çok güzelde arabalar neden o kadar yavaş gidiyo anlamadım.adamlar paso araba solluyolar.günde bu şekilde 10 teslimat yapsa akşam nerde uyucanı bilemez:)
kısa bacak 11-32 dişliler için yada daha küçük değerli.11-34 veya daha üzeri dişliler için uzun bacak.mantık olarakta bir olay daha var.uzun bacak olan aktarıcı daha çok çarpma yaşadığı için biraz fazla çiziliyo.
bu sorun göbeğin kendi dönüşü ile ilgili.tekerleği söküp rubleyi elinizle geriye doğru çevirin yalpa göremezsiniz.yada pedal çevirirken.rublenin bağlandığı kısımda ki üretim azizliği.
son hali çok güzel.son hali ile kullanmanızı tavsiye ederim.rüble konusuna gelince campagnolo 8 li hub 10 lu dişliyi karşılarmı bilmiyorum ama hub kısmı değişebilen bir parça.eğer rubleyi uyduramazsanız hub kısmını 10 dişliye uyumlu olanla değiştirebilirsiniz.
baş parmaklarınızı zincirin bu kısmına dayayıp iki elle tutup bu kısımdan bükmeye çalışın.biraz esnetirseniz bakla rahatça hareket eder.el gücünüz yetmezse pense ile deneyin.
o renkli vites göstergesini vites kolunu açıpta tamir edicek bir tamirci bulamazsın.kolda bir hata olmalı.vites kolu tamiri yapılmıyo diye biliyorum.diğer konuya gelincede senin o çevirdiğin telin gerginliğini ayarlayan vida.onu sıkarsan veya gevşetirsen vites ayarların bozulur.vites kolunu...
ben zincirin uzunluğundan ziyade eski ruble ile yeni zincir kullanmaktan diye düşünüyorum.aktarıcıların yeni yada eski olması sürüş sırasında zincir boşalmasına neden olmaz.