Scudo Sports

2500 liraya kadar şehir bisikleti tavsiyesi

@ahmetcan44 13.2 kg ağırlığında olması soru işaretleri yaratıyor bende.
 
Scudo
@caner keser

DS 8.4'ten de farklı bir şey beklemeyin. :) İşin içine amortisörlü maşa girerse, bu değerlerde olur toplam ağırlık. Yalnız Deore-Alivio yerine XT-SLX donanım almak çok daha mantıklı olacaktır.
 
Biraz önce aşağıdaki linkten siparişi veriyordum ki bir kez daha sizden teyid alayım dedim. ön amortisör bana faydamı sağlar zararımı olur?. Kadrosu aluminyum mu onu anlamadım. Birde vites sayısı 30 mu acaba? Bu site güvenilir mi yada alabileceğim başka neresi var? Teşekkürler.
(link)
 
@caner keser

Al (link) indirimli. Nakit yada tek çekim alırsan %10 indirim iste her zaman her yerde.. (30 vites)
 
Caner bey merhaba adaşız. Sizin gibi bende bir zamanlar bu düşüncelere girmiş ve buradaki arkadaşlara danışmıştım. Ben Scott sportster p30 aldım. Amortisörlü. 2010 yılında ve çok fazla memnunum. Ankara'dan Erdoğan'lardan kargo ile almıştım. Tavsiye ederim.
 
ben yenı aldım tavsıye ederım KTM Life Motion 28" Tur Bisikleti. Temiz,İlan no: #129752932
 
Arkadaslar biraz önce merida crossway 500 için bikeandoutdoor ile konuştum. Israrla 48cm kadro önerdi. Boyum 170. Ben 52 uygun diye düşünüyorum. Ne önerirsiniz. Bugün sipariş geçeceğim.
 
@ahmetcan44

Marka olarak da Giant bir tık daha önde ikisindede karbon maşa var vites olarak giant daha üstün keza kalite olarak da öyle üstelik daha ucuz anlam veremedim yazdığınıza
 
Bugün merida crossway 500 siparişi verdim. Kadro 48cm. Umarım bana uyar. Tavsiyeleri için bütün arkadaşlara teşekkür ederim.
 
İnceleme konunuzu bekliyoruz Caner Bey. :) Şimdiden güle güle kullanın diyelim.
 
@caner keser

Crossway 500 ün bazı parçalarının seri dışı olduğunu duymuştum. Bu konuda bilginiz var mı ?
 
@Tolga Çelebi

(link)

Arka aktarıcı XT, ön aktarıcı SLX ve vites kolları Deore. Zaten bir seri söz konusu değil, karışık çalışmışlar. :) Tabi en az Deore olduğunu düşünürsek, bence ömürlük bir bisiklet.
 
Bisiklet bugün elime ulaştı. Tespitlerim şunlar :
1-Maşada ve sele borusunda bulunan amortisörlerin hafif çakıllı asvaltta yada düz yolda hiç bir faydasını hissetmedim. Bunun sebebi birazda gereğinden fazla sert olmasından kaynaklanıyor diye düşünüyorum.Dolayısıyla en azından bu model için amortisör kesinlikle gereksiz hatta fazladan ağırlık bana göre.
2-Tartmadım ama beklediğimden biraz daha ağır buldum sanki.
3-Forumda bulunan boya göre kadro ölçülerinin bu bisiklet için
geçerli olmadığını gördüm. Verilen tabloda boyuma (170cm)uygun kadro 52cm idi. aldığım bisiklet 48cm olmasına rağmen neredeyse büyük geliyordu.
4-Uzun zamandır bisiklete binmediğimden olsa gerek selesi epey rahatsız etti beni.
5-Genel olarak fiyatını hakettiğini söyleyebilirim. (Yinede bisiklet konusunda tecrübe sahibi olmadığımı belirtmek isterim) Pedal çevirmesi kolay. Kullanmaktan zevk aldım.

Bu arada ön vites geçişinde problem var. Bu sorun özellikle vites büyütmede oluyor.Zincir vites attırıcıya? sürtüyor. Küçültünce kayboluyor. Sanırım vites ayarlarında problem var. Yarın bisikletçiye gitmeyi planlıyorum.

Sele proplemi için ise yeni bir selemi almamı önerirsiniz yoksa jel içeren kılıflardan mı alayım.

Bugün fotoğraf çekme imkanım olmadı ama en kısa zamanda yüklemeye çalışıcam. Umarım kimseyi yanlış yönlendirmem.
Saygılarımla.
 
Sele problemini Brooks B17 ile çözebilirsiniz. Kısa vadede alışmanız kolay olmaz ama bir süre sonra başka sele kullanmazsınız zaten. :) İncelemeleri okumanızı öneririm.

Vitesle ilgili şöyle bir sıkıntınız olabilir; 30 vitesli sanırım bisiklet. 3x10 şeklinde. Ön taraf 1'de iken, arka taraf 1-2-3-4 olmalı. Ön taraf 2'de iken arka taraf 4-5-6-7 olmalı. Ön taraf 3'te iken arka taraf 7-8-9-10 olmalı. Aksi halde zincir çapraz konumda kalır ve aktarıcıya sürter. Yani ön taraf 1'de iken arkayı 10'a alırsanız, ses olur, zincirin, rublenin ve aktarıcının ömrü kısalır.

Amortisörün amacı gerçek anlamda engebeli zeminlerdir. Hafif arazide ve asfaltta bir şey hissetmemeniz normal. İleride hiç işinize yaramadığını düşünürseniz, düz maşaya geçersiniz. Çok büyük bir mesele değil. Asfaltta maşayı kilitlemeyi unutmayın.

Kadro boyu için bir şey diyemeyeceğim. Tam olarak neyin büyük geldiğini yazarsanız, daha net anlaşılabilir. :)

Güle güle kullanın. :)
 
@ahmetcan44
Öncelikle teşekkür ediyorum. Vites problemi için her türlü kombinasyonu denedim ama düzelmedi. Kadro konudunda ise ayakta dururken üstteki boru bariz olarak bacak arama değiyor. Bildiğim kadarıyla 4 parmak boşluk olması gerekiyordu.
Bu bisikleti engebeli bir zemine sokacak kadar gözüm karardığında amortisör hakkında son kararımı verebileceğim bu durumda:) Hali hazırda cicim aylarındayız malum. Eyvallah.
 
Bisikletiniz hayırlı olsun. bol kazasız pedallamalar. sele olayını jel kılıf (15 tl)+selenin uç kısmını biraz aşağı eğerseniz.(sivri kısmı 10 derece aşağı baksın) sıkıntı hallolur. böylece maliyetsiz ucuz çözüm.
 
Geri