Scudo Sports

Arama sonuçları

  1. Eren D.

    Kadro kulağı kırılması, önlemleri ve çözümü

    @Emre Özhan Hafif janta doğru meyilli demişsiniz, kadro kulağı yamukmuş gibime geldi
  2. Eren D.

    İnceleme H9R eken aksiyon kamerası ilk test videosu

    @Ahmet Bilge Kaan AKIN Araştırdım biraz ya, h9 ve h9r modellerinin yazılımı bile farklı. Kesinlikle olmuyor yani h9r modeli değilse :D
  3. Eren D.

    İnceleme H9R eken aksiyon kamerası ilk test videosu

    @Ahmet Bilge Kaan AKIN Eğer aldığınız kamera h9r modeli değilse kumanda çalışmaz, h9'larda kumanda özelliği yok haberiniz olsun
  4. Eren D.

    Yol bisikleti ile tur

    @sam3done Site benim değil. Arkad çataldaki delikler bizim kadrolarda fabrika çıkışı mevcut
  5. Eren D.

    Disk frenler Katar Turu'nda denendi ve tartışmalar tekrar başladı...

    @Sabih Bağcı Bu kazanın disk frenlerle uzaktan yakından alakası yok, hatta kazaya karışan disk frenli bisiklet de yok. Attığınız linki okursanız eğer resimdeki yaraların aynakol yüzünden olduğu yazıyor. Disk frenin tehlikeleri mevcut doğru, fakat fazla abartildığını da düşünmüyor değilim...
  6. Eren D.

    Doğru tutuş şekli (gidondan)

    Gidonu aşağıya doğru alırsanız yanlış tutuş şekliniz daha da artacaktır. Sizin çözümünüz fren ve vites kollarının aşağıya baktırılmasında.
  7. Eren D.

    42.000 tl + cannondale fsi black inc bisiklet

    Makarnayla besleniyoz abi biz 42 milyar ne :D
  8. Eren D.

    B'twin Triban Serisi Kullanıcıları Kulübü (3-5ler buraya)

    @nuruasakir 2130 gram (koruma bandıyla beraber). White T3A Wheel Component Weights | B'TWIN Road Bike Owners Club Bu da diğer donanımların ağırlıkları: Component weights - Updated 05/04/13 | B'TWIN Road Bike Owners Club
  9. Eren D.

    Kocaelide oturanlar lütfen bakın

    Merkezde barınak nerde var bilmiyorum, ama Kandıra yolunda bi tane tesis var, orayı da deneyebilirsiniz.
  10. Eren D.

    Hız yaparken korkuyor musunuz?

    @furkan.zaman 3 km kadar bir yolda yaptım ben, pek virajlı değil ama o hızda bisikletle virajlı sayılabilir. 91.8 km stravaya göre. Bayındırlık Arka İniş segmenti. Bike Ride Profile | Evening Ride near | Times and Records | Strava
  11. Eren D.

    Laptop Karbonfiber

    Fön makinesiyle ısıtırken kredi kartını kullanarak yapıştırmayı deneyin. Hatta daha iyisi, fön makinasını tutacak birini bulun, bir elinizle kaplamayı gerdirin, diğer elinizdeki kartla yayarak yapıştırın. Kabarcık sorununu bu şekilde çözebilirsiniz. Yaparken kabarcık oluştukça kabarcığa kadar...
  12. Eren D.

    Laptop Karbonfiber

    Eski cep telefonumun arka kapağını kaplamıştım, laptop ekranına benzer eğimleri vardı. Fön makinesiyle ve kredi kartı yardımıyla ısıtarak yapıştırdım. Baloncuk vs. kalmadı, kalkma sökülme de olmadı. Kaliteli bir kaplamayla+ısıtarak yaparsanız sorun olmayacaktır. İnternetten örnek videolar...
  13. Eren D.

    Akıcı jant böyle mi olmalı?

    4-5 kere durmuştu benim r501'ler sizin jantların tur atması bitene kadar. Bakın tamamen durana kadar demiyorum, tam tur atması bitene kadar :D
  14. Eren D.

    Içten numaralı cam takılan gözlük araştırıyorum.

    @chnkrmz Ben de lens kullanamam edemem dedim, sadece bisiklet sürerken kullanmak için aldım lens, denerim olmazsa bırakırım diye. Şu an günlük hayatta da lens kullanıyorum. Görüntü daha iyi, ve baş/göz ağrılarım tamamen geçti. Şu an gözlüğü takar takmaz ağrılar giriyor gözlerime. Büyük rahatlık...
  15. Eren D.

    İnceleme Continental GP4000S II

    @D. Oğuz Evet yan duvarlar leş, ama benim lastik taşlı tıorak yolda yarıldı, biraz ben kaşınmış da olabilirim burada :D Yarıldıktan sonra farkettim ki yan duvarlar gerçekten çok ince. Ama asfaltta bir sorun çıkartmadı hiç. Yeni lastik alıcaz artık mecbur :/
  16. Eren D.

    Rak şok kalkındırma ve yaşatma kulübü

    Herkeste aynı resim olunca kendi kendinize konuşuyormuşsunuz hissine kapıldım bir an :D:D
  17. Eren D.

    İnceleme Continental GP4000S II

    Geçen hafta arkadaşım lastiğin yan tarafını yarmayı başarana kadar bir kere bile patlamadı lastik. 110-115 psi civarında kullandım hep. Yol tutuşu muntazam, güven veriyor. Yan yanaktan yarılmayaydı iyiydi, sele yerine lastik almak zorundayım şimdi :(
  18. Eren D.

