Yine kaymak yolda lastiğin daha kolay patladığını savunmaya başladılar. Bu fikri kim attı acaba ortaya. 2.500 km'lik lastiklerim bir kere dahi patlamadı.
Sprint puanları, yarış içerisinde belirlenen noktadaki kapıdan ilk geçen sporculara veriliyor ayrıca her etabın sonucunda da ilk sıradaki sporcuya en yüksekten başlayarak diğer sporculara azalarak veriliyor, en çok puan sahibi sporcu TUR'da yeşil mayoyu giyer.
Prim puanları, TUR'a özel TÜRKİYE GÜZELLİKLERİ adı verilen kapısından ilk geçene sporculara veriliyor ve beyaz mayoyu giyiyor lider sporcu.
Tırmanış puanları, genellikle dağların tepelerinde bulunan kapılardan ilk geçen sporculara verilir ve dünkü gibi dağlık yerde biten etaplarda da ilk sporculara verilir ve lider kırmızı mayoyu giyer.
Ayrıca düz etaplarda sporcular aynı anda geçtikleri için zaman farkı olmaz, yarışın genel klasman kazananını dünkü gibi dağlık etaplar belirler, mesela şuanda genel klasman lideri dünkü etabı kazanan Davide Rebellin ve bu lider turkuaz renk mayoyu giyecek. Bu seneki yarışın kazananı bir sonraki meryemana tırmanışı belirleyecek.
Umarım açıklayabilmişimdir, olabildiğince basit anlatmaya çalıştım
Teşekkürler, peki bu primler belirlenirken bir başlangıç ve bitiş noktası var mı? Yani 2 nokta arasındaki tırmanışa ya da sprinte mi bakılıyor, yoksa tek bir noktadan geçişe mi?
Şimdilik bugünkü konularımız
-Köyde içilen portakal suyu ve çay
-Üreticinin kredi sorunları
-Kredi ödeme türleri
-Portakal, elma ve mandalina üretimi
-Düz yolda lastik neden patlar
-Yerden helikopter nasıl gözükür
-Kleopatranın tatil yaptığı yerler