Scudo Sports

Accell Bisiklet'in yardımcı oluyoruz imajı

Çetin Güzel

Daimi Üye
Kayıt
6 Eylül 2013
Mesaj
328
Tepki
191
Şehir
istanbul
Merhaba, 21.08.2017 Tarihinde işe bisikletle giderken 4 yol ağızında soldan çıkan bir servis aracı beni görüp yolun ortasında durması nedeniyle benimde görmediğim; servisin yanından çıkan ticari aracın bana tam yandan çarpıp, bisikletin üstünden uçup kafamı kaldırıma vurmam sonucu(buraları ben hatırlamıyorum) kaskım ve bisikletim pert olmuştur. İtalya kask firmasına eposta atıp durumu bildirdim, kaskın değişimini yapıyormuşsunuz ve Türkiye de aynı durumda yardımcı olurmusunuz diye bana Türkiye distribütörü accell bisikletin epostasını verdiler.

Bende bana verdikleri kişe eposta gönderdim daha sonra kendileri cevap vermedikleri için telefonla arayıp bilgi verdim; bir gün sonra bana şu cevabı verdiler,

Çetin Bey merhaba,
Öncelikle geçmiş olsun.
Kaza sonucu meydana gelen hasarlar kullanıcı sorumluluğunda olup, KASK markasınca garanti kapsamından değerlendirilmemektedir.
Bilgilerinize.
S.....
Benimde zaten değiştirmeyeceklerini bildiğim için fazla ümitlenmemiştim ve kendilerine ilgilendikleri için teşekkür ettim. İki gün sonra iki teker bir adamın instagram sayfasında kaza sonrası kask protone kaskı kırıldığı için accell bisikletin kendisine yeni kask gönderdiğini okudum.

WhatsApp Image 2017-08-24 at 08.39.51.jpeg
Kendilerine tekrar eposta gönderdim;

Bilgi için teşekkür ederim.
Bugün iki teker bir adam'ın sayfasında; yaptığı kazada kaskının kırıldığını ve accel bisiklet yenisini gönderdiğini yazmış,
Sponsoruyuz diyeceksiniz ama bunu böyle görmek gerçekte üzücü. Sonuçta iki insan kaza yapıyor birisi tanındığı için değişimini yapıyorsnuz.
Tanınmayan kullanıcıyı içinde ne de olsa birşey olmaz mantığı, gerçekten çok üzücü! Daha fazla yorum yapmayacağım.

Kendileri daha sonra cevap yazma gereği duymadılar, ben bu konudan rahatsız olduğum için buraya yazmak istedim. Bir tarafta bisikletçilere deger verip yardım ediyoruz mantığı beni çok üzdü sonuçta kask firması yurt dışında kaza sonrası kaskın değişimini yapıyor. Burada sponsorudur istediğini yapar diyeceksiniz ama bu durum yanlış eğer değişim yapılabiliyorsa herkese yapılması lazım. Burada iki teker bir adamı kötülemek için yazmıyorum, sadece bu ikili durumdan rahatsız oldumu belirtmek için yazıyorum, kendisine tekrardan geçmiş olsun ve güle güle bisiklet kullanması dileğimle.

Bu da benim mojito kaskım, Salıcakla kalın.

WhatsApp Image 2017-09-28 at 09.49.13.jpeg WhatsApp Image 2017-08-24 at 08.39.51(1).jpeg
 
Scudo
tüketici haklarına başvur bimere şikayet et kendi sayfanda yaz grubun varsa ordan yaz aklına gelen her yere yaz bırakma peşini ona deiş sana gelince değişme bırakma peşini kardeş geçmiş olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: srknsnyz
Adam onların reklamını yapıyor.Aslında sende şuan reklam yapmış oldun :) reklamın iyisi kötüsü olmaz ! Burda kullanıcı olarak bizden kaynaklı olan
bir durumda değiştirmesini tabi ki de bekleyemeyiz.Sonuç olarak kask sizi bir tehlikeden kurtarmış ve görevini yapmıştır.Sizin burada yenisini almanız gerekmektedir.
Yola devam :) Sizde bir blocker olun bakın neler neler size de bedavaya gelir.Bunun için üzülmeye değmez.
 
Bu kask sonuçta ama kullanıcı kaynaklı bir hasarda değişim olurmu pek bilmiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Çetin Güzel
Ne bimeri ne tüketicisi ya iyi misiniz? :) Kaskın yenisini vermek zorunda değiller. Tanınmış kişiye her türlü desteği verirler vahşi kapitalizm bunu gerektirir. Para her şeyden önemlidir çünkü. Sıradan vatandaşa ise geçmiş olsun.
 
Kask firmasına Accell'den aldığınız cevabı yazdınız mı? Etkili olabilir. (Hatta mesajınızdaki instagram görüntüsünüde çevirip gönderin derim)
 
  • Beğen
Tepkiler: Atasoy ve ekranci
@mühendis Kask firma yurt dışında kırılması durumunda değişim yapıyor. Sanırım avrupa vatandaşı olmak böyle birşey
@BerkEvren Dediklerini daha önce yaptım cevap yazmadılar:) Sanırım Buradakilerin ilgilenmelerini istiyorlar
 
Ben açıkçası burada bir yanlışlık görmedim. Firma, ilgili kişiye sponsor olmuş. Ardından sponsordan aldığı ürün kullanılamaz hale gelince de firma yenisini yollamış. Firma sponsoruna değişim imkanı tanıdı diye bizim de bunu talep etmemiz hata olur. Örneğin bir futbol maçında ikili mücadelede futbolcunun yırtılan Adidas forması maç esnasında değiştiriliyor diye Adidas firması spor esnasında yırtılan herkesin formasını değiştirecek diye bir mantık olamaz. Ama şunu diyebilirsiniz ben bu ürünü alırken şu kadar yıl boyunca kayıtsız şartsız değişim imkanı sunuldu. O zaman haklısınız. Ancak böyle bir taahhüt size verilmediyse benim niye püskevitim yok diyerek püskeviti olanı kıskanmak hata olur. Siz de güzel videolar çekin 45 bin aboneniz olsun her videonuz 15 bin izlensin size de verirler sponsor destekleri. Ancak oturduğumuz yerden kimse bedava bir ürün vermez.
 
