Scudo Sports

1.uludağ seferi başlasın-kartepe bisiklet takımı.

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
@Kudret Kurtcebe Canı Gönülden Kutlarım Abi.Takipteyim.Basarılarınızın devamını diliyorum ve imreniyorum.
İyi Forumlar Dilerim.
 
Scudo
Arka Jant : 920 gr (tahmini)
Yeni Ruble : 363 gr
Yeni Aktarıcı : 287 gr
Giant Lastik : 210 gr
İç lastikler : 120 gr

Arka ağırlık toplam : 1 kg 900 gram

ekip,

1.700 gram ölçmüş idim arka jantı ,(gıant yol bisikletinin )

yukarıda sadece 200 gram farkediyor
arkadan 1 kilo 900 gram bi ağırlık olacak ben 65 kiloyum
yani 66 kilo 900 gram ile eğimlere dalacağım ,buda bana aynen kolaylık sağlayacak ,element cx arka jant ağırlığı 2.5 kilo fazla geliyor idi benim ağırlık ile 67 kilo 500 gram ediyor idi ,aradaki fark 600 gram eh iyi sayılır.

yeni alınacak parçalar,,,

https://www.erdoganlarbisiklet.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/r/sr150c-1_1.jpg
Sram PG-1050 Mtb Rublesi 10 V

https://www.erdoganlarbisiklet.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/5/1/517266.jpg


Sram X.5 Arka Vites 10V Siyah



https://static.bike-components.de/cache/Continental-Grand-Prix-4-Season-2er-Set-Faltreifen-0dcd038378879afb8feb621606b7a6dd.jpeg
Continental Grand Prix 4-Season 2er Set Faltreifenschwarz-schwarz / 700x25

https://www.bisikletforum.com/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.bisikletforum.com%2Fproxy.php%3Fimage%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.bisikletforum.com%252Fproxy.php%253Fimage%253Dhttps%25253A%25252F%25252Ffbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net%25252Fhphotos-ak-xpf1%25252Fv%25252Ft1.0-9%25252F10390002_991547550877819_3131062122411362320_n.jpg%25253Foh%25253D8b3309e47ac5dfe574946624576df02c%252526oe%25253D5601B9C1%252526__gda__%25253D1445833899_2e46cba9734bdb094b0d05bb48e8574f%2526hash%253D01bb6f406b2d58879d5bc75e04a29b9a%26hash%3D66288fa20ac515db96b97e9a23143dee&hash=8ccb2cd0dde165f6b0799a1aaec10c3c

yukarıdaki parçaları bu bisiklete takacağız,
sonuçları buradan paylaşacağım ,,
ön aktarıcı sorun çıkartır ise onunda değişmesi gerekebilir arka 11-36 'a uyum sağlayacak
zincirde değişecek tabi,,
yukardaki bisiklet tam 7 kilo 500 gram geldi ,aliminyum kadro olması iyi, bana senelerce gidecek,200 gram fark edecek arkadan , (ruble -arka aktarıcı- iç lastik -yeni teker 25 hacim ile )eder 7 kilo 700 gram, zincir ağırlığını düşünür isek o da yeni olacak ,tahminimce 8 kiloya gelir , eski bisiklet 10 kilo 800 gram idi bayağı fark var tabi,uzun yollarda gramların önemi var,, uzun yolları bırakacağımı asla zannetmiyorum.
 
Ekip aynen bugün bisikleti satın aldım 4500 gayme verdim ruble Shimano 11-36 oldu 10 Lu arka aktarıcı 10 Lu sistem 2 kilo kazancım oldu bisiklet yeni Parçalar ile 8 kilo 800 gram oldu, deneme Yaptım moda eğimde gayet iyi ,
tekeri 25 hacim Yaptım ,
zincirde Değişti
 
Kudret abi merhaba,

Neden özellikle alu kadroya bu parayı verdiğini ve bu fiyata karbon kadro bir bisiklet almadığını merak ediyorum. Örnek olması açısından bir önce ki sayfa da, iki adet karbon bisiklet önermiştim.

Cevaplarsan sevinirim, teşekkürler.
 
Kudret kaptan yeni bisikletin hayırlı ugurlu olsun kazasiz belasiz keyifli gunler seninle olsun yolun acik olsun .
 