    Yokuş çıkma problemi

    @Hasan Saylık Kişiden kişiye değişiyor rahatlık konusu. Ben de ayakta daha rahat çıkıyorum mesela yokuşları.
  19. Eren D.

    Fren bozulması ve patlaması durumunda yapılacaklar.

    Etrafta düşüşümü yumuşatacak bir yer ararım. Bulduktan sonra spdlerden tekini çıkartır kendimi düşüşe hazırlar, bisikleti bırakırken alacağım darbeyi takla atarak azaltmaya bakarım. Ha yoksa eğer sağ ayak arka tekere :D En kötü ıslak bir zeminde bisikleti yatırır yuvarlanırız napalım. Çok iz...
  20. Eren D.

    Arabadan anlayanlar içeriye lütfen..

    Mutlaka işini çok iyi bilen bir ustayla gidilsin aracı bakmaya. Sigorta sahtekarlıkları oluyor bazen, araba normalde perte çıkmış fakat sigortadan dosya kapanmadığı için sorgulamada hasar çıkmıyor, size sattıktan sonra kapatıyorlar dosyayı, haliyle ruhunuz duymuyor sizin de. Ancak aracı satarken...
  21. Eren D.

    Soğuk alanda trainer

    Foruma baktım ama alakalı bir konu bulamadım. Kış için trainer alıp garajda antrenman yapmayı düşünüyorum ama garaj soğuk oluyor. Yalıtım yok, ön kapı demir, arka kapı tahta+ altında biraz boşluk var. Böyle bir ortamda kullanabilirmiyim trainer'ı? Rüzgar esmediği için vücut çabuk ısınacak, ortam...
  22. Eren D.

    Bisikletin kışlık hazırlıklarını yaptınız mı

    Ben de kışın yoldan inip MTB'ye geçenlerdenim. Düz maşa dandik bir dağ bisikleti var kuzenin, ona güzel bir maşa ayarlayacağım pahalıya kaçmadan. Kıyafetleri de tamamladımmı Umuttepe kar zamanı eğlenceli olur 2.2 lastiklerle :D
  23. Eren D.

    PlastiDip Uygulama Rehberi

    Bende uygulamayı düşünüyorum ama 2 kutu 100 liraya gelecek kargo hariç, beni aşıyor şu an için. Ama o mat parlamasını seviyorum plastidipin. Video hakkında merak ettiğim bir şey var. Neden yukarıdan aşağıya tek çizgi halinde geçmek yerine sağ sol yaptı sürekli? Daha kısa sürer ve daha az boya...
  24. Eren D.

    B'twin Triban Serisi Kullanıcıları Kulübü (3-5ler buraya)

    @Samet Arslan Gidon şu an büyük geliyor bana, omuzlarım geniş değil pek. Kamera büyük bir gereklilik değil tabii ki ama sürüşlerimi çekmek istiyorum, milyarlık GoPro'larda gözüm yok tabii, ikinci el bir alternatif bakıyorum şu an
  25. Eren D.

    B'twin Triban Serisi Kullanıcıları Kulübü (3-5ler buraya)

    @Samet Arslan Orası öyle de maiayı değiştirmeden nce daha büyük önceliği olan parçalar var benim için. Kamera, yeni bir kask, sele, gidon, yeni jantlar vs. vs. Çok uyguna güzel bir maşa bulmazsam değiştirmem gibi duruyor şu an için :D
  26. Eren D.

    B'twin Triban Serisi Kullanıcıları Kulübü (3-5ler buraya)

    @Samet Arslan Yanlardan yukarıya doğru çıkarım herhalde, etraflıca düşünmedim pek, fikir yeni geldi aklıma. Siyah da çekebilirim çizgileri, Btwin yazısıyla uyumlu olur. Maşa gözüme biraz şekilsiz geldiği için (karbon maşalara göre) çok fazla fikir ğretemiyorum, yan alan çok ufak
  27. Eren D.

    B'twin Triban Serisi Kullanıcıları Kulübü (3-5ler buraya)

    Beya Triban3'ün maşayı boyamayı düşünüyorum, Aklımda beyaza boyayıp ince kırmızı çizgiler geçsem güzel olur gibi. Ne dersiniz, hangi renkler uyabilir sizce?
  28. Eren D.

    Arka kadroya kaliper

    Orası disk fren takmak için gerekli olan yuva değil, senin resmini çektiğin yer arkaya bagaj ya da çamurluk takarsan eğer ucunu taktığın yer. Resimden gözüktüğü kadarıyla kadron disk fren desteklemiyor
  29. Eren D.

    Efsane konu Yıllardır süre gelen savaş "YOL vs MTB"

    @chnkrmz Biniyordum, ama MTB'den yola geçtiğim zaman o uçuyor olma hissi apayrı. İnişlerde ulaştığım hızı koruyabilmek güzel. Ayrıca ihanet etsem tekrar MTB almak ister miyim :D
  30. Eren D.

    Efsane konu Yıllardır süre gelen savaş "YOL vs MTB"

    @chnkrmz MTB'yi bir alayım da lastik değiştirmesi kalsın :D Ben bu savaşta iki tarafı da tutuyorum. Çünkü ikisinin de keyfi farklı oluyor. Ama yolu biraz daha fazla tutuyorum tabii :D:D
Geri