Scudo Sports

3-4 kasım 2018 gran fondo çeşme

@Fırat İlerGeçmiş olsun dostum. En kötüsü bu olsun.

ASUS_Z012D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Scudo
@trainspotting35

Yok öyle bir durum yahu,:islik::koptum:

@Fırat İler

Fırat geçmiş olsun,

Iyi taraflara baktık,şimdi kötü taraflara genel bakalım,biliyorsunuz,bir kişi öldü,seneye salcano şirketi ,parkuru kapadokyada dikkate alır,ilk kez yarışa girecekleri düşünmeleri gerekir insanları 11 km 'deki ölüm inisine sokmamalari lazım,

Gelelim çeşmeye buradada riskler mevcuttu,bunu nereden anlıyoruz,yol raporlarından gerek yok riske,seneye bence bu parkur değişmeli,kısada uzunda,ölüm olayı olmayacak diye bir şey yok,
Bir kere buradada iniş vardı keskin virajlı inişler risktir,

Çeşme sayesinde fakir çocukların yüzü güldü bu hayırlı bir iştir veloturke büyük alkış her sene bu çocuklar mutlu edildi,,

Bu arada kuşlar söyledi edirne yarışı seneye 100 km olacakmış ve de parkur aynı parkur olmayacakmis
 
@trainspotting35

Valilik galba olaya el attı,esnaf sıkıntısını dile getirdi,organizasyon işi kolay değil benim önerimlerim kabul görmedi,sonuç süpriz değil, konuyu burada açan benim ,biliyorsun edirne konusu ayrı bir konu,orada teferruata bakarız,

Edirne yarışı sonrası eksiklikler

Pasaport işini bilemem ama durum bundan ibaret
 
Seneye edirne cumhuriyet yarisini bulgaristanda yapsalar bu sefer ayni kanal yine muhalefet olur
 
@Erdem Topal

Konuyu siyasete taşımadan ne olmuş önce videoya bakmak lazım trafik felç polis araçlar ile papaz olmuş ,araç kuyruğu,ayrıca araçlar arasında kalan sürücüler,burda bir kışı ölse idi sorumluluk kimin olacaktı,ha kağıt felanda imzalanmadi,insan hayatının önemi yok deriz olur biter mustafa öldü,kapadokyada, demekki biz bunu istiyoruz


Edirne yarışı sonrası eksiklikler

Konuyu burdan takip edin
Çeşme konusu karışmasın
 
Gecmis olsun dilekleriniz icin tesekkurler. Teknik toplantida veloturk yeterince uyardi. Ayrica gorevliler kritik noktalarda uyarilarda bulundu. O dik iniste problem yasanacak bir durum olmadi benim acimdan. Bu tip yarislarin en buyuk sikintisi mesafe uzadikca stabil yol orani artiyor. Stabil demek titresim demek ve hakimiyetin kaybolmasi demek. Ben dumduz yolda tek basimayken dustum tam bombaydi. Hastanede yabanci bir yarismaci vardi ondeki ani frencyapinca adamda feen yapmis denge gitmis dort kirik vardi. Olabiliyor boyle seyler. Kismet diyelim.


 
@Kudret Kurtcebe
Ben iki kez yanlış yerden döndüm :koptum: ama ikisinde de sadece birkaç yüz metre içinde izleyenlerin uyarmasıyla yola geri döndüm. 4 saatin altında bitirmeyi hedeflemiştim, kondisyonum da buna yeterdi diye tahmin ediyorum ama ilk onbeş kilometrede bazı acemilikler ve tedirginlikler nedeniyle pelotonu bıraktım rüzgarla başbaşa kaldım. Mataramı ilk istasyonda unuttum, çok iyi olmayan lastiklerime güvenmediğimden soğuk asfaltlı bölümlerde ve inişlerde hep yavaşladım. İniş en zayıf yanım, tedirginliği aşmam gerekiyor.

