Bu janta dtswiss kit tavsite etmem. Joes veya stans kit uygulanabilir. GTS evyapimi sistem uygulanabilir. Continental RaceKing Protection hakkinda bir bilgim yok malesef.
@sedat özel
Sele sekilleri ve boyutlari agirlik gozetilerek uretilmiyor. Performans gozetilerek uretiliyor. Ilk baslangicta modern tasarim bir sele sert gelebilir agri yapabilir. Fakat alisildiginda gececektir. Bagsettiginiz genis seleler bacaklarin kenarlarinda yara olusmasina sebeb...
@Burak Paç
Mengenede bekletmek ise yarar tabiyki ama sisirmek yamanin heryerine ayni basinci sagladigi icin tercihimdir.
Tubular lastikler konusunda tecrubem yok malesef. Tubular lastikleri hic kullanmadigim icin benim bilgilerim de kulakdan dolma :)
boyle bir modifikasyonu ben de dusundum ama elimdeki gobeklerde yeterli et kalinligi olmadigi icin vazgecmistim. fotograftaki gobege bu islemi yapacaksaniz cok dar enli bir rulman kullanmaniz gerekecek sanirim. omru dusundugunuzden baya kisa olabilir. modifasyonu sonuclandirmanizi sabirsizlikla...
@AHMET_TÜRKÖLMEZ
Türkiye şartlarında en kolay bulunan joes sıvısını kullanabilirsiniz. Bu sıvının ev yapımı olanları tabiyki var ama ben denemeye cesaret edemedim =)
@Serkan Yalnız
Havasını indirmek istediğinde tekeri siboba sıvı girmeyecek bir pozisyona getir ve öyle indir. Siboba sıvı...
@Özgür Tunalı
Öğrenmek istediğim patlak önleyici sıvı bu tarz iç lastikli tekerleklerde nekadar etkili oluyor?
İç lastikle kullanacaksanız etkisiz. Aynı lastiği tubeless sistemle kullanacaksanız gayet etkilidir.
İğne batması vs patlaklarda deliği hemen tıkar mı yoksa kısa sürede basınç...
Kompresor kullanmak dışındaki tek seçenek CO2 tüpü kullanmak. Cok rahat şişiriyor ama tavsiye etmem. Sistemi düzgün yaptığınızdan emin olamayacağınız için tekrar inebilir.
@Fatih Sevindik
Topukla basarak ayarlama yaparken bacak kırık olmamalı. Ayak topu ile basarken yani normal sürüş pozisyonunda bacak pedal en alt seviyedeyken hafif kırık kalmalıdır. Hem videoyu hem yazıyı tekrar incelerseniz göreceksiniz.
Saygılar.
@erdem öncel
Evet aslında sele yüksekliğini ayarlamak için çok fazla yöntem var. Fakat pratikde hepsi aşağı yukarı aynı yere cıktığı için genelde linkdeki yazıda anlatılan yöntemi uyguluyoruz.
https://www.bisikletforum.com/showthread.php?p=552761#post552761
Ben burada 24 telli jant geometrisi ile 32 telli jant geometrisini karşılaştırdım. Aynı ağırlıkdaki 24 telli jant 32 telli janttan daha sağlam olacaktır. Fakat 36 telli sistem ile tabiyki daha ağr ve daha sağlam setler yapılabilir.
Ev yapımı tubeless konusunda cok fazla gelişme yok. Benzer...
18 veya 16 telli jant geometrisi cok da sağlam değil. 36 veya 32 telli bir jantı telleri azaltarak 18 veya 16 yapmak bana hiç mantıklı gelmiyor. Ne tip tel kullanırsan kullan geometriden dolayı aşırı esneyecektir. 18 veya 16 tel yapmak istiyorsan 18 veya 16 tel için yapılmış bir jant...
GTS_S de zaten iç lastikle birlikte gelen sibobu kullanıyoruz. GTS_E sistemde ustunde lastik bulunan sibobu kullanmak pratik olmuyor. Sistemi hava sızdırmaz yapmak cok zor oluyor.
@şener incesu
Bu konu ile ilgisi yok. Eğer tel konusunu devam ettirmek istiyorsan yeni bir başlık açarsan...
Bu sürüş tarzınıza ve agırlıgınıza göre cok değişiyor. Ben bundan 3-4 sene önce ilk disk fren aldığımda (xt hidrolik) 2000-3000 km gider demişlerdi. 55 kiloyum Xc tarzı yarışlara da bu sezon dışında katıldım. Balatalar 15000 km civarına geldi daha yarısından fazlası duruyor.
@abdullah gökduru
Cok uzun suredir 2 adet jant seti kullanıyorum. Sebebine gelince tubeless lastikleri sokup slick takmak cok cok zahmetli. Jant setlerimden bir easton xc one - tubeless crossmark lastik takılı. Digeri de xt gobek ustune alex td17 jantlar 1.15 cst lastik takılı. Pratik tarafı...
@Erkin B. KAYA
Darbe alan bölgeye buz uygulaması yaparsanız kanın damardan cıkmasını engelleyerek morarma oluşmasını engelleyebilirsiniz. Eğer darbe hafifse 15 dakika kadar, eğer darbe çok ağır ise 1 gün kadar 15er dakikalık seanslar halinde uygulama yapılılıyor diye biliyorum. Lütfen bir...