Ahmet Ayaz kardeşimizin paylaştığı resimdeki doğru olan vites kombinasyonlarında zincir konumuna bakarsan tekerlere yaklaşık olarak paralel olduklarını görebilirsin. Saygılarımla..
Her vites kombinasyonunda zincirini bisikletine paralel konumda tutmaya bak. Bu şekilde yaparsan viteslerini büyük oranda doğru kullanmış olursun. İyi pedallamalar. :)
Terazi gerektirecek kadar hassas bir durum olduğunu sanmıyorum. Genital bölgeye baskı alıyorsanız biraz öne doğru eğmenizi öneririm. Sele raylarından seleyi öne veya arkaya doğru kaydırmanız duruş pozisyonunuzu değiştirecek ve ağrılarınızı dindirebilecektir. Bunları deneme yanılma yöntemi ile...
Sonunun selenin yatıklık açısından kaynaklanıyor sanırım. Normali yere paralel olması ama kişisel olarak kendi kullanımınız açısından bu ayarı değiştirmeniz gerekebilir. :harika:
Uzun turlar düşünüyorsanız yükünüz 20 kg civarında olacaktır. Tahminen bu yük yukarıya çıkar ama aşağıya inmez. Bisikletinizi kesinlikle rahat heybe bağlayabileceğiniz ve 26 jant şekilde almanızı öneririm. 26 Jant bir bisiklet için yolda arıza anında ufak köylerde bile malzeme bulabilirsiniz...
Mtb bisiklete bu denli geniş bir yol lastiği takmak mantıksız bence. Mtb de yol bisikleti performansına azda olsa yaklaşmak istiyorsan en fazla 1.50 falan almalısın.
@ATALAY16 zımpara veya ince uçlu oval bir eğe al,tel başlarının girdiği deliklerin çapaklarını güzelce temizle. Daha sonrasında kaliteli bir elektrik bandı alarak iki kat olacak şekilde sar. Ben sorunumu bu şekilde çözdüm. Kolay gelsin.
Forumda yeniyim, hatalarım varsa affola. Kadro boya atıkları konusunda deneyim paylaşmak istiyorum.
Boya atıklarının tamirini fotoğraflarda iyice göstermeye çalıştım ama özetleyerek birdaha açıklama gereği duyuyorum.
Boya kalkması olan bölgenin üzerine şeffaf koli bandını güzelce yapıştırıyoruz...