benzer bir işlemi ben de yaptım. sora 3503 kollardan aldım. ancak ön viteste kablo çekişi yetersiz kalıyor sanırım. ayarlama yapamadık. trek fx 7.3'üm var. ön aktarıcı acera. arka sistem çok güzel çalışıyor ama ön viteste geçişler sıkıntılı. sizde bir problem oldu mu?
yeni başlık açmamak için benzer konu olduğundan burada soruyorum. mtb aynakollarıyla yol aynakolları farkını ben de duydum. fakat teknik özelliklerine baktığımda farkın ne olduğunu göremiyorum. bende acera 48-36-26 aynakol var. 3x9 kullanıyorum. düz gidonu dropbara çevirmek istiyorum. sora 3503...
bu muhabbetin üzerine epey zaman geçmiş. ama benzer bir araştırma içerisindeyim. trek fx 7.3'üm var. 3x9 düz gidon. arkada alivio var. dropbar gidona geçmek istiyorum. göstergeli vites kolu istediğim için en uygun sora 3503 kolları buldum. rubleleri ve arka attırıcıyı değiştirmeden uyum sorunu...
güzelmiş hayırlı olsun. nerden aldığınızı ve fiyatını sorabilir miyiz? 2012 ve 2013 modelleri arasındaki tek fark kadro farkı zannedersem. ağırlığı farkediyor mu acaba bilen var mı?
biraz eski bir başlık ama yeni konu açmadan buradan sorayım. city sportlarda hızlanma sorununu 2-3 kişiden daha duydum. bunun sebebi sadece ağırlık olamaz heralde. diğer bisikletleri seri yapan nedir? aynakol, çark büyüklüğü, pedal uzunluğu vs gibi etkenlerin de bunda önemi vardır diye tahmin...
merak ettiğim bir konu var. city sport 40 veya 50 almayı düşünüyorum. city sport serilerinde 27vites, 24 vites ve 21 vites arasındaki farklar nelerdir. fazla olan vitesler büyük vitesler mi küçük vitesler mi? yani bir pedal çevirmede gidilen mesafe mi daha fazla yoksa yokuş çıkışı mı daha rahat?