Scudo Sports

1973 Peugeot PX-10



Parçalara da ufaktan giriş yapıyorum, orjinali değiştirilmiş ruble biraz can sıkıcı bir gelişme olurken, shifters da da parçaların vidalı olmasından ziyade puntalı oluşu yeni NOS ya da VGC diye tabir edilen oldukça iyi kondüsyonda aynı parçanın arayışı içerisine sokuyor.



http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/_MG_6124_zps491c58ac.jpg


http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/_MG_6126_zpsf976bde7.jpg


http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/_MG_6125_zpseb407b28.jpg


http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/_MG_6128_zpsc53b52f6.jpg
 
Scudo
@halil ibrahim duran

Aksilikler, sorunlar malesef hiç bitmedi, fakat bu denli inandığım ve sonunu görmek istediğim bu proje için elimden gelen her imkanı sonuna kadar kullanacak ve sonunu hepberaber getireceğiz. :)
Toparlanabileceğini düşündüğüm vites ve diğer yan aksamlarda ki sorunlar, krank'ın bb bölgesini zedelemiş olabileceği kuşkusu ile krank'ı da keserek önce bu kısmın kontrolü için kendisinden de feragat etmeme sebep oldu.

http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/_MG_6135_renamed_13911_zps7d508af6.jpg


http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/_MG_6136_renamed_20526_zps55d0b635.jpg


http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/_MG_6137_renamed_18037_zpsfc6fd1de.jpg


http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/_MG_6144_renamed_20536_zpsc9a2cb79.jpg


http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/_MG_6153_renamed_10131_zps7e35497e.jpg


http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/_MG_6149_renamed_17710_zps400a274a.jpg


http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/_MG_6155_renamed_21651_zps6eb72930.jpg


http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/_MG_6159_renamed_2312_zpse2871643.jpg


http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/_MG_6168_renamed_4425_zpsdf6b6375.jpg
 
demek ki en değerli proje bu olacak gibi, en çok bu uğraştırdığına göre
 
Eski bisikletleri hayata döndürmenizin yanı sıra, çektiğiniz fotoğraflar da çok güzel. Bu bisikletin bitmesini de merakla bekliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Daha hızlı ve daha çabuk bitmesini beklemek, daha çabuk resim paylaşımında bulunmanız bencillik midir? Yeni konular ve mesajlar bölümünde konuyu yenilenmiş olarak gördüğümde konuya giriyor ve sabırsızlıkla sayfanın açılmasını bekliyorum. Walking Dead dizisinin 5. sezonunu bile bu kadar beklemiyorum..
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@halil ibrahim duran

Harcanacak emek ve sabır açısından kesinlikle bu olacak diyebilirim. Anlık tamamen kenara atıp harcayacak emek ve zamanı düşününce gerek olmadığını da ara sıra düşündürse de yine de PX10'un tarihine, kendisine haksızlık etmekte istemiyorum.

@can onur

Fotograflar için teşekkür ederim. Bu hafta tüm ekipmanımı da yenilemişken Nikondan tekrar Canon'a geçiş ile biraz adaptasyon sorunları da yaşamadım değil.

@Serkan HODANCI

Dizi konusunda ben de "Under the dome" konusunda aynı hisleri yaşamaktayım. Sadece bencillik kısmını tam olarak anlayamadım ama birden fazla ve standartın dışında belirli sayıda üretilmiş bisikletlerle de forum dışı uğraşınca zaman ve ekonomik açıdan da zorlandığım anlar olabiliyor.
 
@Dogukanaksu

Sadece bir an önce bitmiş halini görmek istediğimi, sabırsızlandığım dile getirmek istedim. Teşekkür ederim.. :)
 
Doğukan bey, yine "devamı heyecanla beklenen" bir proje. Devamını sabırsızlıkla bekliyorum. :in: :alkis:
 
Açıkcası bisikleti bu hale getiren biri olarak çok fazla uzuntu duysamda tekrardan ayağa kalkacağını görmek bir o kadar sevinç verici ama bitene kadar sanırım hala o yarığı görmek canımı yakıyor bu arda crank ı kesmenize çok üzüldüm yanlış hatırlamıyorsam boru çekme aparatıyla sökebilmiştim(hoş berbat eden biri olarak bu demeye hakkım yoktu sanırım üzüntüme verin ) sabırsızlıkla beklyorum bitmesini :) yapabileceğikm konu olursa her zaman
 
@Dogukanaksu

Bir kez daha tebrikler ve teşekkürler Doğukan.Ben de tamamen senin sayende,buna öykünerek de diyebiliriz,bir Koga Miyata Gent's Touring'le nişanlandım.Düğün yakında-Hadi,söz kestik diyelim.Açıkcası,sadece haftada bir kez binerim diyordum ancak resmen üstünden inemiyorum.Büyük bir ihtimalle 1978 model ve üzerindeki parçalar tamamen orjinal.Bir ara sana gösterip fikrini almak isterim.
 
