Scudo Sports

'' 2014 sezonu 100 km non stop pedal-anadolu performans ''

Şu bende ki ilk başta amatörce enerjiyi harcayıp yorulma problemini bir türlü çözemedim... Eğer benden başka bisikletli yoksa sanki arkadan atlı kovalıyormuş gibi kaptırıyorum rampaya kadar rampada tabi ki önceden vites küçültüyorum, artık eskisi gibi çıkabildiğim kadarını çıkıp sonra yavaşlamıyorum, rampadan inerken frenle iniyorum, ne kadar yavaş inersem, o kadar dinlenirim diye düşünüyorum. bu yanlış mı doğrumu onu da çözemedim henüz :eek:
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Közen
Scudo
@Kerim A.

kerim sen ben erkan ve muzaffer bu pazar çalışma yapacağız ama tempo olmaz etabı tam öğrenelim birlikte ondan sonra aynı etapta biliyorsun tam 100 km non stop serilerine başlayacağız işimiz zor olacak tabi ama derdimiz kartepe evet hiç bi antreman kartepe gibi olmaz kartepe sözün bittiği yer ama en azından 100 km non stop serileri bizi aynen kartepeye motive eder ,tabi kartepe etabında ilk 99 km' in 39 km 'si kesintiye uğramakta güneye iniyoruz çünki araya feribot giriyor bu nedenle çıkış ortalama hesapları topçulardan yapılacak ve kartepe 1300 rakım keza dönüş aynı ve yalovada bitecek olay 162 km ,
 
(link)

etap pazar budur ,,

(link)

bu da bana yazacak toplam km
sabah 9 km dudulluya artı bostancıdan eve 3 km hepsi 155 +9 + 3 =167 km
hata payı 3 km der isek 170 km 'ye bağlanırız


 
anadolu performans elemanlarına genel bakış,,

1- erkan közen ,
epey zamandır benle bir çok çalışmada var oldu ,ve de bundan sonrada olacağından şüphem yok,
erkan közenin önceki bisikletide yol idi ikinci bisikleti yol oldu ,
kartepede benle pedalladı 200 + km 'de
erkan pek sevmez lay lom lomu bu nedenle diğer grupların turlarına hiç katılmamıştır ,
zati zevk almayacağından eminim ,bi kere tavşanlıyı gördü artık ,kolay kolay zordan artık vazgeçmez,

2- kerim -26 jantta ekipte en hızlı sürücü,kerim yeni geldi ama kısa zamanda başarıyı yakaladı ,teknik alt yapıları zamanla halledecek spd pedal gibi,
zamanla bisikletin kilolarından atar ise şık olacak ,uzun mesafelerde altındaki kamyon gibi gelmeyecek ama işin rajonu tabi 28 janttır ,zamanla kerimin 28 ' e geçeceğinden eminim ,artısı ile gelecek ona ,ve 50 diş tabi

3- sinanın altındaki bisiklet 14 kilo ,buna rağmen iyi dereceler yakaladı son 100 km de ortalama 23 gibi ,aynı şekilde 28 ' e zamanla geçince yapacağı değerler korkunç farkedecek ,

4- muzafferde hırs var azim var artık onu anlamış bulunuyoruz ve zati bizimde istediğimiz bu hırs azim zoru başarma bizim derdimiz hep bu idi ,


 
@Kudret Kurtcebe
kudret abi seni yalnız bırakırmıyım bende geliyorum
 
evet bu pazar bakalım şu etabı ve iyice çözelim ben etabı biliyorum ama benim bilmem önemli değil ekipçe iyice pişirelim
evet saat 08.30 da dudulluda oluyoruz havaya bakarım ct akşamından netleşir ,,

@Muzaffer K.

