Scudo Sports

Yol bisikletiyle ön arka kaldırmak, zıplamak.

@Fırat Y.

Kanıta ihtiyaç bile yok. Bisiklete binmeyi bilen hemen hemen herkesin görebileceği şeyler. Kişinin bisiklet üzerine uyguladığı ekstra hiç bir güç yok bu videoda. Atlama, zıplamalarına bakarsanız, ağırlığı ve gelen darbeleri incelerseniz anlarsınız. Mühendis olmaya falan da gerek yok bunlar için. Biraz bisiklete biniyor olmak yeter.
Ben kesinlikle bisiklet standarttır demiyorum. Ama custom bi bisiklete ihtiyaç duyacağı bir video değil bu. Önce bunu anlamanız gerekiyor.
Profil karbon jantlar tam anlamıyla kurşun geçirmez. 80mm karbon çemberler. 1800 gram ağırlığında bir set. Pek çok alüminyum MTB jantından daha sağlam o çemberler. (Nedenleriyle açıklayabilirim)
Hepsini geçtim, "ben inanmıyorum" demek ile "bu videodaki bisiklet özel" demek çok farklı şeyler. Ben en azından videoyu yayımlayanlar da olsa kanıt gösteriyorum. Siz onu da yapamıyorsunuz.

Test etmedim. Test etmemi gerektirecek bir durum da yok, yukarıda anlattım.
Gereksiz sağlam diyen sizsiniz. Ama bunu derken, bu hareketlerin bisiklete ekstra bir güç bindirip bindirmediğini bilmiyorsunuz. Ona rağmen, yolda karşılaşacağından daha zor bir ortam diyebiliyorsunuz. Kendinizle çelişiyorsunuz.
Ben onun yerine kendi bisikletimle araziye giriyorum, merdivenden iniyorum, kaldırımdan atlıyorum. En ufak bir sıkıntı yaşamadım ne karbon kadro ile, ne de karbon jantlar ile. Kaç kere grup içinde 40-45km hızlarla giderken yoldaki çukurlara girdim, hiç ağırlığımı bile azaltamadan. Bu videodakiyle karşılaştırınca gerçek işkence o oluyor bisiklete. Hiç sorun yok. Cyclocross bisiklet ile (Sedona 321 kadro, yol jantları, 28mm lastikler) dağ bisikleti yarışına girdim. 1 metrelik duvardan atladım parkta. Dağ bisikletleri ile beraber arazi inişi yaptım. Akortu bile düzdü o jantların ben satarken.

Kısacası; belli ki bisiklete çok yeni başladınız. Yol bisikleti kullandınız mı onu bile bilmiyorum, ama kullandıysanız eminim ki kaldırımdan bile elinizde indiriyorsunuz bisikleti.
Henüz ne bisikletin sınırlarını biliyorsunuz, ne de neleri rahat yapabileceğini.
Bu durumda böyle düşünmeniz çok normal. Ama başkalarına bu düşünceyi aşılamaya çalışmanız değil.

Son olarak;
@Fırat Y.
Açık açık tekerlekli sandalyedeki adama akılsız diyorsunuz. Hiç bir şeyi çarpıttığım yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: Berke
Scudo
@Gökhan Toros
o cümlemde bir ironi var gökhan bey bunu anladığınıza eminim ama ısrarla çarpıtmaya çalışıyorsunuz, neyse konuyu daha fazla uzatmayacağım herkes söylemek istediğini söyledi, bu kibirli tavırlarınızdan umarım vazgeçersiniz, forum yöneticisi olduğunuzu hatırlatırım
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökhan Toros
Sayın Gökhan Toros. Bugüne kadar üşenmeyip bütün konularınızı okudum. Sanırım bir kaç konu kaldı. Kendi tecrübelerimle bir çok kez örtüştü. Mâlum benden daha fazla bisiklet geçmişinizin olması pek normal. Fakat yorumlarınızda Fırat Bey'in söylediği üzere bir kibir mevcut. Bir çok kullanıcı da şikayetçi. Buna bende dahilim. Ben en büyük çelişkiyi sizin imzanızda görüyorum.
"Ben sporcunun zeki, çevik ve aynı zamanda ahlaklı olanını severim."
Gibi bir yazı mevcut.
Fakat siz benim için sadece, sporcunun zeki ve çevik olanını ifade ediyorsunuz. . .
Kimse mükemmel değildir ama bu kusur bir çok iyi yanınızı örtüyor.
Saygılar.
 
O Degılde sız MTB cı degılmıydınız? Koca dağ lastiklerinizde 32km'nin altına düşmeyen... Sız bence MTB ye devam edın .Yol bisikletı sızın hareket alanınızı kısıtlamasın :D :D @Çağrı Fatih Yamalı
 
  • Beğen
Tepkiler: Berke
@ebubekir sözbir

Şimdi köşeye sıkıştırdın adamı. ;)
 
Köşeye sıkışacak bir durum yok. Zaten her daim bir savunma modu ortada. Ben bundan bahsetmiyorum. Evet MTB kullanıyorum fakat bir de yol bisikleti alacağım. Bunu hobilerim ve keyif aldığım şeylerle birleştirerek, daha keyifli hale getirmek istediğim için bu konuya odaklandım.
 
Geri