Ersin Bey,
bendeki 8'li 105'leri Yusuf arkadaşımıza vermiştim, malesef elimde başka yok. Ancak çok iyi durumda 8li 105 ön ve arka değiştiriciler mevcut. Onları isterseniz veririm.
Merhaba,
Trafik sigortası motorlu olmayan araçların ve uğradığı zararları karşılamıyor, hatta motorlu bisikletlerin uğradığı zararları da karşılamadığına dair sigorta mevzuatında madde var. Savcılığın kararına gelince, orada da şöyle bir durum var: Yaralanırsanız kamu davası açılıyor, maddi...
Merhaba arkadaşlar,
Adım Deniz Salman, kızıltoprakta oturuyorum, haftasonu bisikletçisiyim. Güncel bisikletim ise Cannondale Six Carbon 2009.. Turum genellikle hava şartlarını uygun bulduğum zaman, Kızıltopraktan çıkıp sahil yolundan pendik tersane girişine kadar gidip gelmekten ibaret...
İmkan varsa pedalların yataklarının boşluğunu almayı deneyin. Çok klasik bir çıt sesi kaynağıdır. Bilya basıncından dolayı pedal mili hep aynı yerinden aşınır . O noktada küçük bir çukur belirir (pitting korozyonu). Aynakol üzerinde pedalı sıkınca bu aşınmış kısmın yerini değiştirdiğiniz için...
Aslında 3'lü aynakolun vites değiştiricisi de 2'liden farklı olarak biraz geniş oluyor, trim ihtiyaçları da farklı oluyor. 2'li aynakolda kullanmak biraz riskli olabilir en azından zaman zaman zincir atma gibi problemler çıkarabilir.
@aykutozalan
Bu, kadron büyük demek oluyor.
-Seleyi öne yaklaştırmak çözüm değildir. Selenin pozisyonu KOPS (Knee Over Pedal Spindle) prensibine göre belirlenir. Binici tarzına göre (yüksek kadansta biraz öne alçak kadansta biraz geriye olabilir) 1 cm önde veya arkada olabilir.
-Gidon...
2 kere kere başıma geldi. Shimano SPD pedallarda yatakların fabrika ayarı bir miktar boşluklu olabiliyor. Çıt-çıt sese neden olan bu. Pedal milini çıkarıp mil ucundaki yatağın boşluğu alındığında çıt sesi ortadan kalkıyor.