Scudo Sports

Yol bisikletiyle yapılan uzun inişlerde lastiğin patlaması

Ben de tam bugün gidip 2 adet btwin iç lastik alacaktım, ki yorumları okuyunca :(
Ama 2000 kmnin üzerinde yol yaptığım btwin marka içlastiğim birkaç patlama dışında sorun çıkarmadı hala duruyor. Yol değil, şehir bisikleti kullanıyorum.

Hangi marka önerirsiniz acaba? Pahalı olmasa iyi olur.:p
 
Scudo
@vela2016
Valla ben decathlon'a gidip 2 iç lastik daha aldım. Problemin lastikten ziyade jantta olduğunu bildiğim için. Şikayetçi olan çok kişi olmasına rağmen btwin lastiklerle çok sorun yaşamadım. Fiyatı da uygun.
 
  • Beğen
Tepkiler: ALTAY 55
Jant kaç yıldır kullanılıyor? Fren yüzeyleri zamanla aşınıp incelmiş olabilir. Bu durumda daha çabuk ısınacaktır.
 
@vela2016 https://i.hizliresim.com/5Yz9pz.jpg
Btwindeki dandik lastikleri kullanıyorum uçmakderede hiçbir sıkıntı çekmedim kullan at olarak bence gayet iyi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: uguryilmaz144
Sürekli arka lastiğiniz mi patlıyor peki ?
 
Bugün gidip 4 adet btwin iç lastiği 26 liraya decathlondan aldım. 2 tanesi 12,99 lira...

Kaliteli denilen iç lastiklerin tekinin fiyatı 26 lira zaten. Kaliteli olup da ne yapıyor mesela? Patlamıyor mu yani :kptmya:
 
@MehmetAliB.
Bisiklet henüz 6 aylık, 1700km'de. Jantlar oldukça iyi durumda.

@Aykuttasdelen
Evet o sorunu ben de yaşadım. Jant bandı yerine 24" iç lastikten kestiğim bir bandı takınca sorunu çözmüştüm. Ama bant olarak kullandığım iç lastik çok kalın olduğu için lastiği sökülüp takılması zor oluyordu.


@vela2016
Btwin iç lastiklerin fiyatı yüksek olsa anlarım da, fiyat olarak diğer markaların yarı fiyatına. O yüzden fazla fazla alıp yedeklemekte fayda var :) Ben şu ana kadar 8 iç lastik lastik aldım. Hiç birinde problem çıkmadı.


Jant bandı ve iç lastiklerin değişiminden sonra ilk sürüşümü bugün yapmış oldum. Şu anda problemsiz kullanıyorum. Fakat tırmanış yapmadığım için şimdilik ısınma durumunu test edemedim. Umarım btwin'in jant bantları ısınınca lastik gibi yumuşamıyordur...
 
Cokca konusulmus, ek olarak lastigin uzerindeki degerler 100-110 psi siz eger 120 basarsaniz bu lastik virajlarda da isinacak fren yaptiginizda da ve bu basinc articak articak patlayacak tabiki, bu yuzden 100-110 arasinda kullanin ve 120 ile 110 arasinda pek bir performans farki yok. Uc dort ay once bende dert ediyordum fakat bir kere 100 basip kullandigimda daha rahat oldugunu ve yokus performansinin da dusmedigini gozlemledim. Yani siz de bir deneyin en basitinden 110 basin.
 
Allah korusun iniş sırasında patlaması demek çok ciddi bir sakatlanmaya hatta ölüme neden olabilir. Başlığı görünce çok dikkatli okudum daha dün buna benzer bir gezi yaptım ve inişte de çok hizliydim. Tek keyfimiz iniş zaten onda da bunu yaşamak herhalde en büyük kabus olurdu.
Bu ülkeye bu bisikletler fazla diye düşünüyorum çoğu zaman.. maalesef

Bu arada 120 çok yüksek bir basınç, kilonuz yüksek olsa bile... benim lastiklerin üzerinde max 125 psi. Yazıyor
 
@vela2016 Tabiki onlarda patlıyor kul yapısı ama 100 km de iç lastik patlatıp değiştirmeye uğraşmak insanın biraz sinirlerini zıplatıyor. 3000 km sonunda geçen hafta lastiğim patladı turda biraz olsun moralim bozuldu yama yaptım 200 km dir sorun yok hakkımızda hayırlısı

IMG_9715.JPGTek sıkıntısız çözüm disk Tabi onunda kendine has binbir türlü sıkıntısı var.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaang96
iç-dış lastikler iyi olmalı ve frenlemeyi arada bir yapın sıkıntı olmaz.ısınma hemen herkeste olur,normaldir haliyle sürtünme söz konusu..
 
Geri