Scudo Sports

499 Carraro setteguadi carbon

İbrahim sarı

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Aralık 2009
Mesaj
620
Tepki
535
Şehir
Çankaya Ankara
Bisiklet
Scott
499 Carraro setteguadi carbon almayı düşünyorum yorumlarınızı bekliyorum :in:
 
Scudo
daha ne olsun ;) çok güzel bir bisiklet
 
İbrahim ne kadarmış ? Bende düşünebilirim biraz uygunsa fiyatı.
 
İmzanda yazdığın gibi Scott Scale 20'in varsa ne gerek var Carraro'yu almaya.
 
@sea84


Söylediklerine kesinlikle katılıyorum bisikletin donanımı çok iyi fakat kadronun sele borusu girişi istediğim gibi olmadığı için vazgeçebilirim bisikleti görmek isteyen Eskişehir vişnelik mah erdinçler sokak taki carraro bayisinde görebilirler iyi forumlar
 
Ayri bir konu acmak istemedim ; bu modeli yani ; setteguadi 'yi bugun satin aldim.
Turkiye'de de su an satista kalan cok yok anladigim kadariyla.
Bir kac kez , emanet bisikletler ile buyuk zevk aldigim MTB suruslerini, bu kez dogru kadro boyu ve komponentler ile beraber bence ilk defa olarak gercek bir MTB deneyimini yasayacagim. Sizlere , surus yaptikca ve deneyim kazandikca , bisiklet hakkinda biligi aktarmaya calisacagim , ancak lutfen beklentilerinizi ust seviyelerde tutmayiniz , cunku gercekten MTB'de cok cok yeniyim.
Bisikletin genel ozellikleri soyle ;
KADRO : KARBON 1.1/8"-1 1/2”
MAŞA : ROCKSHOX REBA RL TAPER 100mm HAVALI, GİDONDAN KİLİTLİ
ARKA VİTES : SHIMANO XT M8100
KRANK TAKIMI : SHIMANO SLX M7100 32T
ARKA DİŞLİ : SHIMANO SLX M7100 10-51T MİCRO SPLİNE
VİTES KOLU : SHIMANO SLX M7100 1X12
FREN : SHIMANO SLX M7100 HİDROLİK DİSK
LASTİK : SCHWALBE 29X2.10 RAPID ROB
JANT : SHIMANO 29" MT620 TUBELESS UYUMLU ÇİFT KATLI ALÜMİNYUM
SELE : SELLE ROYAL VIVO
EK ÖZELLİKLER : FSA GİDON-GİDON BOĞAZI-SELE BORUSU

Benim , oncelikli tercihim olan tek ayna/krank ve arka rubledeki 46 ve ustu ki burada 51 disli kullanmislar ; beni cezbeden en onemli bir noktaydi.
Yeni nesil MTB'lerin tek ayna/krank ve daha buyuk disli ile gerek kullanim kolayligi gerekse de yokus/arazi icin daha iyi performans verdigini bir kac yerde okudugum icin , bu secime yonelmistim.
Diger taraftan , on amortisorun REBA olusu da , bir diger arti secenekti.
Ayrica , kadronun karbon olusu konusuna hic girmeyecegim :)

bu arada , ne yazik ki piyasa da , gercekten fiyat/performans degerleri acisindan , cok da fazla secenegin olmadigi da asikar.
Ben , KROSS 'un bir modeli , ROCKRIDER 500 yada 900 arasinda ve uygun 2nci el bisikletler arasinda takiplerimi yaptim.
Saniyorum bunda , yeni yil ile beraber gelecek zam beklentilerinin de buyuk katkisi var.
Bisikletin guncel bir kac fotosunu da , henuz kirlenmemisken sizler ile paylasmak isterim., 😀
Pedal degisimi alisma devresinden sonra hizlica olacak 😀😀


carraro komple.jpgcarraro kadro.jpgcarraro ayna.jpgcarraro ruble.jpg
 
@a.valverde Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inşallah. Alın borusunun gerisindeki kadro içi kablo giriş yeri tek ayna olduğu için mi boş acaba?
 
