Scudo Sports

Alanya'dan melez d'ambiez

İhsan pedallarını beğendim. fiyatına göre ağırlığı gayet güzel. uygun fiyatlı daha hafif biliyorsan haberim olsun.
gördüğüm kadarıyla lastikleri de değiştirmişsin 700x23 sadece asfalt için iyi. bu lastikleri asfalt dışında ne derece kullanabilirsin o da senin sürüş becerine kalmış. lastikler eskidikten sonra şöyle 700x28 lastikler de var. gayet hafifler, ben çok beğendim.
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: ihsangencer
Scudo
mehmet bey merhaba, pedallar bi harika, tavsiye ederim. alanya ve çevresinde kullanıyorum bozuk yola girmiyorum 23C ile yeni tanıştım bundan sonra değişmem :)

arkadaşlar orta yatak seramik değildir, bi kaç günlük uğraşla bu hale getirdim
bunlar da seramik için emsal teşkil edebilir

jant setinin akışkanlığıyla ilgili de bi kaç sürprizim var onları da yakın zamanda eklicem
 
İhsan Bey Sugino Hollowtech'i nereden buldunuz? Google'a soruyorum bulamıyorum. Birinden mi aldınız?
İkinci olarak birkaç günlük uğraş olarak tabir ettiğiniz işlemleri açıklayabilir misiniz?
 
aynakolu ve orta yatağı forum üyelerinden Engin YAĞIZ'dan ikinci el olarak aldım çok temizdi, biraz da şanslıydım.

ürünün emsali sanırım bu aynakolu ben de tam olarak ürün listesinde bulamadım sanırım, geçmiş versiyon

ben seramik tasarımcısıyım, parçaların potansiyel gücünü tam olarak kullanmıyoruz, ben de parçaları geliştirmeye ve potansiyel güçlerini açığa çıkarmaya gayret ediyorum. yaptığım işlem; rulman yataklarını ince zımparayla genişletip rulmanların daha rahat hareket etmesine olanak sağladım, şu an hiç boşluk yok ve videoda görüldüğü gibi seramik orta yataklardan daha iyi durumda.

merhabalar

tiagra 4500 kısa aktarıcı 255 gr
hg70 zincir 109 bakla 280 gr

toplam 9 kg

ruble hg30 / 11-28 ve vites kolu 7'lidir

fotolar bunlar herkese bol bol selam

herkese merhabalar

kısalan zincir, kesilen sele borusu + sele + ağır sayılabilecek sele kelepçesi için alyan vida

bol selamlar

herkese merhabalar;

easton ea70 120 mm, 1" - 1-1/8, 6 derece 165 gr gidon boğaz + küçük düzenlemeler

arkadaşlar toplam maliyeti 850 / 900 tl arasıdır

toplam 8.9 kg, bu ağırlık benim için yeterli, bol bol selamlar

herkese merhabalar, yarış için son düzenlemeler bullhorn gidon, 7'li vites kolu + 28 dişlisi çıkarılan 7'li hg-41 ruble 13/24 şu an 5 vites 180 gr. 11 ve 28 yok, hg53 zincir
8.9 kg fotolar bunlar herkese selamlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Engin YAĞIZ
Konuyu baştan sona zevkle okudum. Vallahi harika olmuş. Nereden, nereye... Sizi tebrik ederim.
Son mesajınızda yarış için demişsiniz. Tour of Turkey'i mi kastediyorsunuz?
 
  • Beğen
Tepkiler: ihsangencer
@Uğur S.

uğur bey merhabalar, teşekkür ederim. keşke tour of Turkey olsa :) ekimdeki alanya yarışından bahsediyorum. bisiklet kendi içinde sürprizler içeriyor, daha iyisi sizin olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: Uğur S.
İhsan bey emek emek güzel bir bisiklet oluşturup detaylı olarak bizlerle paylaşmışsınız teşekkürler.

Güzel günlerde kullanın.
 
  • Beğen
Tepkiler: ihsangencer
herkese merhabalar

kesilen şaft borusu
pedal look keo sprint 250 gr çifti
ruble 13/24 5 sp, aynakol tek yaprak olduğu için zincirin fazla burkulmasına önlem olarak ruble dişlerinin göbek gövdesine ortalanması, önemli nokta rubleyi kilitleyen en küçük dişinin olmaması, onun yerine spacer var 45 - 50 tork ile sıkıldı. ruble 155 gr civarı
toplam 8.9 kg

(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
dikkat; fazla yağ çıkabilir
 
tebrik ederim, eldeki malzemeler ile minimum fiyata güzel bir yol bisikleti oluşturmuşsunuz. kendi yaptığın bisiklete binmesi ayrı bir keyiftir herhalde.
 
İhsan Bey, dropbar gidonlu halini göremedik. Değiştirmediniz mi yoksa?
 
  • Beğen
Tepkiler: ihsangencer
@Uğur S.

uğur bey kirliiiiiiiiiiiii, değişti şu an drop bar var. temizleme + tartı + foto, drop bar ve jantlarla ilgili gelişmeler söz konusu forumdan çok eleştiri alıcam ama sorunsuz şu an
 
  • Beğen
Tepkiler: YüzSürKoş
Ben gördüm. Özel mesaj ile göndermiştin ama forum da görsün :)

Tekrar ediyorum. Bütçe müsait olduğunda Zipp Service Course CX aklında bulunsun. Su ve sabun ile tertemiz oluyor.

Selamlar tekrardan.
 
  • Beğen
Tepkiler: ihsangencer
merhabalar gidon 440 gr orijinal ağırlığı, üzerinde düşünüp modifikasyondan sonra 340 gr. uç kısımlar kesildi, kısa aralıklı 8 mm çapında delikler açıldı. gidon boğazı 115 gr. sora sti 430 gr. jantlar üzerinde de bi şeyler var...
lastikler michelin pro3 210 gr.

Uğur SARIGÖL'e teşekkür ediyorum; katkılarıyla, 12-25 / 9'lu ruble'den kalanlarla 5'li ruble 13-21
suluk dahil 8.8 kg

herkese bol bol selamlar

(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
 
İhsan Bey gidon çok şirin görünüyor. Ben de mi kessem ne yapsam? :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ihsangencer
@Uğur S.

uğur bey gündelik kullanımda işe yaramıyor aşağı tutuş, ekmek bıçağıyla bile kesebilirsin. tektronun papuçlarını kullanıyorum, 1 seneyi geçti daha değiştirmedim iyi durumdalar
 
  • Beğen
Tepkiler: Uğur S.
Gidonun ucunu kesince gidon sargısı fazla gelmiş sanki biraz...
 
  • Beğen
Tepkiler: ihsangencer
Hayırlı olsun İhsan, eskisi için iyi ki de çalınmış dedirtecek bir kadro, maşallah diyelim. Ne zaman iniyor bu aslan parçası yollara. Jantları da görüyorum eksik pek bir şey kalmadı gibi görünüyor.
 
@MuratHan

teşekkür ederim murat abi, merhabalar, fren ve vites kolu eksik sadece
bullhorn olacak gidon, frenleri bu gün sipariş edicem tek vites haftasonu çıkar ortaya
 
  • Beğen
Tepkiler: MuratHan
Geri