@Erdal YILMAZ

evet aslında doğru dersin erdal,
ama şu korku var içimde senelerce gitmesi açısından ,gıant marka yol bisikletine bir dostum zamanında 7500 lira para saymış idi,ve karbon idi,ve 6 'ıncı ayda durduğu yerde dengesini kaybetmiş idi ve sola doğru düşmüş idi tabi spd pedalı solundan çıkartamamış idi..sonra bakıyorki kadro çatlamış çok morali bozulmuş idi.valla açıkça gıant karbon almadım
evet cube karbon alırdım ya da başka bir markada ,ama biliyorsun 200 km ler çok olacağından ,bu kadroyu 10 yıl götürmeliyim ,aliminyum kadro dayanır ,7.5 ağırlık ,hafif aliminyum kadro ,yalnız arkaya mtb ruble takınca bu 411 gram ağırlaştı ,zincir değişti ve arka aktarıcı değişince ve 25 hacim teker takılınca ve tabi spd pedalların ağırlığınıda hesaba katar isek ,1 kilo 300 gram oynama yaptı ,olsun yalnız bu gün moda eğimini aşağıdan 34-17 de çok rahat aldım, yarında başıbüyük eğimlerinde 34 -36 yapacağım yani 0.94 çıkıyor
22 -34 devri bitti, şimdi 34-36 devri başladı aradaki fark sadece 0.30 olmakta ,

@irfanyazicitunc

teşekkürler irfan kaptan dayanamadım ne yapayım .

https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/11537699_993587874007120_8139576627573017211_n.jpg?oh=3b4d8d7b505d35e65c75477337b92f63&oe=562C03B9

evet sistemler aynen oldu ,
gürsel dostum sağolsun,
takır takır çalışıyor ön 50-34 arka 11-36

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/p526x296/10422514_993592180673356_419000420186280340_n.jpg?oh=96d9dd6ee78f5f23399eaf44cb0c79f5&oe=55F510E5&__gda__=1445710231_be656e5b4f2ba181c74ec9b09795f1e1

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/p526x296/11209758_993592907339950_3428788961372009089_n.jpg?oh=9bcd404a8875ff300fb483a62fc655e8&oe=562F0231&__gda__=1441947095_0d4fb94cceada7296bcb9c9824119b0f

emektar mtb karbon large kadro
30 mart 2008 de almış idim ,çok yol yedi çok sert araziye girdi 50.000 km 'yi çoktan geçmiş idi .ve aynen dayandı
2530 yuro idi 1.87 idi yuro ve 4500 lira keş para ile almış idim gürselden
seneler sonra gene 4500 lira bu sefer yol aldım ,,,kadro aliminyum ağırlık 7.5 idi
tabi 8.8 oldu parçalar değişince
eski bisikletin ağırlığı tam 10.800 gram idi
2 kilo kazancım var artık gelsin 200 km ler bakalım ,,
bu kadroyuda 500 liradan bırakacağım ,
üzerinde sadece ön aktarıcısı ile tarttım 1 kilo 500 gram geldi
 
@Kudret Kurtcebe

Yeni roketin hayırlı uğurlu olsun kudret abi. Yeni biso ile daha nice nice yıllar pedallarsın. Sana yakışanı almışsın. Şimdi gençler senden korksun. Eski emektarın yakışacağı yer ise koçun sanayi müzesidir. Bu bisiklet üzerinde 50 küsür bin kilometre yaptın desen yeri hazır. Oda olmadı kurulacak bir bisiklet müzesinde müstesna bir köşede yerini bulacaktır.
 
@mehmetsunu

eyvallah kanki dostum ,kadim dostum mehmet ,
valla kimse almaz diye düşünüyorum kadro yorgun diye
dediğin doğru müzeye kaldırmak lazım :komik:
gençler korksunmu bilemiyorum ,yalnız aliminyumu tam 10 yıla proglamladım :harika:öyle kolay kolay kırılmaz zannetmem
yukarıdaki dostumun gıant karbonuna gelen olay gerçek, adam uyuyamamış idi,
ama yeni kadro tayvandan gelmiş idi
bi başka arkadaşta aynı olay olmuş idi
tabi bilemem yenileri ne alem kullanan bilir ,
olay devam ediyor mehmet dostum kartepeler gelsin uludağlar gelsin ,durmak yok pedallamaya devam ,bi 10 yıl daha
geleceğiz 68 yaşına
 
