Scudo Sports

8 lı 9 lu sıstem karısık kullanma

Anonim

Silinmiş hesap
Kayıt
27 Nisan 2005
Mesaj
0
Tepki
1
elimdekı full sora 8li bısıkletımı 9lu parcalarla kullanmak ıstıyorum kombınasyonlar soyle:
1.8li stı kol+9lu aynakol+8 li arka vıtes sora+9lu zıncır hg53 +9lu ruble tıagra
2.8li stı kol+9lu aynakol+9lu tıagra arka vıtes+9lu zıncır hg53 +9lu ruble tıagra

ozellikle 2. sık onemlı.olabılırmı olma ıhtımalı varmı 8 lı sıstem 9 lu ruble kullanabılıyor ama ortalarda atlama yapıyor ince zıncır kullanarak bunu asabılırmıyım acaba.vede 8 lı stı kollar 9 lu rublede ince zıncır kullanarak atlamayı ortadan kaldırabılırmıyım
cevaplar ıcın tesekkurler
 
Scudo
@burgazz

Bu iş karışık:
1. şık kesin olmaz, Çünkü shifter 8speed index, 8speed rear derailleur 9'lu rubleye uyum sağlatmaz, ayrıca zincir 53HG 9speed olduğundan incedir,
8speed arka vitesin makaralarına tam oturmaz ses yapar, zincir sektirir.

2. şık da olmaz, herşey tamam fakat senin 9speed index STI shifter lever'a
ihtiyacın var.

Bu bahsettiğin kombinasyonları bizzat denemedim, yani tecrübeden söylemiyorum, fakat detay kataloglarına göre durum böyle.
 
@burgazzHer ikisi de olmaz. 8li STI ile mutlak 8li ruble kullanmak lazım.
 
@burgazz


1. 8'li ruble için 8-vites zinciri, 9'lu ruble için 9-vites zinciri. Ayna dişlileri 8'li veya 9'lu olabilir, önemli değil.

2. Shimano arka attırıcıların 8, 9, 10 vites için olanları aynıdır. Hepsi aynı aralıkta çalışırlar. Vites kollarının indeksleri fark eder. Campagnolo'da biraz farklıdır, her biri için ayrı attırıcı gerekir.

3. Ben, alt boruya takılan 8'li vites koluyla 9'lu rubleyi denedim, üstelik zincir de 8'li sistem için olandı. Hatasız çalıştı; sadece indeks modunda bir yaprak doğal olarak boşta kalıyordu. 9-vites zinciriyle tabii ki daha sağlıklı ve ayarları daha kolay olur. Yine de STI kolla aynı sonucu verir mi, emin değilim.

Sonuç olarak attırıcıyı, aynakolu değiştirmene gerek yok. Emanet bir 9'lu rubleyle deneme yapıp, başarılı olursa, sadece ruble ve zincir değiştirerek istediğin konfigürasyonu elde edebilirsin. Anlamadığım, niye 9-vites; alttan veya üstten bir yaprak boşta kalacak:confused: Eski tip kadrodan vites kolu olsa, son yaprakta indeksten kaydırma moduna geçip 9'unu da kullanma imkanın olabilirdi:7:
 
cevaplar için tesekkurler

elimde boşta 9 lu arka aktarıcı ve 9 lu tıagra cantsetı var zıncırde var tabıı hg53,bunları kullanmak ıstıyorum eskı bısıkletımdekı zıncır ve ruble karardı(full sora 8lı).
9 lu rubleyı taktım,degıstırmelerde problem yok sadece orta dıslılerde zıncır atlama yapıyor,1-2 ve 8-9 vıteslerde problem yok problemsız calısıyor.ınce zıncırle kurtarabılırmıyım acaba dıye merak edıyorum 9 lu kollara masraf yapmak ıstemıyorum.
 
@burgazz

8'li sistem zinciri kalın geliyordur, 9 vites zinciriyle sorun hal olur sanırım. Ayar yaparken, başlangıçta, üst makarayla 5'inci dişli tam hizalı olsun. Zincir boyunu büyük arka dişliye göre ayarlarsan, yokuşlu yollarda 1-8, düzlükte 2-9 kombinasyonuyla 9'lu avantajını yakalıyabilirsin:7:
 
@oktays

Sezai ağabey siz bu işi biliyorsunuz ....
 
@Bibendum

Sürekli kadro, donanım değiştire değiştire öğrendik bir şeyler. Kadroyu sabitledim de, donanımda yenilikler olacak, bekle
 
@oktays

tamamdır gereken gazı aldık en kısa zamanda 9 luları takıyorum olmadı 9 lu sti takarız.
 
Geri