mesele şu muzaffer
eğerki kişi kendisine performans sürücüsüyüm diyor ise ,ve de bisiklete kesin spor amaçlı bakıyor ise kesin kurallara uyacak
bu konuda ben katıyım ve asla değişmem ,
eğerki kişi kendisini performans sürücüsü ilan edip arkasından antremanda arkada kalanları bekliyor ise o performans sürücüsü şunu bilecek durduğu an kaybeder
yemekli gezi turlarında performans olmaz ve de bekleme olur ve biz bunun adına asla bisiklet sporu demiyoruz
bak muzaffer ben yurt dışında bulundum orada bergende bi adet amatör anlayışta pro bir bisikletçi ile tanıştım
adam dehşet burada senin en baba cumhurbaşkanlığı bisiklet takımındaki adamlarına toz yedirir,
altında yol var idi ben bergenden bisiklet kiralar idim yol bisikleti iki günlüğüne alır idim hafta sonları adamı yakalamak ne mümkün ,evet bu işler öyle kolay değil sende zamanla yola geleceksin senide 28 janta sokacağım ve hatta tüm ekibi ve altınızda cyclo cross lar olduğu vakit biz her yollara gireceğiz ve de sürat yapacağız bu bir zaman meselesi burada olduğumuz müddetçeki ben buradayım kendi namıma sizi bilemem sonunda cyclo cross bir ekip burada inşallah yaratacağım benimde derdim bu ,
 
@Muzaffer K.

benim değil senin olacak muzaffer bilmem anlatabildinmi ,
 
evet ekip sürekli 200 km lerden sonra altınızdaki mtb lerden aynen benim sıkıldığım gibi sıkılacak ve bisikletleri değiştireceksiniz..görünen köy kılavuz istemez, bu bir zaman meselesi ve bana burdan müjdeyi vereceksiniz ben bekleyeceğim gerekirse 10 yıl beklerim burada :rolleyes:
 
Pazar
(link)Çoğunlukla bulutlu ve rüzgârlı. En yüksek 12C. Rüzgâr GGB, 25 ila 40 km/sa.


akşama 40 km olacak


Hourly6AM12 Noon6PM12 Midnight
Sıcaklık | Çiğ Noktası9 | 611 | 712 | 711 | 7
Rüzgar23 km/h Güney27 km/h GGB29 km/h GB32 km/h GGB



Cumartesi
(link)Parçalı Bulutlu. En yüksek 11C. Rüzgâr GGB, 15 ila 25 km/sa.


ctgünü ,,
erkan izin alırsan ct gününe bi çıkartma yapar idik

Cumartesi
(link)Parçalı Bulutlu. En yüksek 11C. Rüzgâr GGB, 15 ila 25 km/sa.

Hourly6AM12 Noon6PM12 Midnight
Sıcaklık | Çiğ Noktası8 | 49 | 411 | 610 | 6
Rüzgar10 km/h GGB13 km/h GGB14 km/h GGB21 km/h GGB

(link)

etap pazar budur ,,

(link)

bu da bana yazacak toplam km
sabah 9 km dudulluya artı bostancıdan eve 3 km hepsi 155 +9 + 3 =167 km
hata payı 3 km der isek 170 km 'ye bağlanırız
 
Kudrey abey şimdi 160 km

https://i.hizliresim.com/eyEOQa.jpg

bu etabı bitiren kartepeye gider mi demek istiyorsun yoksa belli bir süre varmı bu 160 km bitirmek için atıyorum 5 saat mi 7 saat mi 4 saat mi kaç bu etabın rekorları :evil:
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Közen
@Muzaffer K.

70 km de ortalama 2 saat ile 3 saat 30 dakika idi sanırım

160 km de 5 saat ile 7 saat arası değişir ortalamalar bence...
 
@Muzaffer K.
sen yol gidonunu sevmiyorsun bak sana bi şey anlatayım bi kere yol gidonu ile eğilme şansın var rüzgara karşı ve üzerinden yalayarak rüzgar geçer bakma sen bana çünki ben amacıma göre yıllarca bisiklet bulamadım hem toprakta gidecek hem ağır stabilizede hemde asfaltta ve hemde 28 jant ve hemde 50 diş ve hemde 3 yaprak böyle bisiklet bu ülkede hiç bi zaman var olmadı anca 2012 senesine kadar salcano en sonunda yaptı bu işi ama bana sorarsan eksik tabi özellikle 3 yaprak avantaj her zaman sert eğimlerde ,
evet benim bisikleti hibrite dönüştürdüm ama arkadan çıkıntı yok
olsa idi v fren yapacak idim o zamanda aynen yol gidonu takılacak idi
böylelikle rüzgara karşı eğilme şansım olacak idi sert rüzgarlara karşı asla basamazsın ama yol gidonunda eğilerek rüzgara karşı savunma olayın var
uzun mesafelerde var olacağız ve özellikle kartepede dönüşte rüzgar sert olursa o zaman ne demek istediğimi anlayacaksın seni yandan yoracak rüzgar son 10 km sana çin işkencesi gibi gelecek ve hatta eve dönüşte son 10 km de ne yapacan doğrusu merak ediyorum sana 250 km bi günde yazacak ertesi günü pazar artık bol bol yatacaksın