https://www.bisikletforum.com/proxy.php?image=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xfp1%2Fv%2Ft1.0-9%2Fp526x296%2F10422514_993592180673356_419000420186280340_n.jpg%3Foh%3D96d9dd6ee78f5f23399eaf44cb0c79f5%26oe%3D55F510E5%26__gda__%3D1445710231_be656e5b4f2ba181c74ec9b09795f1e1&hash=fc29ca1d10de9535dd996bd428cd56de

günaydın ekip,,

bugünden itibaren benim çalışmalar hergün olacak ,ramazan boyunca devam edecek ,
yukardaki yeni küheylanın hakkını verelim ,
bu gün öğle sonrası başıbüyük 'e tırmanacağım askeriye kadar ,ondan sonraki yol bozuk idi ,aynı yerden döneceğim
eğimde 34-36 ile çalışmalar, bu gün itibari ile başlayacak ,
uludağı öne almış idik ,19 temmuz pazara gelmekte ve o gün bayram ,26 temmuz pazar günü ise ekipçe başlarız idmanlara ,bu arada uludağa giderken bisikletler için kilit alacağım ,ne olur ne olmaz ,çünki araçların olduğu yere bırakacağız ve aşağıda durmak yasak ,yukarı lobiye çıkacağız ,30 ağustos uludağ için bakacağız duruma ,o gün sıcaklık 25 derecelerde olması lazımki çile çekmeyelim eğimlerde ,pek zannetmiyorum gerçi ,eylüle kadar sarkacak uludağ belli olmaz ,
sıcaklıklar yüzünden eylül sonu olabilir
,uludağı aldıktan sonra kartepe 16.tur için toplantı yaparız.
 
Öncelikle herkese merhabalar...
Bugün Yenikapı yalova feribot kullanarak düştüm yollara. Sizinde uludağ turunuz sanırım eylül civarı olacaktı. Topik ahalisine tur öncesi lazım olur diyerekten ayrı bir konu açmadan buraya yazmak istedim. Öncelikle yalova bursa 70 km civarı
Rampalardan bahsedecek olursak yalovadan çıkar çıkmaz 5 kmden sonra 2 km gibi bir orta(yüzde 5 civari) eğimde rampa size merhaba diyecek.
2 ci rampa 1200 metre gemlik çıkışında eğim yüzde 7-8 gibi.
3.cüsü hayli uzun gemlik Bursa arası. ..4-5 km kadar yine yüzde 7/8 ortalama eğim arası olabilir.. (sıcakta hiç çekilmiyor )üstelik emniyet şeridi yok.ve kamyon trafiği bana yeminle bir ara istanbul trafiğine eyvallah dedirtti hemde 65 km boyunca
Son olarak her çıkışın inişi var elbette mantığı geçerli .. aksi yönde aynı benzer eğimler söz konusu çünkü 3 aşağı beş yukarı kısmen aynı km lerde iniş yaptım.
Bursa giriş yaptıktan sonra yaklaşık 15 km sonra tırmanış başlıyor ve tabikide esas mevzu burda başlıyor ilk başta yaklaşık 2 km gibi sert eğimle(yuzde 10 gibi)giriş yaptıktan sonra, 1 km düz sayılacak bir eğim dinlendirecek sizi.sonradan yaklasik 19 km milli park girişine kadar tahmini en düşük yuzde 6/7 en yüksek kısa ama yüzde 15 civarı eğim (siddetli yagan yagmur vesilesi ile 11 ci km den mecburen donmek zorunda kaldığım sizinde defalarca teslim aldığınız Kartepeyi ölçü alırsak o zirveye çıkışın yanından geçmeyecek)eğimler mevcut.tırmanışın en guzel anı 12 ci kmden sonra 1-2 km kadar oldukca rahatlatıcı iniş sayılabilecek yerlere rastlayacaksınız.... 19 km sonra milli park alanına geleceksiniz.bisikletlere ucretsiz. ..sonrası 11 km ile aynı şekilde eğimler sizi zirveye taşıyacak.
Son olarak
1)Yanınızda yaz dahi olsa mutlaka rüzgarlık bulundurun.o çıkışın ardından o ter o emek ardından inişin rüzgarını hesap edin..
2)su sıkıntısı çekmezsiniz..zirveye doğru sık sık çeşmelerden buz gibi su akıyor
3 ben giderken yalova bursa pedalladim dönerken otobüs ile döndüm (yağmur vurdu yine )otobüs 15 lira.feribot erken yani gidiş tarihinizden bir hafta önce alırsanız(YENİKAPI -YALOVA) bileti 10 lira
Şimdiden size iyi tur dileklerimle. Saygılar
 