Güle güle kullanin 🧿@a.valverde

Şükürler olsun Türkiyede büyuk kadro (21 inc ustü) bisiklet üretilmiyor ve getirilmiyor. Bende masrafa girmiyorum. 😁
 
@a.valverde iyi günlerde kullanın. Yeni düldülünüz ile nefesinize nefes katın. :)
 
hayırlı olsun çok tatlı makine. Chainstay kısmına iç lastik dolarsanız hem zincirin vereceği hasarı, hem arazide çıkacak gürültüyü önlemiş olursunuz. Arka aktarıcının kilitlenme sertliği ayarlanabiliyor, ihtiyacınıza göre sadece alyanla ayarını değiştirebilirsiniz. Süspansiyon ayarlarıyla oynamaktan çekinmeyin, çok keyif alacak ve farklı deneyimler edineceksiniz. Benim tavsiyem havayı biraz fazla basıp, tepme ayarını yumuşatmanız olur. Bunu sürdüğünüz araziye ve kullanım biçiminize göre kendiniz bulursunuz elbet. Arka çatalların iç kısmına koruyucu şeffaf şerit çekerseniz olası çamurlu sürüşlerde boyanız zarar görmemiş olur.

Vites kolunu xt ile değiştirirseniz net bir performans artışı göreceksiniz. Xt ve xtr instant shift teknolojisine sahipler. Yani vites değişimi kola bastığınız an gerçekleşiyor. slx ve altında ise tetiği ittikten sonra elinizi çekene kadar vites değişimi gerçekleşmiyor. Ayrıca shimano aynakollar renk atmasıyla ünlü maalesef. Eğer ayakkabının aynakola temas edeceğini düşünürseniz aynakolu da kaplamanız iyi olabilir.

Aklıma gelen tavsiyeler bunlar. Belki hiçbirine ihtiyacınız yoktur ama elbet birilerinin işine yarar. Tekerinize asfalt değmesin :)
 
Ayri bir konu acmak istemedim ; bu modeli yani ; setteguadi 'yi bugun satin aldim.
Turkiye'de de su an satista kalan cok yok anladigim kadariyla.
Bir kac kez , emanet bisikletler ile buyuk zevk aldigim MTB suruslerini, bu kez dogru kadro boyu ve komponentler ile beraber bence ilk defa olarak gercek bir MTB deneyimini yasayacagim. Sizlere , surus yaptikca ve deneyim kazandikca , bisiklet hakkinda biligi aktarmaya calisacagim , ancak lutfen beklentilerinizi ust seviyelerde tutmayiniz , cunku gercekten MTB'de cok cok yeniyim.
Bisikletin genel ozellikleri soyle ;
KADRO : KARBON 1.1/8"-1 1/2”
MAŞA : ROCKSHOX REBA RL TAPER 100mm HAVALI, GİDONDAN KİLİTLİ
ARKA VİTES : SHIMANO XT M8100
KRANK TAKIMI : SHIMANO SLX M7100 32T
ARKA DİŞLİ : SHIMANO SLX M7100 10-51T MİCRO SPLİNE
VİTES KOLU : SHIMANO SLX M7100 1X12
FREN : SHIMANO SLX M7100 HİDROLİK DİSK
LASTİK : SCHWALBE 29X2.10 RAPID ROB
JANT : SHIMANO 29" MT620 TUBELESS UYUMLU ÇİFT KATLI ALÜMİNYUM
SELE : SELLE ROYAL VIVO
EK ÖZELLİKLER : FSA GİDON-GİDON BOĞAZI-SELE BORUSU

Benim , oncelikli tercihim olan tek ayna/krank ve arka rubledeki 46 ve ustu ki burada 51 disli kullanmislar ; beni cezbeden en onemli bir noktaydi.
Yeni nesil MTB'lerin tek ayna/krank ve daha buyuk disli ile gerek kullanim kolayligi gerekse de yokus/arazi icin daha iyi performans verdigini bir kac yerde okudugum icin , bu secime yonelmistim.
Diger taraftan , on amortisorun REBA olusu da , bir diger arti secenekti.
Ayrica , kadronun karbon olusu konusuna hic girmeyecegim :)

bu arada , ne yazik ki piyasa da , gercekten fiyat/performans degerleri acisindan , cok da fazla secenegin olmadigi da asikar.
Ben , KROSS 'un bir modeli , ROCKRIDER 500 yada 900 arasinda ve uygun 2nci el bisikletler arasinda takiplerimi yaptim.
Saniyorum bunda , yeni yil ile beraber gelecek zam beklentilerinin de buyuk katkisi var.
Bisikletin guncel bir kac fotosunu da , henuz kirlenmemisken sizler ile paylasmak isterim., 😀
Pedal degisimi alisma devresinden sonra hizlica olacak 😀😀


249364 dosyayı görüntüle249365 dosyayı görüntüle249366 dosyayı görüntüle249367 dosyayı görüntüle

Hayırlı olsun, çok hoş makine. Güle güle kullanın..
 
  • Beğen
Tepkiler: a.valverde
Geri