@Muzaffer K.

daha sen yapmadın orayı muzaffer aga biz burada çok var olduk sen kendi namına konuşuyorsun sen önce hazır ol bakalım orada senin pilini bitireceğim

@İsa İhsan Akdoğan

isa 80 km de çalışma ne zaman yapacan sen ne yapacan bizim ekibi sen kendine bak bi kere çalışmıyorsun tenbellik yapıyorsun sahillerde felan takılma oralar hikaye diye dilimizde tüy bitti

@İsa İhsan Akdoğan

isa
sana ne diyorum sen bizi bırak çalışma yap 80 km de non stop pedal hala çalışmadın burada lagara lugara işin ,,
 
evet beyler
bazı arkadaşlarımız buraya yorumlar yapıyor bi şey demiyorum
ama şunu bilecek insanlar burada çalışma yapacak insanlara bakarız biz.
ayrıca kim çalışıyor ise 80 km de ve tabi pedal kesmeden yapmış ise bu topiğe dereceleri yazar biz de kritiklerde bulunuruz
son 70.7 km de non stop pedalda 3 saat 35 dakika sele yaptım sinan 105 km de sadece 8 dakika mola ile ortalama 22 yi gördü
evet kerimde 71.1 km de toprakta ortalama 19 larda kaldı ama toprak yola girdi 8 km idi
1026 rakım
idi burada 65 km de muzaffer kaldı ortalaması 21 idi ama toprak yola girmedi o gün ,
50 km de ise 19 idi ortalaması 2 saat 35 dakikada non stop yaptı bu dereceler yetersizdir
kartepe için baştan söyleyeyim
onun için herkes 160 km 'ye odaklanacak daha ona vakit var baba gibi bi etap ora dudullu-teke-değirmen çayırı etabı
evet bu pazar bakacağız sadece 100 km lik etabı çözeceğiz ondan sonra bismillah başlayacağız 100 km non stop pedal ,derecelere bakacağız ama bu olay sadece bizi motive edecek kartepeye
evet 160 km lik olaydada durum aynıdır ,,,

 
@Muzaffer K.

Kudret Abi varken şu satırları kaleme almak benim haddime değil ama yazmadan da edemedim.
Cyclocross'lar sadece dropbar gidonlarla üretilmiyor, fabrika çıkışı düz gidona sahip olan modellerde söz konusu. Alternatif olarak onları da değerlendirebilirsiniz. Dropbar gidonlardan hoşlanmıyorsanız, düz bir MTB gidonu ve açısının ayarlanmasına olanak sağlayan bir gidon boynu ile bisikletinizi upgrade etmeyi düşünebilirsiniz.
Bir MTB alıp zamanla onu CX'e çevirmeye pek sıcak bakmıyorum çünkü bu hem maddi anlamda külfet oluşturuyor (yapılacak olan tüm yatırım masrafı ile sıfır bisiklet alınabilir) hem de Kudret Abi'nin çok iyi bildiği gibi ne kadar değişim yapılırsa yapılsın bir noktadan sonra parça değişimi bazında o bisiklet tıkanıyor ve daha da ileriye gitmiyor. Zaman geçtikçe o bisikletin donanımı ile uyumlu parça bulmak zorlaşıyor.
 
@Sefa.

aynen doğru altına imzamı attım
şimdi sefa aslında yol gidonu çok avantajlı bana çok lazım çünki rüzgar önden eserken eğilme şansın çok yatabilirim
ama bu benim mtb gidonda malesef olmuyor
bu nedenle 25-40 km olunca rüzgarın hızı uzun mesafeler aynen güme gidiyor anlamıda yok
200 km yapacağız
e ondan sonra o gün 40 km rüzgar olacak ya da 25 km yandığımızın resmi rüzgar bitirecek bizi..
 
Geri