markalı kadrolarda kalite kontrol daha ciddi bir şekilde yapılıyor. çünkü marka hatasını tazminle yükümlü. benim giant karbon xtc advanced sl kadrom çatladı, giant hiç nazlanmadan aynısını verdi. çakma ya da taklit kadrolarda tazmin sorunu olmadığı için ve kapitalizm gereği tek amaç para kazanmak olduğu için arada pazarcının çürük domatesi sıkıştırdığı gibi ayıplı malı verebilirler.. ucuzluğu yüzünden risk alınacaksa bence şöyle bir yok izlenmeli: kadro alınıp bisiklet toplandıktan sonra uzun bir süre temkinli bir şekilde kullanarak test edilmeli. sağlamlığına kanaat getirildikten sonra tepe tepe kullanmalı. sonuçta atla deve değil kendini kanıtlamış yüksek mühendislik sonucu bir kadro becerikli bir zanaatkar tarafından taklid edilebilir. yani şunu ifade etmek istiyorum ucuzcular sıfırdan güzel bir kadro tabiki yapamazlar. ama lider firmaların uğraşıp yaptıklarını orjinilinaline yakın imal edeblirler. tabi karbon hammadeninde envayi çeşidi var. t 800 t700 aramid.. sonuçta risk büyük ama işler yolunda giderse kazançta büyük