Sadece 1 buçuk ayda yaptığım 600 lira masraf sonrası Bisan All Traile geçiş yaptım. Şu an daha mutluyum en başta almam gereken bisikletin bu olduğu kanısına varmam da uzun sürmedi.
Evet çekili bant çok dikkatli binmek gerekiyor yoksa 5 cm çukura hızlı girdim iç dış lastik gitti iki defa her defasında böyle olacaksa anlamı yok benim için.
Arkadaşlar ben genel olarak şehir içinde kullanıyorum bisikleti fakat çok fazla lastik patlama yaşadım. Dikkatsizlik sebebi ile iki kez iç dış lastik patlattım, patlama sonrası jant ayari da yaptırınca bu bana çok maliyetli olmaya başladı. Bu sebeple bisikletimi ne kadar seviyor olsam da satışa...
Bulunduğum yerde iyi bir jant şeridi yoktu sipariş verdim gelecek dedi bisikletçi, onun yerine elektrik bandı çekelim hiçbir fark olmaz dedi neyse dün gece karanlıkta ilerlerken ufak bir çukuru fark etmedim ortalama bir hızla çukura girdim iki teker anında patladı. Bu bizim bisiklet özelinde bir...
Haftanın bütün günleri ben de bisikletle gidip geliyorum. Güzergah 3.1 km giderken yokuş çıktığım için terleme kaçınılmaz oluyor, havalar daha da ısınınca durum nasıl olur bilmiyorum. İş yerinde havlu deo ve üstümü değiştirerek sürmeye devam ederim diye düşünüyorum.
Ben de birazdan teslim alacağım 54 kadro aldım inşallah sorun olmaz olursa da aldığım gibi satılığa koymayı düşünüyorum. Sanırım bu bisikleti herkes Konya'dan aldı :) alan herkese tekrardan hayırlı olsun ben gelir gelmez jant şeridini cikarttirip elektrik bandı cektirttim riske atmadım içindeki...
Teşekkür ederim arkadaşlar bütün kullanıcı deneyimlerimi ve fotoğrafları buradan paylaşacağım. YouTube'a baktım bu bisikletle ilgili hiç video yok, video da çekebilirim duruma göre hele bir gelsin.