Gökhan Akkaya
BilgisayarKurdu
- Kayıt
- 8 Nisan 2014
- Mesaj
- 1.011
- Tepki
- 1.677
- Şehir
- İstanbul / Üsküdar
- İsim
- Gökhan
- Bisiklet
- Nishiki
Arkadaşlar ACCELL bisiklet iletişime geçti sonunda.İsmini vermeyeyim ancak Dijital Marketing yetkilisi olduğunu söyleyen bir beyle konuşuyoruz. İlgileniyor sağ olsun.
Bu şekilde eş dost ahbahlık vesilesi ile kadro üretmenin de boyatmanın da önüne geçeceklerini, bu prosedürü tamamen ortadan kaldıracaklarını söylediler. Zaten büyük bir firma olmanın gereği de budur, geç bile kalındı.
Firma adına erdemli bir özürde bulundular, estağfurullah dedik
Özrün bana bir getirisi yok ancan erdemli bir davranış. Konuyu Genel Müdür seviyesinde araştırdıklarını söyledi bana. Yakında onlara da rapor edecekmiş bilgileri. Sonrasında ne olur bilinmez.
Kadro konusuna gelirsek yıllardır donanım alanında soru cevapladığım bir forumda "Hiç beklenmedik şekilde kadronun modelini bilen birisi çıktı". Harbiden de kadro "Bianchi Equipe" model bir kronik sorunlu kadro; (link)
Kadroyu alan herkes arka kaliper ayaklarını çatlatmış ne yazık ki. Herkes yaşamış bu problemi.
Aşağıdaki yorumu bahsettiğim arkadaş yaptı.
Dostum bu kadro aslında Türkiye'de Bianchi Equipe olarak satıldı. Arka fren kaliper bağlantı noktası maalesef birçoğunda problem yarattı. El becerin varsa epoksi ve V-Fren pivotu ile kolay bir şekilde tamir edebilirsin aslında. Daha önce Post-Mount bağlantısı yalama olan sid maşayı bu şekilde onarmıştım. Elimde bir adet aynı sorunu olan equipe kadro var fakat vakit olmadığı için ilgilenemiyorum.
İlk sahibinden aldığım 750TL paranın yarısı tamirine gitti hiç oldu. Kaç kere tamamen söktürdüm - taktırdım, elimde hiçbir alet edevat yok malum, ona giden para da var. Kısacası iadeden bana kalan pek bir para kalmadı aslında, iadeden geri kalan para ile normal bir alüminyum kadro belki alınır.
Carbon alacaksam da %90 masrafını yine ben üstleneceğim yani.
Accell bisiklet iletişime geçti sağ olsun, biraz geç oldu ne yalan söyleyeyim ancak yinede iletişime geçtiler.
İnşallah hayrıma bir sonuç çıkar ortaya.

Bu şekilde eş dost ahbahlık vesilesi ile kadro üretmenin de boyatmanın da önüne geçeceklerini, bu prosedürü tamamen ortadan kaldıracaklarını söylediler. Zaten büyük bir firma olmanın gereği de budur, geç bile kalındı.
Firma adına erdemli bir özürde bulundular, estağfurullah dedik
Kadro konusuna gelirsek yıllardır donanım alanında soru cevapladığım bir forumda "Hiç beklenmedik şekilde kadronun modelini bilen birisi çıktı". Harbiden de kadro "Bianchi Equipe" model bir kronik sorunlu kadro; (link)
Kadroyu alan herkes arka kaliper ayaklarını çatlatmış ne yazık ki. Herkes yaşamış bu problemi.
Aşağıdaki yorumu bahsettiğim arkadaş yaptı.
Dostum bu kadro aslında Türkiye'de Bianchi Equipe olarak satıldı. Arka fren kaliper bağlantı noktası maalesef birçoğunda problem yarattı. El becerin varsa epoksi ve V-Fren pivotu ile kolay bir şekilde tamir edebilirsin aslında. Daha önce Post-Mount bağlantısı yalama olan sid maşayı bu şekilde onarmıştım. Elimde bir adet aynı sorunu olan equipe kadro var fakat vakit olmadığı için ilgilenemiyorum.
İlk sahibinden aldığım 750TL paranın yarısı tamirine gitti hiç oldu. Kaç kere tamamen söktürdüm - taktırdım, elimde hiçbir alet edevat yok malum, ona giden para da var. Kısacası iadeden bana kalan pek bir para kalmadı aslında, iadeden geri kalan para ile normal bir alüminyum kadro belki alınır.
Carbon alacaksam da %90 masrafını yine ben üstleneceğim yani.
Accell bisiklet iletişime geçti sağ olsun, biraz geç oldu ne yalan söyleyeyim ancak yinede iletişime geçtiler.
İnşallah hayrıma bir sonuç çıkar ortaya.