Kudret abi,Topik amacından uzaklasmasından ziyade izniniz olmadığı icin resim koymayı dogru bulmadım.aklımda iken aynakol 53-39,ruble 11-28.yalovadan bursa ya 65 km yi 3 saat gibi geldim.erkenede cekebilirdim fakat 30 km'lik final zirveyi hesap ederek kendimi zorlamadım:)).Bursaya giriş 13:30 gibi oldu..yani öğle sıcağında 14:00 te tırmanışa başlamak durumunda kaldım 17:00 gibi milli parkta 18:30 gibi zirvede olabildim.strava kaydına göre 16 km/h (ayarlardan otomatik durma başlama seçeneğini tiklemeyince mola anlarınıda zamana katmış)sports trackere göre zirve dahil ortalama hız 17,8 tabi burda inişi de yagmurdan dolayı zorunlu olarak ağır yaptığımın etkisi oldu.eminim ortalamayı yükseğe çıkaracak sağlam arkadaşlar olacaktır. İnişlerde dikkatli olmanız emniyetiniz açısından oldukça önemli.keskin virajlar var fren pabuçları ve jantlar yağmurdan sonra kuruyan inişlerde hızımı yükseltince ve hali ile virajlarda frenlere abanınca fena ısındı (lastik patlayacak sandım:)) ) uludaga çıkış yolu,tarihi çınar yol ayrımına kadar, trafik Kartepe nin aksine akıcı.uzun bir yazı oldu,,sıktıysam kusura bakmayın ve uludağ çıkış tarihiniz sıcağı dikkate alarak sonbahara serin bir zaman diliminde yapma seçiminiz oldukça isabetli bir tercih.
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Közen
dostum bilal ,
bilgiler için teşekkürler aşağıdaki rota bizim ,yani yenikapıdan feribot ile bursa feribot iskelesine geleceğiz ,gidiş aynı dönüş aynı,bizim rota bu

(link)

ayrıca uludağ tabi sıcaklarda olmayacak, eylüldede sıcak olur ,geçen seneden biliyorum ,biz ta ekimde kartepe yapmış idik ,ama sabah sert rüzgara ras geldik, sonra durdu rüzgar,ama ısı makul idi, kartepe zirvede hiç üşümedik.


bu gün aliağa sun city'e yollandık ,küheylan hazır.

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/p526x296/10422508_994021210630453_5679595828767053031_n.jpg?oh=ed439d08e4fa3fb1b6e1c4b9a1eff732&oe=55EE6163&__gda__=1442113924_7d85a01a105b210b4a7e26b71078a3fe

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtf1/v/t1.0-9/11407144_994016823964225_3479281416592283312_n.jpg?oh=0a94fe5a834936d597e205bdbab38d43&oe=56238D56&__gda__=1441405965_5209e100c110c3258cb1b4584434970c

ekip bugün aliağa sun city rampalarına yöneldik ,vites sistemlere artı gidona alışma dönemi başladı artık..çok rahat çıkıyorum ,,,34-36 çok iyi oldu

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xta1/v/t1.0-9/10301507_994019317297309_1971102100476814384_n.jpg?oh=e5752be159deb04fd58aae81d8703877&oe=5625040D&__gda__=1441432964_dabdda7fbca668ca41af4a69a286e6d1

buralarda çok düzgün kaldırımlar var ,yoldan almıyorum neme lazım ..eğimler fena sayılmaz..
 
Kudret abi senin rotayı görünce aklıma geldi, ben hatamı sonradan farkettim :),sonradan değişiklik yapacaktım( feribot hattını )ama maalesef yer yoktu.ben Mudanya olanı görmedim,herhalde sefer yoktur diye düşündüm netten bilet rezerve yaparken. Fakat Bursa Feribotunu, bileti aldıktan epeyce zaman içinde farkettim. Buda bana extra 35 km yaptırdı. Sağlık olsun.
bu arada herkesin Ramazan ı şerifi hayırlı olsun .hayırlı sahurlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Közen
@bilalfidanboy

eylül sonlarına doğru tahminim olacak uludağ ya da hava durumuna göre aynen ekimin ilk haftası, ama önceden yer ayırtmak için yenikapıya gideceğim, bilet alacağım bir hafta öncesinden, ama işin sakat tarafı 1 hafta sonra bi sağanak olur ise valla aynen sağanakta giderim yoksa bilet yanar ,,:komik:
 
Yeni canavar nasıl kudret abi. Bir kıyas ve inceleme yazısı bekliyoruz.
 
