Sürmeleri elbette bir sorun, ancak insanların bisiklet, scooter gibi araçların trenlerde olmaması gerektiğini düşünmesi aslında daha büyük bir problem. Sorun yalnızca buradan kaynaklanmıyor. Örneğin sadece bisikletlilere özel bir vagon olsa, bu kez de “Acaba sorun tamamen çözülür mü?” sorusu...
Resmi olarak yasaktır demiyor sadece alanda kullanmak yasak elle götür diyor. Ancak şuradaki ironi çok komik Marmarayda Elektrikli Bisiklet Ve Scooterlar Yüzünden Yaşanan Güvenlik Ve Alan Sorunu bu sitede son vagonda niye alınıyor gibi bir tartışma yaşanmış açıkcası bu konuda son vagon...
Çok geç kalındı 1800 yıllardan bu yana ülkede bisiklet ağı kurulamadı bir sonraki nesile bırakılacak bir çalışma bırakalım adım atalım inşa etsinler şuan kimlerin keyfini beklersek sonraki nesil aynı şeyleri ile bocalanacak
Bir yer ile rapor hazırlayıp kamu denetçiler birliğine sunmuştum işlemede aldılar 6 ay sürdü. Kurumlara 30 gün içinde önlem alınması gereken bir yazı ile cevap verildi kısmen de yaptılar ama tabi işte yapmaları gereken şeylerdi 5 senede bu kadar ilerledi. Bu konu ile ilgili olarak hazırlayayım...
Belki de zaman gösterecek alt yapı genelde arabalara yönelik yapılıyor yapılan bisiklet yolları da göstermelik İstanbul için diyorum diğer iller de oturmuş örnekler var tabi bu yöneticilere bağlı dediğiniz gibi vizyon meselesi :) olsun biz yazalım yaparlar yapmazlar onların bileceği iş yeter ki...
Göstermelik sürenler olmuştu Boğaz köprüsünden geçiş güvenlik sebebi yasak ancak mümkün ayrı bir bisiklet yolu yapılır ise olur maalesef genel düşünce bu şekilde
Bu kısır döngü bir yerde kırılacak sonuçta
Arkadaşlar merhabalar,
Marmaray ve metro hatlarında bisikletli yolcular için vagon eklenmesi ve hafta içi saat kısıtlamalarının kaldırılması talebiyle TBMM’ye resmi bir dilekçe göndermiştim.
Bu dilekçeye TCDD, İBB ve Metro İstanbul’dan gelen tüm resmi cevaplar aşağıda özet ve anlaşılır şekilde...
İşe bisikletle gidip gelmeyi bir dönem ciddi şekilde düşündüm; hatta bir süre denedim. Ancak İstanbul’da, özellikle Avrupa Yakası ve Fatih bölgesinde bisiklet kullanımı çok güvenli değil. Bu bölgede 15 yıldır çalışıyorum ve birkaç yıl bisikletle gidip gelmiş biri olarak açıkça söyleyebilirim ki...
Veledrom ücretsiz olduğunda herkes içeri girebiliyor ve kontrol zorlaşıyordu. Bu da güvenlik zafiyetine, ekipman zararına ve diğer kullanıcıların rahatsız olmasına yol açıyordu. Ben de bir keresinde motosikletle giren birine bisiklet lastiği fılatma noktasında müdahale etmek zorunda kalmıştım...
Merhabalar, yol bisikletimi fixie’ye çevirmek istiyorum. Bisikletim Mosso Cavalier 700 Sora modeli. Birisine sorduğumda yol bisikleti kadrosu ile fixie yapmanın mümkün olmadığını, geometrisinin uygun olmadığını söyledi.
Mosso Cavalier 700 Sora yol bisikletinizi fixie’ye çevirmek teknik olarak...
Son yıllarda Orhangazi Parkı başta olmak üzere Beykoz’daki çeşitli parklarda ciddi bir kontrolsüzlük ve denetim eksikliği gözlemlenmektedir. Aktif kullanıcılarından biri olarak özellikle Orhangazi Parkı’nda yaşanan bazı durumlar, kamu düzeni ve güvenliği açısından ciddi riskler barındırmaktadır...