Merhaba ; konu farklı yerlere gitmeden müdehale edeyim; 80 lümen veya daha üst modeli firmada ve kendi stoklarımızda olmadığı için maalesef ürün değişimi yapamadık. Firma fatura tutar iadesine onay verdi. Ancak müşterimiz ürüne ihtiyacı olduğu için şuanki fiyatı fatura tutarının üstünde olan 50...
Merhaba tekrar;
Bu sizin şahsi fikriniz tabiki. Saygı duyuyorum. Ben öyle olduğunu düşünmüyorum. Her cümlenin her kişide yarattığı anlam farklıdır tabiki. :)
Gün içinde cevapladığım 150-200 tane kadar soruda profesyonelce cevap vermeye çalışıyorum.
Keşke dediğiniz gibi olsa ve tek bir mesajda...
Merhaba; bu konuda size katılmıyorum açıkcası. Firma sahibi olarak her siparişi takip etmem imkansız. Bir müşterimiz bir siparişinde sorun yaşamış ve konu geçte olsa bana ulaştı. Bende elimden geldiğince kendisine yardımcı olmaya çalıştım.
"Büyük firma olduğu için buradaki duygusal...
@Spartiat
Barış bey; konu ile alakalı detaylı anlatımınız için teşekkürler;
Ancak HB platformunda ürün değişimi (ayakkabı numarası veya kıyafet bedeni vb) açıp bize ürün gönderen birçok müşteri var. Arayüzde yaşadığınız sorunu yine HB canlı destek size çözecektir.
HB destek bu konuda oldukça...
@Spartiat
Barış bey; konu ile alakalı mesajlarını az önce okudum. (bugun bir müşterimin bilgisi doğrultusunda.) Sipariş geldiğinde herkes gibi sizde telefonla destek alsaydınız inanın şu an ürünü monte etmiştiniz :)
Arkadaşlar yoğunluktan 68mm-70mm olanları karıştırmıştır. Burada çalışan...
@enzo ilgili bilgiyi arkadaşımız açıklamış bende açıklayım;
n11 gibi platformlarda 2. el veya outlet ürün satışı yasak. Belirli kurallar çerçevesinde hareket etmek zorundayız. Ancak bazı ürünler (50-60 adet) sistemsel bir hatadan dolayı n11 gibi platformlara gitmiş. Durum tespit edildi ve...
@Saudalf
Merhaba;
Konu ile ilgili yazılımcı arkadaşlar gerekli çözümlemeleri geçen hafta (salı) yaptılar. Ancak bazı virus programları yine de hata veriyor :)
zaten girmek istediğiniz link uzantısında herhangi bir bilgi veya kart numarası girmediğiniz için bir sorun yok. Ödeme ekranı için...
Merhaba; @a.gul29
Kampanya
merhaba; ilgili kampanya için detay bilgileri linkte ekledim. Muhtemelen kampanya dahilinde olmayan bir ürün eklidir sepetinizde.
Mail veya telefon ile ulaşabilirseniz daha hızlı destek verebiliriz.
iyi forumlar :)
@Histogram
Serkan bey merhaba;
Konu ile ilgili sizinde dediğiniz gibi 26.04.2021 tarihinde Topeak türkiye ithalatçısı Kron bisiklete konuyu ilettik. Aynı gün ürün faturasını istediler ve kendilerine e faturanızı ilettim. Sanıyorum bir ertesi gün de ilgili maili yazmışlardır firmaya. Malum...
@mali tosun
merhaba; konu ile alakalı sanıyorum firma olarak cevap verme hakkı doğmuş. Durumu şöyle izah edeyim. Firma olarak siz müşterilerimizin ve kendi sağlığımız ön plandadır. Daha önce ki kurallar gereği mağazamız her hafta düzenli dezenfekte ediliyor ve sınırlı sayıda müşteri girişine...
Merhaba; SSL sertifikamız geçen yıl yenilendi. Sorun sunuculardaki aşırı yoğunluktan kaynaklı maalesef. Çerezleri temizleyip tekrar girerseniz bu hataları almazsınız. Yazılım ekibi yeni versiyon ara yüzümüze çalışıyorlar. Yakın zamanda açılacak. Anlık kopmalar ondan kaynaklı. Selamlar
@Mad Buddha
Adil bey; konu ile ilgili sanıyorum anlaşılamadık :) Yapılan kampanyada baktığınız ürün türkiye piyasasında en iyi fiyata satıldı. Şu zorlu koşullarda en iyi fiyatlara ürünler satmaya çalışıyoruz. Yapılan indirimler herkes için farklı anlamlar içerebiliyor tabiki.
Sepetten bir...
@Mad Buddha merhaba;
Kampanyanın daha anlaşılır olabilmesi için ayrı bir sayfa olarak sitede yayınladık :)
Sanıyorum 3. madde gözünüzden kaçtı. Shimano oakley gibi belirli bazı ürünlerde sadece %10 indirim yapabiliyoruz. Maalesef ithalatçı baskısından kaynaklı.
Açıkcası yazınızda "rezalet" olan...