Gökhan Toros
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 29 Haziran 2010
- Mesaj
- 4.498
- Tepki
- 6.845
- Şehir
- Polonya
- Başlangıç
- 2009—10
@Cenk Yiğit
Ultegra 6800 ön vites olarak farklı bir sistem kullanıyor. Tel çekme oranı vs. daha farklı. O nedenle bu kadar farklı olması doğal.
Fakat arka vites için benzer şeyler söyleyemem ben.
Kollar - Arka Aktarıcı
Sora - Tiagra
Tiagra - Tiagra
6600 - 6600
6700 - 6700
DA9000 - 6800 şeklinde setleri kullandım yol bisikletimde, oldukça uzun süreler.
Arka vites geçişleri olarak en rahat olanı 6600'dü. Eski sistem böcek kablolu model. En az eforla vites geçişi.
6700 ise oldukça kötüydü. Hiç memnun kalmadım.
Şu anki 11'li sistem ise arka vites olarak iyi, ön vites ise muhteşem.
Neyse;
vites geçişleri olarak benim tecrübelerim bu şekilde.
Aynakolun rijitliği, frenlerin performansı, özellikle ağırlık çok farkediyor. Frenleme yaparken Sora ve Tiagra kollar lastik gibi esniyor. Bunlara diyecek bir şey yok.
Fakat giriş seviyesi için çok kafaya takılacak şeyler değil bunlar. Yavaş yavaş bütün parçalar değişiyor zaten.
Ultegra 6800 ön vites olarak farklı bir sistem kullanıyor. Tel çekme oranı vs. daha farklı. O nedenle bu kadar farklı olması doğal.
Fakat arka vites için benzer şeyler söyleyemem ben.
Kollar - Arka Aktarıcı
Sora - Tiagra
Tiagra - Tiagra
6600 - 6600
6700 - 6700
DA9000 - 6800 şeklinde setleri kullandım yol bisikletimde, oldukça uzun süreler.
Arka vites geçişleri olarak en rahat olanı 6600'dü. Eski sistem böcek kablolu model. En az eforla vites geçişi.
6700 ise oldukça kötüydü. Hiç memnun kalmadım.
Şu anki 11'li sistem ise arka vites olarak iyi, ön vites ise muhteşem.
Neyse;
vites geçişleri olarak benim tecrübelerim bu şekilde.
Aynakolun rijitliği, frenlerin performansı, özellikle ağırlık çok farkediyor. Frenleme yaparken Sora ve Tiagra kollar lastik gibi esniyor. Bunlara diyecek bir şey yok.
Fakat giriş seviyesi için çok kafaya takılacak şeyler değil bunlar. Yavaş yavaş bütün parçalar değişiyor zaten.


