onur özlem
Daimi Üye
- Kayıt
- 12 Haziran 2012
- Mesaj
- 301
- Tepki
- 76
- Şehir
- bursa
Merhaba arkadaşlar sizlerle son bir ayda başımdan geçen olayları paylaşmak istiyorum amacım başkalarınında bu hataları yapmamaları. Bundan iki buçuk ay önce bursa bisiklet center mağzasından SALCANO astro 20 marka/model bisiklet aldım ve bundan bir ay öncede maşasında çatlak olduğunu sezdim ve yine bursa bisiklet center a götürdüm ilk gittiğimde gerçekten iyilerdi sorunsuz aldılar ki zaten almaları gerek maşada çatlak ne demektir.
Neyse asıl macera şimdi başlıyor, adam bisikleti alırken 15 gün içerisinde olacağını söyledi bende 15 gün hiç arayıp sormadım 15. günde aradım ama nedir durum diye bana verdiği cevap: Aaaa kardeşim senin bisiklet vardı dimi napcaktık ona ya bakarım yarın.
Benim zaten sinirlerim alt üst oldu 15 gün zor zar beklemişim adam daha bisikletle ilgilenmemiş bile neyse artık haftada 2-3 kez arıyorum adam hep geçiştiriyor dükkana gidiyorum olacak diyor yapmıyor. Veee artık bisikletimin garanti kağıdında yazan AZAMİ tamir süresi günü doluyor. Adamı arıyorum doğru düzgün konuşmuyor. Bende bunun üzerine anında salcano ya mail atıyorum ve ilginç bir şekilde salcanodan maili attığımdan tam 6 gün geçmesine rağmen cevap gelmiyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım.
Bu konuda fikirlerinizi paylaşır mısınız? hakkımı nasıl arayabilirim
Not: Adam ürünümün kargoda olduğunu söylüyor ve ben bursadayım kargoda istanbuldan gelecek bukadar uzun sürmesi imkansız yarın arayıp kargo takip numarası isteyeceğim vermediği taktirde tüketici haklarına başvurmayı düşünüyorum? Arkadaşlar sizlere nacizane tavsiyem salcanodan ve Bursa bisiklet center dan alış-veriş yapmamanızdır benimi bulucak demeyin bende diyordum bal gibide buluyor. bırakın 27 değil 24 vites olsun bırakın acera değil tourney olsun altus olsun ama alacağınız bisiklet SALCANO olmasın!
Neyse asıl macera şimdi başlıyor, adam bisikleti alırken 15 gün içerisinde olacağını söyledi bende 15 gün hiç arayıp sormadım 15. günde aradım ama nedir durum diye bana verdiği cevap: Aaaa kardeşim senin bisiklet vardı dimi napcaktık ona ya bakarım yarın.
Benim zaten sinirlerim alt üst oldu 15 gün zor zar beklemişim adam daha bisikletle ilgilenmemiş bile neyse artık haftada 2-3 kez arıyorum adam hep geçiştiriyor dükkana gidiyorum olacak diyor yapmıyor. Veee artık bisikletimin garanti kağıdında yazan AZAMİ tamir süresi günü doluyor. Adamı arıyorum doğru düzgün konuşmuyor. Bende bunun üzerine anında salcano ya mail atıyorum ve ilginç bir şekilde salcanodan maili attığımdan tam 6 gün geçmesine rağmen cevap gelmiyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım.
Bu konuda fikirlerinizi paylaşır mısınız? hakkımı nasıl arayabilirim
Not: Adam ürünümün kargoda olduğunu söylüyor ve ben bursadayım kargoda istanbuldan gelecek bukadar uzun sürmesi imkansız yarın arayıp kargo takip numarası isteyeceğim vermediği taktirde tüketici haklarına başvurmayı düşünüyorum? Arkadaşlar sizlere nacizane tavsiyem salcanodan ve Bursa bisiklet center dan alış-veriş yapmamanızdır benimi bulucak demeyin bende diyordum bal gibide buluyor. bırakın 27 değil 24 vites olsun bırakın acera değil tourney olsun altus olsun ama alacağınız bisiklet SALCANO olmasın!