Aşağı yukarı 40. kilometreden sonra tempomu tamamen düşürdüm ve artık yanyana geldiklerimle sohbete döndüm yaptığımız sürüşleri ve yaşadığımız şehirleri konuşmaya başladık. I am from Ankara :kedicik: Çok güzel bisikletler vardı, lightweight olanlar çoğunluktaydı. 74. km istasyonunda benden muhtemelen bir iki dakika önce gelip matarasını dolduran bir kadın yarışmacının stand çıtasına dayadığı Canyon Aeroad bisikleti rüzgardan devrildi ve arka aktarıcısı kırıldı, bu yarışta rastladığım en acıklı anlardan biriydi. Yarışçının hayal kırıklığı tarif edilemez. Orada tamiri mümkün olan bir şey değildi sadece geçmiş olsun, sıkma canını diyebildik.

50/34 krank ve 11/32 kasetle koştum ve diyebilirim ki bu parkur aslında 52/36 ve 11/28lik, belki de daha serti.

4 saat 44 dakikada laylaylom bir biçimde 383. oldum, hedefim zaman limiti içinde tamamlamaktı ama önümüzdeki yıl bunu yapmam. İniş tekniğiyle zamana karşı konularında çalışarak gelmeyi ve bu parkuru 3 buçuk saatte tamamlamayı hedefliyorum.

20 km kadar birlikte sürdüğümüz Coşkun Sarıbaş'a (Bandırma) teşekkürler, eğer foruma üyeyse bu başlığı okursa tekrar görüşmek isterim.

Granfondo Çeşme ilk yarışımdı ve ülke koşullarında çok iyi bir organizasyondu, parkurun kimi bölümleri belki de ülkenin en rüzgarlı yerlerinden bilmeyenlerin aklında olsun. Öyle ki yüzlerce rüzgar gülünün arasında koşulan kısımları var, rüzgar gülü olmayan ama oralar kadar rüzgarlı iki üç kısmı daha var.

Katılan herkesi ve tüm organizasyonu tekrar tebrik ederim, seneye görüşürüz ;)
 
Çiftlikköyden sonra dümdüz yolda önümdekilerin birbirlerine çarpıp fren yapıp benimde onlara girmem sonucunda paramparça oldum fotoğraflardan belli olmuyor asfalt yaraları aslında.Parmak kırık sayısız asfalt yanığı kaburga ezik kask kırık bisiklet allaha emanet.Organizasyon süperdi ama kendini bilmez arkadaşlar sayesinde pert olduk.
BzVW3g.jpg

2aMWBq.jpg
 
@a.valverde
Benzer uyarılar iki yerde bana da yapıldı ve iyi ki de yapıldı çünkü parkuru hiç bilmlyordum. Diğer yandan tedirginliğimi arttırarak tempomu düşürmeme de neden oldu, düşersem zımparalanmış gibi olurum haşadım çıkar korkusundan yarış boyu kurtulamadım. Rüzgarlı inişlerde birçok kez yalpaladım ve zor dengede kaldım, inerken matarasını çıkarıp su içebilen yetmiyormuş gibi daha da hızlanan bir yarışçı vardı master 45+ olduğunu tahmin ediyorum. Bana kendimi o kadar yeteneksiz hissettirdi ki :confused:
 
@Ozgurama çok geçmiş olsun.

Rampalarda tırmanırken önümdekiler yüzünden ben de az daha kaza yapacaktım. Nefes nefese çıkarken en öndeki aniden fren yaptı, önümdeki de çarpmamak için kendini sola attı bende peşinden. Arkadan gelenler de tehlikeye girdi bir anda tabii biraz sesli noluyoruz hoop tarzı laflaşma oldu haliyle.
 
Kaza olmaması adına dümdüz kaymak gibi yollara alınsın yarış. Çünkü virajlar bizi zorluyor ve bozuk yollarda bir yerlerimiz acıyor. Bazen insanlar kötü sürüş yapabiliyor o yüzden dengemiz bozuluyor ve düşebiliyoruz. O yüzden tüm yarış TT olarak düzelensin, olası düşme tehlikesine karşı da her kişinin arkasında bir ambulans olsun.
 
Geri