@avcelikbilek Peki futbol maçındaki adamlar addidasa teşekkür ederim formamı yenisiyle değiştirler yazıyormu? Sponsoru olan bir kişinin böyle birşey yazmasına gerek yoktur dostum. Şunu yazar bu firma bana bunu göndermiştir teşekkürler der. Bence önce mantığı anlaman lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Fatih.acar
@Çetin Güzel Hayır yazmıyorlar. Ancak ikitekerbiradamın da herkesin kaskını değiştireceklerini vaad ettiği bir ibare göremedim. Eğer böyle bir taahhütte bulunduysa ve ben göremediysem affola.
 
Burada olay bir aldatmacaya giriyor. Siz alıcı olarak yurt dışında bahse konu firmanın kaza durumunda kaskı değiştirdiğini biliyorsunuz ama bu bizim memlekette işlemez diyorsunuz. Sonra araştırırken internette kanalı olan bir arkadaşa da aynı uygulamanın yapıldığını görüyor ve alım kararınızı bu markadan yana yapıyorsunuz.
 
Kask'ın sayfasındaki "Kaza Birebir Değişimi" konusunu göremedim açıkçası.
"Crash Replacement" altında, "Satın alınma tarihinden itibaren 2 yılı geçmemiş ürünlerde, belli oranda indirim yapılır" yazıyor sadece.

Böyle bir taleple giderseniz yardımcı olacaklarını düşünüyorum.

(link)
WHO CAN I CONTACT IN CASE OF A CRASH?
KASK offers the Crash Replacement Policy, a discount towards the purchase of one new KASK Equestrian helmet for up to 24 months from the purchase date. It is required that the rider sends back the helmet involved in the accident along with KASK’s Crash Replacement Form and a proof of purchase. All returns must be accompanied by a Return Authorization Form and a Return authorization number that can be obtained by writing an email to info@kask.it.
 
Tanınmış kişilere her zaman her sektörde ayrıcalık vardır. Diğer blogerlara bakın, bedava ürün geldi öyle geldi şöyle geldi hatta aliexpress'te bile bazı satıcılar ürün tanıtımı için vs youtube video olsun diye ücretsiz ürün gönderiyorlar. Bence çok büyütülecek bir durum değil.

Kaldı ki zaten kask kaza anında bizi korusun diye aldığımız bir aksesuar, motosiklette de kask alıyoruz oldu Allah korusun kaza yaptık firmaya gönderip yenisini mi alacağız ? Tabi ki de öyle bir şey olmayacak.
 
@Sinan Ş kusura bakma hzılıca yazınca bu şekilde yazmışım :)

@Çetin Güzel evet çok doğru ama bunlarda bir nevi müşteri.O yüzden satın aldıklarını satıyorlar bize :) Pek de umurlarında olmuyor.Eğer tanıdıksa felan nazın geçiyor değişim yapıyorlar.
Yoksa bir bardak soğuk su için der gibi bakıyorlar .... :))
 
@Edip Dinçer Kask ingilterede kaza sonrası kırılan kask için değişim yapıyor ama sadece ingiltere için yazmıştı, onu yanlış belirttim.

Buradaki mevzuyu çoğu arkadaş yanlış anlıyor sanırım, benim anlatmak istediğimden çok farklı yorumlar okuyorum.
 
@Serkan Mıstınoğlu
Wiggle şöyle bir not iliştirmiş ürüne;

Please note: The KASK Crash Replacement is only available to UK customers
(link)


Bu da KASK'ın kendi sitesinden;
(link)

WHO CAN I CONTACT IN CASE OF A CRASH?
KASK offers the Crash Replacement Policy, a discount towards the purchase of one new KASK Equestrian helmet for up to 24 months from the purchase date. It is required that the rider sends back the helmet involved in the accident along with KASK’s Crash Replacement Form and a proof of purchase. All returns must be accompanied by a Return Authorization Form and a Return authorization number that can be obtained by writing an email to info@kask.it.

Gugıl çevirisi;
KASK, satınalma tarihinden itibaren 24 aya kadar yeni bir KASK Binicilik kaskı satın alınmasına yönelik bir indirim olan Çarpışma Değiştirme Politikası sunmaktadır. Sürücünün, kazaya karışan kaskeyi KASK'ın Kaza Değiştirme Formu ve bir satın alma belgesi ile birlikte geri göndermesi gerekiyor. Tüm iadelerin yanında, İade Yetkilendirme Formu ve info@kask.it adresine bir e-posta yazarak elde edilebilecek İade yetkilendirme numarası bulunmalıdır.

İndirimden bahsediyor komple değişim değil. Ama bu indirim için İngiltere'de olmanız gerekiyor wiggle'da yazana göre.
 
  • Beğen
Tepkiler: Çetin Güzel
Geri