ihsangencer
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 18 Şubat 2011
- Mesaj
- 509
- Tepki
- 710
- Şehir
- alanya
- Bisiklet
- Carraro
merhabalar kısıtlı bütçe ve devşirme usulüyle hazırlamaya çalıştığım dambiez ve ruhunu teslim etmiş trekker denizli'den Nail ACUN'a teşekkür
tekrar selamlar, uzun zamandır hi-ten kadro bisan trekkerle serüvenim son buldu, bi çok parçasını soru işaretleriyle topladığım dambiez nihayet pedallamak için hazır. bisiklet nispeten ucuz ve keyifli bi ulaşım aracı. ister istemez elinizdeki imkanlar, yapmayı istediğinizle uyuşmayabiliyor.
örneğin un-26 orta yatak benim için bi hayaldi, sonra hayal kırıklığından öteye geçemedi, çünkü akıcı deil hatta zorla çeviriyorsunuz. sonra fason marka rulmanlı orta yatağın ne kadar akıcı olduğunu keşfedince hemen ucuz yollu bi değişikliğe gittim sonuç harika, un-26 ile aynakol 5 tur bile atamazken, bizim rulmanlı fason 50 tur atıyor.
aynakol 48-38-28, 28 yaprağını sanayide usta yardımıyla puntolarından matkapla delerek 48-38'e dönüştürdüm. yapraklar, kadrodan gereğinden yarım santim daha uzakta, aynakolu maksimum sıkarak bu dezavantajı biraz olsun gidermeye çalıştım. aynakolun şu anki pozisyonu sorunsuz.
700x28c lastiklerle birlikte, tur bisikletimden kalma rm-40/ mc12 göbekler üzerine kendi ördüğüm jant setinin büyük soru işaretleriyle birlikte kadroya oturduğunu görünce bi anda kese 300 tl hafifledi. tabi tur rublesi ve tur artırıcı için şimdilik benim için tatminkar.
ön artırıcı yok, sanki gerek de yok sonra karar vericem
yol gidonuna geçmek için biraz vakit var, gidon var ama boğaz ve sti kollar yok, olsun zamanla onlar da çözülür.
kadro alüminyum maşa karbon / ağırlık 10,3 kg civarı
fotolar bunlar herkese bol bol selamlar.
tekrar selamlar, uzun zamandır hi-ten kadro bisan trekkerle serüvenim son buldu, bi çok parçasını soru işaretleriyle topladığım dambiez nihayet pedallamak için hazır. bisiklet nispeten ucuz ve keyifli bi ulaşım aracı. ister istemez elinizdeki imkanlar, yapmayı istediğinizle uyuşmayabiliyor.
örneğin un-26 orta yatak benim için bi hayaldi, sonra hayal kırıklığından öteye geçemedi, çünkü akıcı deil hatta zorla çeviriyorsunuz. sonra fason marka rulmanlı orta yatağın ne kadar akıcı olduğunu keşfedince hemen ucuz yollu bi değişikliğe gittim sonuç harika, un-26 ile aynakol 5 tur bile atamazken, bizim rulmanlı fason 50 tur atıyor.
aynakol 48-38-28, 28 yaprağını sanayide usta yardımıyla puntolarından matkapla delerek 48-38'e dönüştürdüm. yapraklar, kadrodan gereğinden yarım santim daha uzakta, aynakolu maksimum sıkarak bu dezavantajı biraz olsun gidermeye çalıştım. aynakolun şu anki pozisyonu sorunsuz.
700x28c lastiklerle birlikte, tur bisikletimden kalma rm-40/ mc12 göbekler üzerine kendi ördüğüm jant setinin büyük soru işaretleriyle birlikte kadroya oturduğunu görünce bi anda kese 300 tl hafifledi. tabi tur rublesi ve tur artırıcı için şimdilik benim için tatminkar.
ön artırıcı yok, sanki gerek de yok sonra karar vericem
yol gidonuna geçmek için biraz vakit var, gidon var ama boğaz ve sti kollar yok, olsun zamanla onlar da çözülür.
kadro alüminyum maşa karbon / ağırlık 10,3 kg civarı
fotolar bunlar herkese bol bol selamlar.