@sadık özer

Sadık selam,
orta göbekte beklenmedik boşluktan ötürü acilen proje daha da ilerlemeden kontrol etmem gerekti ve bu sebepten de krankı kesip biran önce çıkartmam gerekti. Dahası vites takımları, jant çemberleri ve değişmesi muhtemel olan çelik gidon ise cabası olsa da sonuna kadar gitmekten elimi ayağımı çekmeyeceğim. Yardım konusunda da teklifin dahi yeterli, teşekkür ediyorum.


@Derya Keçeci

Derya Abi selam, Koga Miyata ile iyi bir tercih yapmışsın. Sanırım bu bisikleti de yakından görmesem de internet ortamında rastladım diye hatırlıyorum. Bir ara vaktin de olur ise ben buralardayım, haberleşir havalar güzelken kavaklıdere, kızılay civarında bir buluşma ayarlayabiliriz.
Şimdiden görüşmek üzere, iyi günlerde Koga'nı kullanman dileğiyle.
 

İlk diliş seansı kabalama da denebilecek bir şekilde puntalama ile formu stabilleştirmek amacıyla başlıyor, kısmı yakınlıkta form yakalanıncaya kadar devam ediliyor.

http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/_MG_6230_zps7eeb708d.jpg


http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/_MG_6236a_zpsfb5feec4.jpg


http://i62.photobucket.com/albums/h99/graf_i/_MG_6242_zpsd0eeb827.jpg
 
Merhaba. Paylaşımlarınızı hayranlıkla izliyorum. Benim merak ettiğim soru Seat tube kısmındaki o çatlağı başlangıç ve bitiş yerlerinden keserek yerine aynı genişlikte bir boru takmamanızın nedeni nedir. Bu kadar uzman olsam bu soruyu sormazdım ama hiç bilmeyen birisi olarak kafamda bu kadar canlandıra bildim. Kolay gelsin. :)
 
o bu değilde birşey diyeceğim. yaptığınız şey çok güzel zevklede takip ediyorum. ancak bütün iş fotolarda :) bende tadilat olarak aynısını yapsam ya foto çekmeyi unuturum çekersemde dandik cep telle çekerim :D ama foto güzel olunca yapılan iş über üstüymüş gibi geliyor :)
 
lensin diyaframı ne güzel bi aralıkta öyle..tahminimce ya 1.7 ya 1.4 f diyafram var bu lenste :)
 
@Nil.G

Selam Nil, öncelikle övgülerin için teşekkürlerimi sunarım. Seat tube kısmından kısmı olarak bu kısmın çıkartılarak aynı çaptan ziyade, iç çap baz alınarak boruya entegre ederek yapmayı da B planı olarak düşünmedi değilim. Fakat bu ikincil düşünce için böylesi bir uygulayamaya hasarlı kısmın biçimsiz yerde olmasından dolayı seat-stay capsleri de tekrardan sökmem ve yine onarım sonrası sabitlemem gerekecekti ki, bu şekilde borunun formunu da korumam bir hayli güç olacaktı. Yine bu konuda da fikrini paylaşmış olmana çok memnun oldum, görüşmek dileğiyle.


@Hamit E.

Selam Hamit, bütün iş fotografta olmasa da bunun tamamen görsel bir şölene ve reklamasyona dönmesi tamamen fotografta, üzerinde çalıştığım objelerde ve buna bağlı olarakta hayatımda yer verdiğim nesnelerin tamamında diyebilirim. Estetik kaygısı, sanatı ve zanaatı bir arada harmanlama... :) Ekipman, lens tabii ki bunu daha üstlere taşıyor olsa da harcanan emekle de dengeli diye düşünüyorum. Dandin telefon kamerası dahi olsa fotografta ki ana tema olan ışık ve kompozisyonu iyi tuttuktan sonra bir çok basit efektler eşliğinde yüksek gren atan telefon kamerası ile dahi farklı bir konsept ile bu açık kapatılabilir düşüncesindeyim. O yüzden böyle bir şey ifşa edecek olursan fotograf makinasını bahane etmeden ve unutmadan her anı arşivlemeni tavsiye ederim. Şimdiden güzel fotografların ve işlerinle görüşmek üzere.




@sadık özer

:)

@Kadir Cem

Kadir selam, tebrik ediyorum seni. Güzel yakalamışsın.
Sevgiler.

 
slm doğukan abi yeni gelişme yok mu yaklaşık 1 haftadır hergün bakıyorum takip ediyorum sabırsızlanıyorum :)
 
keyifle devamını bekliyorum...bu tip işlere bayılıyorum yapanın akıl edenin çözüm bulanın ellerine kollarına sağlık olsun...
 
Geri