Arama sonuçları

  1. G

    Shimano XTR Race 2011

    @gürkan doğanay Bugün 45km yol yaparak test imkanım oldu.. Beklediğimden çok daha iyi bir performans aldım. Skor vermek veya bir benchmark için birden fazla markayı kullanmış olmak gerekir ancak ilk izlenim olarak aşağıdaki gibi bir puanlama yapabilirim: - Dozlama hissi 9/10 - Kararlılık...
  2. G

    Sele Borusu Ağırlıkları

    Bugün kargodan teslim aldığım sele borusu; 30,9 mm x 400mm.. Tam olarak teorik ağırlığında; 173,2 gr.. http://img502.imageshack.us/img502/4535/seatpostresize.jpg -
  3. G

    Shimano XTR Race 2011

    Bugün kargodan teslim aldığım fren seti.. Fotoğraf ve ağırlıklarını paylaşıyorum, umarım (hava izin verirse) yarın ilk test sürüşünü yapacağım. Sürüşe ait bilgileri de buradan paylaşacağım. Selamlar. Ön fren.. Kablo kesilmemiş ağırlıktır (kesildikten sonra 206 gr tartıldı)...
  4. G

    HYGIA SLP Hidrolik Frenler

    @Bora Bu seriden (Hygia) bir modeli bir süre Zafer kullandı.. Oldukça da zorladı ve gayet memnun kaldı.. Yine de gerek Türkiye'de gerekse Avrupa'da pek fazla bilinen ve tecrübe edilmiş bir marka/model değil.. Özellikle yabancı sitelerdeki mevcut tek tük yorumlar olumlu yönde.. Kullanmaya...
  5. G

    HYGIA SLP Hidrolik Frenler

    Benim set geldi.. Henüz kullanmayı düşünmüyorum, ama detaylı bir tartı işlemi gerçekleştirdim. Kullanırsam frenleme, dozlama vb tecrübelerimi de paylaşacağım. Buyurun.. ÖN SET.. http://img163.imageshack.us/img163/9033/hygiansetresize.jpg ARKA SET...
  6. G

    GIANT Kadro ağırlıkları..

    @bislet İlgine teşekkürler de bu sayfada (bir çok ülkede) bırak ağırlığı 2010 modeli olan Talon 3 bile yok.. Sadece UK sitesinde Talon 3 var o da farklı bir model ve giydirilmiş toplam ağırlık verisi mevcut, kadro değil. Sürekli model güncellemek kaygısı ile bu tür bilgiler biraz arka planda...
  7. G

    GIANT Kadro ağırlıkları..

    @Bora İlgine teşekkürler Bora.. Bu ülkeler arasında en detaylı bilgi en fazla pazar büyüklüğü ile Almanya'da. Ancak burada bile sistematik bir bilgiye erişmek kolay değil. Örneğin şu anda kullandığım Talon 3 modelinin kadro ağırlığı bırak Almanya'yı en ücra web sayfasında bile yok...
  8. G

    GIANT Kadro ağırlıkları..

    @bislet Tabii çıplak kadro ağırlıklarından bahsediyorum, giydirilmiş modellerin toplam ağırlıklarından değil :)
  9. G

    GIANT Kadro ağırlıkları..

    Arkadaşlar, en azından son 1-2 yıla ait GIANT kadroların ağırlıklarının yer aldığı bir kaynak bilen var mıdır? Firmanın kendi sayfasında bile yer almıyor.. Selam.
  10. G

    Alligator Windcutter TiNit kaplama rotorlar 160-160mm

    @Hasan Çağri Selam, gözlerim mi beni yanıltıyor yoksa rotorların aşınması sadece ilk 180 derecelik kısım için mi gerçekleşmiş (sağ yarı aşınmışken sol yarının kaplaması oldukça sağlam görünüyor) .. Hızla dönen ve tüm yüzeyinde balata sürtünmesi olan rotorların tüm çevresinin aşınmasını...
  11. G

    HYGIA SLP Hidrolik Frenler

    Arkadaşlar, aşağıda resmi bulunan "HYGIS SLP" disk frenleri hakkında bilgisi ve/veya tecrübesi olan var mıdır? Forumda ve diğer internet kaynaklarında oldukça sınırlı bir bilgi mevcut, çoğu da hafif reklam kokmakta :) Alıp kullanmış arkadaşların yorumları çok daha kıymetli.. Paylaşırsanız...
  12. G

    2009 RockShox SID Team

    Güle güle ve kazasız günlerde kullanmanı dilerim.. 2009 olduğuna göre 32mm değil mi (hatta ilk 32mm'lerden)? 28mm'den 32'ye geçmekle 100-150gr kadar bir artış oldu bu modellerde.. Ben 2008 model bir 28mm kullanıyorum ama itiraf etmeliyim ki 32mm'ler daha kaslı duruyor.. Keyfini çıkar :) Selam.
  13. G

    Rock Shox SID Carbon

    Hafifletme tutkusunu anlayabiliyorum ancak hani derler ya; "sanat sanat için mi, sanat insan için mi?" diye.. Aynı mantık, "hafiflik hafiflik için mi, hafiflik performans için mi?" arada ince bir sınır var (bu aralar yakınına kadar geldiğim ama aşmamaya çalıştığım bir sınır :) ).. Bu örnekte...