Çetin Güzel
Daimi Üye
- Kayıt
- 6 Eylül 2013
- Mesaj
- 328
- Tepki
- 191
- Şehir
- istanbul
Merhaba, 21.08.2017 Tarihinde işe bisikletle giderken 4 yol ağızında soldan çıkan bir servis aracı beni görüp yolun ortasında durması nedeniyle benimde görmediğim; servisin yanından çıkan ticari aracın bana tam yandan çarpıp, bisikletin üstünden uçup kafamı kaldırıma vurmam sonucu(buraları ben hatırlamıyorum) kaskım ve bisikletim pert olmuştur. İtalya kask firmasına eposta atıp durumu bildirdim, kaskın değişimini yapıyormuşsunuz ve Türkiye de aynı durumda yardımcı olurmusunuz diye bana Türkiye distribütörü accell bisikletin epostasını verdiler.
Bende bana verdikleri kişe eposta gönderdim daha sonra kendileri cevap vermedikleri için telefonla arayıp bilgi verdim; bir gün sonra bana şu cevabı verdiler,
Çetin Bey merhaba,
Öncelikle geçmiş olsun.
Kaza sonucu meydana gelen hasarlar kullanıcı sorumluluğunda olup, KASK markasınca garanti kapsamından değerlendirilmemektedir.
Bilgilerinize.
S.....
Benimde zaten değiştirmeyeceklerini bildiğim için fazla ümitlenmemiştim ve kendilerine ilgilendikleri için teşekkür ettim. İki gün sonra iki teker bir adamın instagram sayfasında kaza sonrası kask protone kaskı kırıldığı için accell bisikletin kendisine yeni kask gönderdiğini okudum.

Kendilerine tekrar eposta gönderdim;
Bilgi için teşekkür ederim.
Bugün iki teker bir adam'ın sayfasında; yaptığı kazada kaskının kırıldığını ve accel bisiklet yenisini gönderdiğini yazmış,
Sponsoruyuz diyeceksiniz ama bunu böyle görmek gerçekte üzücü. Sonuçta iki insan kaza yapıyor birisi tanındığı için değişimini yapıyorsnuz.
Tanınmayan kullanıcıyı içinde ne de olsa birşey olmaz mantığı, gerçekten çok üzücü! Daha fazla yorum yapmayacağım.
Kendileri daha sonra cevap yazma gereği duymadılar, ben bu konudan rahatsız olduğum için buraya yazmak istedim. Bir tarafta bisikletçilere deger verip yardım ediyoruz mantığı beni çok üzdü sonuçta kask firması yurt dışında kaza sonrası kaskın değişimini yapıyor. Burada sponsorudur istediğini yapar diyeceksiniz ama bu durum yanlış eğer değişim yapılabiliyorsa herkese yapılması lazım. Burada iki teker bir adamı kötülemek için yazmıyorum, sadece bu ikili durumdan rahatsız oldumu belirtmek için yazıyorum, kendisine tekrardan geçmiş olsun ve güle güle bisiklet kullanması dileğimle.
Bu da benim mojito kaskım, Salıcakla kalın.

Bende bana verdikleri kişe eposta gönderdim daha sonra kendileri cevap vermedikleri için telefonla arayıp bilgi verdim; bir gün sonra bana şu cevabı verdiler,
Çetin Bey merhaba,
Öncelikle geçmiş olsun.
Kaza sonucu meydana gelen hasarlar kullanıcı sorumluluğunda olup, KASK markasınca garanti kapsamından değerlendirilmemektedir.
Bilgilerinize.
S.....
Benimde zaten değiştirmeyeceklerini bildiğim için fazla ümitlenmemiştim ve kendilerine ilgilendikleri için teşekkür ettim. İki gün sonra iki teker bir adamın instagram sayfasında kaza sonrası kask protone kaskı kırıldığı için accell bisikletin kendisine yeni kask gönderdiğini okudum.

Kendilerine tekrar eposta gönderdim;
Bilgi için teşekkür ederim.
Bugün iki teker bir adam'ın sayfasında; yaptığı kazada kaskının kırıldığını ve accel bisiklet yenisini gönderdiğini yazmış,
Sponsoruyuz diyeceksiniz ama bunu böyle görmek gerçekte üzücü. Sonuçta iki insan kaza yapıyor birisi tanındığı için değişimini yapıyorsnuz.
Tanınmayan kullanıcıyı içinde ne de olsa birşey olmaz mantığı, gerçekten çok üzücü! Daha fazla yorum yapmayacağım.
Kendileri daha sonra cevap yazma gereği duymadılar, ben bu konudan rahatsız olduğum için buraya yazmak istedim. Bir tarafta bisikletçilere deger verip yardım ediyoruz mantığı beni çok üzdü sonuçta kask firması yurt dışında kaza sonrası kaskın değişimini yapıyor. Burada sponsorudur istediğini yapar diyeceksiniz ama bu durum yanlış eğer değişim yapılabiliyorsa herkese yapılması lazım. Burada iki teker bir adamı kötülemek için yazmıyorum, sadece bu ikili durumdan rahatsız oldumu belirtmek için yazıyorum, kendisine tekrardan geçmiş olsun ve güle güle bisiklet kullanması dileğimle.
Bu da benim mojito kaskım, Salıcakla kalın.