@mehmetsunu
açıkça 10 numara bisiklet ,50-34 ayna kol arka 11-36 sistem ile ,
valla sadece 34 'de bile birden hıza çıkabiliyorum ,
tabi şu an 50 dişe geçmedim
zati trek karbondan biliyor idim 50-11 ile sıkı hız yapmış idim
,eski sistem 44-32-22 arka 11-34 valla hikaye kaldı bu sistem karşısında ,
44-11 bana zati yetmiyor idi düz yolda benim kondüsyon çoktan 44-11 'i geçmiş idi bisikletin performansı benim performansa erişemiyor idi,artık bitti 44-32 -22 arka 11-34
benim sistem kesin olarak bundan sonra 50-34 arka 11-36 olarak sabit kalacak değişmeyecek ,
bu bana yeterde artar bile..
kartepe etabında giderken altımda trek karbon varken önden 34 dişi hep korudum 50 diş yapmadım buna rağmen 17 eğimde duvara tosladım çünki arka ruble bana göre değil idi ,şimdi düşünüyorumda arka ruble 11-36 olsa idi duvara tırmanır idim ,
bence bu 11-28 bana göre değil ve beni acaip kasmakta işim olmaz 11-28 ruble ile ,
ayrıca benim haddim değil 53-39 bu ayna kol pro işi arka ruble 11-28 olur ise ya da 11-23 valla benim işim olmaz bu sistemler ile ,
bisikletin gidonuna alışmam gerekecek
bunun nedeni 7 senedir mtb gidonuna şartlandı kafa ,kısa zamanda bunu aşarım ,yalnız trafiğin yoğunlaşdığı yerde üstten tutuyorum ,alttan tutmuyorum bana güven duygusu vermiyor alttan tutuş, ha araç olmaz düz yol olur, ya da aşağıya uzun inişler olur ,arkamda araç olmaz o vakit aşağıdan tutarım ,
üstten tutuş şeklini malesef yoğun trafik içinde uygulayacağım ,
25 hacim teker bana hız olarak geldi, bu gün inişlerde bisiklet birdenbire hızlanmakta idi,tabi kesik kesik fren yapıyorum asılmıyorum hız kesiyorum,
rüzgara karşı çok iyi savunma yapacağıma eminim, zati trek karbondan duruma aşinayım,
 
https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/11034040_10153003278920888_5060229302453346140_n.jpg?oh=fb1fdc79eb90025e947804f08b926459&oe=562C4623

gürsel dostumun elinde,,5.5 fuji kadro,,
 
hayırlı uğurlu olsun çok güzel bisikletler var Gürsel Akay da gerçekten ben geçen sene alırken ilk yol bisikletimi en az 10 bisikletçiye gitmiştim farklı modellere bakmıştım. gerçekten karar vermek zor bu kadar iyi bisiklet arasından. ben artık yaz bitince karar veririm bu gidişle :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Közen
kozyatağından ataşehir bulvarına bağlanan caddemi bu fotodaki cadde,

(link) geçen geçtiğim yola benziyor.

(link)

https://i.hizliresim.com/LaMB9G.jpg

eğimleri çok iyi yolda güzeldi ben caddeden geçmiştim de o yanda ki yolu görememiştim. daha iyiymiş arabaların arasından trafikte dur kalk geçebilmiştim oradan. gidip bir keşif yapayım akşama solda ki rampa süper.

https://www.bisikletforum.com/proxy.php?image=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xta1%2Fv%2Ft1.0-9%2F10301507_994019317297309_1971102100476814384_n.jpg%3Foh%3De5752be159deb04fd58aae81d8703877%26oe%3D5625040D%26__gda__%3D1441432964_dabdda7fbca668ca41af4a69a286e6d1&hash=a8e3df33a1f31f420385576598d200fd
 
  • Beğen
Tepkiler: Erkan Közen
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri