Zekeriya Çab
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 29 Haziran 2014
- Mesaj
- 1.083
- Tepki
- 1.655
- Şehir
- İstanbul
1 kadans çok önemli bir veri. Rahat konforlu be en önemlisi sürekli çevirmek için kadans 70-90 arası bir değerde olması yeterli. Herkesin kondüsyonu ağırlı ve wattı belirler tam sayıyı.
2 Vites her yol koşulunda şürekli bu değerlerde kalmanızı sağlar. Öndeki vitesi sadece yoldaki dramatik değişikler karşısında kullanırızı yani çok ağır bir yokuş görünüyorsa %30 watt tasarrufu veren ön küçük dişliye geçer. Daha sonra rampada arka dişli ile istenilen hız bulunur.
Ben şahsen fixie kullanıcısı olduktantan sonra ön attırıcıyı daha az kullanmaya başladım basit kısa yokuşlarda vites değiştirmeden gitmeye başladım. 60-70 km lik turda 3-4 defa vites değiştirir oldum.
Dişliler kullanılmayabilir ama sonuç olarak size kondüsyona bağlıdır ayrıca gereksiz bir sürü kas yapar ağırlığınızı artırırsınız. 80 kadans cıvarında değilseniz egzersiz sporundan ticari spora geçersiniz yada geçmiş olmamız lazım.
1x 3 mümkün ki zaten temel odur ilk ruble 2 li idi. Aradaki vitesler yol koşullarına tam uyum sağlar. 3 lü rublede hafif yokuşta aşırı kadans olur orta dişliye alsanız bu sefer watt tüketimi artar ve daha yokuş bitmeden bitersiniz aynı şekilde düz giderken sprint e dengeli bir secenek yerine zorlayıcı bir ağırlıkta bitersiniz. Seçenek varken kullanın ama 11 de çok 10 yeter.
2 Vites her yol koşulunda şürekli bu değerlerde kalmanızı sağlar. Öndeki vitesi sadece yoldaki dramatik değişikler karşısında kullanırızı yani çok ağır bir yokuş görünüyorsa %30 watt tasarrufu veren ön küçük dişliye geçer. Daha sonra rampada arka dişli ile istenilen hız bulunur.
Ben şahsen fixie kullanıcısı olduktantan sonra ön attırıcıyı daha az kullanmaya başladım basit kısa yokuşlarda vites değiştirmeden gitmeye başladım. 60-70 km lik turda 3-4 defa vites değiştirir oldum.
Dişliler kullanılmayabilir ama sonuç olarak size kondüsyona bağlıdır ayrıca gereksiz bir sürü kas yapar ağırlığınızı artırırsınız. 80 kadans cıvarında değilseniz egzersiz sporundan ticari spora geçersiniz yada geçmiş olmamız lazım.
1x 3 mümkün ki zaten temel odur ilk ruble 2 li idi. Aradaki vitesler yol koşullarına tam uyum sağlar. 3 lü rublede hafif yokuşta aşırı kadans olur orta dişliye alsanız bu sefer watt tüketimi artar ve daha yokuş bitmeden bitersiniz aynı şekilde düz giderken sprint e dengeli bir secenek yerine zorlayıcı bir ağırlıkta bitersiniz. Seçenek varken kullanın ama 11 de çok 10 yeter.