gecetigmizx hafta ztr olympic lerimi bisikletime monte ettim. epey bi kilo tasarrufu oldu bu jantlarla. baslangicta mukemmel gibi gozukuyodu ama sonra ufak problemler basladi.
( bilmiyeyenler icin ztr olympic i anlatayim biraz. bu jantlarin ozelligi inanilmaz hafifler ve tubeless olarak kullaniliyorlar.yani ic lastik yok. piyasadaki diger tubelesslerden farki; biraz daha hafif, firmanin iddiasina gore daha saglam ve her turlu dislastikle kullanilabiliyo, ozel tubeless dislastik olmadan bile, ic lastik kullanmadan istediginiz performansi alabiliyosnuz.)
bunu almadan once yuzlerce elestiri okudum lastikle ilgili. soylediklerine gore 100 kg nin uzerindeyseniz ve bisikleti cok sert kosullarda kullaniyorsaniz problem yasayabilirsiniz( problem ise sert kosullarda biraz hava kaybedebilir)
benim kilom 75 yani sinirlarin epey altinda. kafamdaki dusunce ne kadar sert kullansamda benim agirligimdaki biri icin lastik hava kaybetmezdi. ilk testimi gece surusu ile yaptim. aksam 8 den gece yarisi 12 ye kadar bildigim en sert en zorlu parkurlari denedim. hatta bazi yerler gunduzleri downhill ciler icin bi parca tehlikeli yerlerdi( hatta 2 kez dustum dizlerim ayar bere icinde) sonuc ortalama 35-40 basinc hava olmasi gereken lastiklerde test sonunda 16 hava vardi. hemen janti yapan sirketi aradim. cevaqplari ilk montajdan sonra 1 hafta boyunca mukkemmel perfoans beklemen cok dogru deil cunku kimyasal ilaclarla hava iceri muhafaza ediliyo ve bu ilaclar islemlerini tam olarak yapmalari, butun delikleri kapamalari , bi kac gun surebilir dediler.
bende 1 hafta boyunca hafif arazi antremanlari yaptim. mumkun oldugunca lastikleri zorlamamya calsitim.
neyse bu gun tekrar 35-40 basinc havayi basarak sert antremana ciktim.
limitleri sonuna kadar zorladim.sonuc hala lastikler bi parca basinc kaybediyor. hava basinca 27 lere dusmustu testten sonra.
sunu anladim, ztr mukemmel bi jant, cok hafif, ama sadece cross country icin kesinlikle cross country sinirlarini asmamak gerekiyor.
yorumlarda cross country de profesyonel yariscilarin lastik bitimine kadar( yarislar ve antremanlar dahil) janta dokunmadan sadece belli araliklar hava ayarlarini yaparak bu janti kullandiklarini ve anormal memnun oldukalrini okumustum. ztr lerle ilgilinenlere yorumunu birakiyorum...
( bilmiyeyenler icin ztr olympic i anlatayim biraz. bu jantlarin ozelligi inanilmaz hafifler ve tubeless olarak kullaniliyorlar.yani ic lastik yok. piyasadaki diger tubelesslerden farki; biraz daha hafif, firmanin iddiasina gore daha saglam ve her turlu dislastikle kullanilabiliyo, ozel tubeless dislastik olmadan bile, ic lastik kullanmadan istediginiz performansi alabiliyosnuz.)
bunu almadan once yuzlerce elestiri okudum lastikle ilgili. soylediklerine gore 100 kg nin uzerindeyseniz ve bisikleti cok sert kosullarda kullaniyorsaniz problem yasayabilirsiniz( problem ise sert kosullarda biraz hava kaybedebilir)
benim kilom 75 yani sinirlarin epey altinda. kafamdaki dusunce ne kadar sert kullansamda benim agirligimdaki biri icin lastik hava kaybetmezdi. ilk testimi gece surusu ile yaptim. aksam 8 den gece yarisi 12 ye kadar bildigim en sert en zorlu parkurlari denedim. hatta bazi yerler gunduzleri downhill ciler icin bi parca tehlikeli yerlerdi( hatta 2 kez dustum dizlerim ayar bere icinde) sonuc ortalama 35-40 basinc hava olmasi gereken lastiklerde test sonunda 16 hava vardi. hemen janti yapan sirketi aradim. cevaqplari ilk montajdan sonra 1 hafta boyunca mukkemmel perfoans beklemen cok dogru deil cunku kimyasal ilaclarla hava iceri muhafaza ediliyo ve bu ilaclar islemlerini tam olarak yapmalari, butun delikleri kapamalari , bi kac gun surebilir dediler.
bende 1 hafta boyunca hafif arazi antremanlari yaptim. mumkun oldugunca lastikleri zorlamamya calsitim.
neyse bu gun tekrar 35-40 basinc havayi basarak sert antremana ciktim.
limitleri sonuna kadar zorladim.sonuc hala lastikler bi parca basinc kaybediyor. hava basinca 27 lere dusmustu testten sonra.
sunu anladim, ztr mukemmel bi jant, cok hafif, ama sadece cross country icin kesinlikle cross country sinirlarini asmamak gerekiyor.
yorumlarda cross country de profesyonel yariscilarin lastik bitimine kadar( yarislar ve antremanlar dahil) janta dokunmadan sadece belli araliklar hava ayarlarini yaparak bu janti kullandiklarini ve anormal memnun oldukalrini okumustum. ztr lerle ilgilinenlere yorumunu birakiyorum...


