisikletçiliği tek başına rüzgara karşı saatlerce basabilmek ve zamana karşı aldığı en kısa time lardır bu bakımdam benim katogori tek başıma bisiklet maratoncusu olma durumu..
 
bugün öğleden sonra başıbüyük yaptım... dizim beni çok rahatsız etmedi.. fazla zorlamamak için 41 km yaptım.. buda bana yeter..
 
Kudret abi bu arada 2 eylül sabah 07:00 de üsküdar iskeledeyim.. ;)
 
@Barış Güney

erkan -bahtiyar ve kubilay ağbisi ile hekimbaşında bizi bekleyecek....saat 07.30 da orda rahat oluruz.....hiç beklemeden devam ederiz............ozan ve doğaç çarşambadan bi antreman yapacaklar cuma -ct artık mola olur ,,,evet dışarda yağmur var..15 gün havalar serinleyecekmiş , pazara yağış olursa yatacağız...
 
@Erkan Közen

vay aslan yahu.,,,,,evet güneyden tekrar olaya bakacağız iskender bunu kaçırmaz suadiyede parkta bekler gene, çeşmenin ora o çeşmenin ordan başlıyor rampa yalnız o rampayı goggle mapste göremedim yok, oranın 18 km olduğu hakkında tam bilgi yok 18 den fazlada olabilir suadiye kavşaktan kartepe otel 28 km yazıyor idi 6 km sonra suadiye geliyor ve 6 km düşersen 22 km rampa olabilir suadiye stabilize yol 4 km sapma yapmış olabilirim...erkan km ni sıfırlayacan ta bostancıda ...........eğer 28 km kartepe zirve ise hesap doğru çıkar yani 18 km sonra kartepe otel 4 km de zirve o veya bu sonuçta rampa çıkılacak..
 
2 eylül anladığım kadarıyle herkez hazır bu gün gene yağmur ama perşembe ısı 30 derecede 3 gün sonra hava durumu kesinleşir ........................
 
Son 10 yıldaki trafik kazaları yüzünden 5 bin okuldan olduk

Türkiye'de son 10 yılda gerçekleşen kazaların verdiği maddi hasar tam 10 milyar lira. Bu parayla 5 bin okul, 8 bin öğrenci yurdu ya da 327 hastane inşa edebilirdik...

TÜRKİYE Şoförler ve Otomobilciler Federasyonu (TŞOF) Başkanı Fevzi Apaydın, Türkiye'de trafik kazalarında son 10 yılda 10 milyar liraya yaklaşan maddi zarar olduğunu kaydetti. TŞOF Başkanı, yazılı açıklamasında, Türkiye'de bu yılın ilk yarısında meydana gelen 162 bin trafik kazasında 1463 kişinin hayatını kaybettiğini, 116 binden fazla kişinin yaralandığını belirtti. Söz konusu kazalarda yaklaşık 623 milyon liralık maddi hasar meydana geldiğine dikkati çeken Apaydın, 2002-2011 yıllarındaki toplam maddi kaybın ise 9 milyar 802 milyon lira olduğunu ifade etti. Bu rakama kaybedilen kişilerin, çalışırken engelli hale gelen vatandaşların uğradığı kayıpların dahil olmadığına işaret eden Apaydın, 'Bu kayıplar yatırıma dönüşmüş olsaydı 2 milyon liradan 10 derslikli 4 bin 900 okul, 1 milyon 200 bin liradan 8 bin 166 adet 200 kişilik öğrenci yurdu, 30 milyon liradan 25 bin metrekare alana sahip 327 adet hastane binası yapılabilirdi'' ifadesini kullandı.
YÜZDE 98'İ İNSAN HATASI
APAYDIN, hazırlanan Karayolları Trafik Güvenliği 10 Yıllık Eylem Planı ile kazaların azaltılmasının ve sağlıklı bir trafik altyapısının oluşturulmasının amaçlanmasını memnuniyetle karşıladıklarını da belirtti. Apaydın, trafik kazalarının yüzde 98'inin insan faktöründen kaynaklandığına da işaret etti.

bu milletin elinden arabasını alacan ehliyetinide .......
 
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/426749_472739579410782_1622833809_n.jpg

bu pazar..sağda nedim güçlü ve solda doğan güler yaş olarak yakın sayılırız sarıyer iskelede oturuyordum ve dostlar geldi nedim güçlü ile daha önce garipçede tanışmış idik kendisi saysürün kurucusundan daha hızlı bastığı için pekte haz etmez saysüre ,,,,saysürün turuna katıldığına pişman olmuş ve dönüşte benle takılmış idi şikayet ettiği konu ise sürekli dur kalk olmaz demişti bencede haklı idi nedim ,,nedimi davet ettim bu topiğe yalnız bisikleti uzun yollarda ve tempolu sürüşlerde dağılabilir...
 
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri