Scudo Sports

700x25c lastiğe geçiş

@serkan akta parmağımın ucu sığıyordu en dar yere takmadan önce resimden anlamak zor ama 700x25c green guardlı olmayanlardan olabilir, green guard zorlar gibi, ben bisikletçimde sırayla denemiştim :)
Esnafın dibi olduklarından yardımcı oldular, Allah razı olsun, ust lastige ilk geçişte yurtdışından sipariş toplarına girmemek lazım

Bende o bölge rahattı, fren köprüsünün altı sorunluydu..1431283935847-311330153.jpg
 
Scudo
@Murat GÖNÜL
salcanoyu yerden yere vururlardı hep kızardım ama burasından gol yiyeceğim hiç aklıma gelmezdi 28 c yi duyunca iyice yıkıldım
Allah cezanı vere salcano :(
 
@Murat GÖNÜL bezinliklere araba için bile güvenmiyorum. Lastiğim patladı el pompasıyla 90 bastım benzinlikte 120 ye tamamlarım dedim bastım 70 e düşürdü ama göstergesi hala 120 gösteriyordu tekrar elle komrolden sonra azaldığını anladım el pompasını taktım ve 70 gösterdi oturup tekrar 100 yaptım.
 
  • Beğen
Tepkiler: tırıvırı.
@Zekeriya Çab

hortumlardan kaynaklanıyor sanırım basınç fazla olunca hortum genişliyor tekere giden hava hortumda kalıyor makineyi yanıltıyor olabilir
 
@serkan akta 100 psi hava basılmış lastiği 120 basılmış hortuma bağladığınızda zaten toplam basınç düşer ama makinenin tamamlaması lazım boruyla lastiği ayırdığınızda borudaki hava yer pompasındaki gibi boşalmaz. Dolayısı ile benzinlikte alet borunun ucuna kadar olan basıncı konrol eder. Yer pompasında lastiği taktığınızda boruyu lastik doldurur siz sonra basarsınız. Boru hata Payı benzinlikte daha az ama onlar bilmeyen 80-90 basıp gezmesin diye herhalde güvenlik önlemli olarak düşük tutuyorlar kapasiteyi. Zaten kamyonlar yük lastiklerine 120 falan basar onun haricinde her araç 30-40psi.
 
@serkan akta
Rahatlıkla schwalbe marathon green guard 25c kullanabilirsiniz xrs 040 modelinde kullandım uyum sorunu sürtme yaşamadım 28 için birşey diyemem
 
Bende de aynı biskley var patlaktan bıktıgımdan paraya kıyıp merlinden 240 TL ye comti gp4000sıı aldım hadi hayırlısı
 
Geri