Ben 2 saniyelik bir düşünme sürecinin ardından Scott alırdım bu üçünden

Bisikletten beklentinizin ne olduğuna bağlı olarak seçenek tabiiki değişir. Mesela ben nasıl kolayca karar verdiğimi yazayım:
219769 dosyayı görüntüle
219770 dosyayı görüntüle
219771 dosyayı görüntüle
3 modelde de karbon maşa var. Fakat sadece Scott'da aero karbon maşa var

Aralarında aerodinamiyi hesaba katan tek makina bu (sanırım)

Benim de bir yol bisikletinde en çok ilgimi çeken şey şu aero muhabbeti, hoşuma gidiyor arkadaş n'apayım!
Küçük notlar da ekleyeyim kendi çapımda:
Cannondale klasik geometride uzuuun arka çatallı ve yere paralel üst borulu, yıllardır değişmeyen yol kadroları üretiyor. Şahsen ben 15.000 TL'ye yakın para vereceğim ve kablolar alt borunun dışından geçecek? Almam ki

Amatörüz arkadaş biz, yemişim geri kalan herşeyi

Benim göz zevkime uyacak, ben o kadroya aşık olacam, yoksa almam ki! Bu ne yahu göz acıtıyor resmen!
219772 dosyayı görüntüle
Bu bisiklette hoşuma giden tek ayrıntıyı itiraf ediyorum: 52/36 aynakol! Biz çaylaklar için bulunmaz nimet

Yazık olmuş o güzelim oranlara...
Giant bey bildiğiniz gibi fondolarda en çok karşımıza çıkan model. Tüm uzun yol bisikletçilerinin nambır van modeli

Bana bir türlü "hızlı" gelmeyen bir marka

Aslına bakarsanız, TCR Advanced kadrosunun da çok ince ve beğendiğim noktaları var. Hatta Addict kadrosundan açık ara daha iyi olan noktaları var
219773 dosyayı görüntüle219774 dosyayı görüntüle
İlki TCR kadrosu, sele kelepçe bölgesi gerçekten piyasadaki en son trend

Bu yapı sadece görsel olarakhoş veya sade durması amacıyla tercih edilmiyor, aynı zamanda o bölgedeki, özellikle sürücünün ağırlığından gelen kadro esnemesini de daha iyi bertaraf etmek gibi bir amacı da varmış (bunu yetkili bir abi söylemişti)

Ayrıca yine TCR kadrosunun arka çatalı, parmak kalınlığında ve bu da son zamanların güzel bir trendi. Firma zaten satış sayfasında "gereksiz her bir gramı traşladık" demiş. Bu bölge de bunlardan biri. Son dönem yapılan esnemezlik testlerinde sanılanın aksine arka çataldaki yanal esnemenin gerçekten az olduğu ve kalın borulara ihtiyaç duyulmadığı fark edildi ve o günden beri kadrolarını yenilikçi dokunuşlarla geliştirmeyi seven firmalar, bu yeni buluşu yeni modellerine hemen uyarladı. Giant da bu firmalardan biri

(hatta bazı firmalar direk arka çatalı yok etti

bkz.p5x)
Yine TCR kadrosunda çok ilgimi çeken ve hoşuma giden bir başka detay:
219775 dosyayı görüntüle219776 dosyayı görüntüle
Kadroda en önemli 3 bağlantı noktası var, bu fotoğraflarda olmayan 3. bağlantı noktası da orta göbek. TCR'nin hem sele borusu bağlantı noktasında hem de alın borusundaki ekstra güçlendirme hamlelerini açıkça görmek mümkün. Her ikisi de için gözle görülür şekilde uğraşılmış. Kadro esnemezliği için müthiş bir hamle bu bölgelerin böylesine esnemez olması için uğraşılması

Özellikle sele borusu bağlantı noktasında çok temiz bir işçilik var, alın borusu ise gerçekten çok etli görünüyor

Bu iki noktadan yola çıkarak, ben TCR'nin orta göbek bölgesinin de bu tarz bir ince işçilikle ve mimariyle ilmek ilmek örüldüğünü ve tam bir performans canavarı olduğunu düşünüyorum

Bence tahminimde haklıyım! Scott bey o nasıl sele borusu bağlantı noktası öyle! Gözlerim yamıştı!
Scott Addict'e gelince, iki güzellik göze çarpıyor: 28C lastikle gelişi ve 32'li ruble ile gelişi. Bu arkadaşı bozuk yollara ve rampalara daha rahat vurabilirmişiz, öyle diyor bu iki ayrıntı

7.75 kg ağırlık bilgisi de insanın aklını fazlasıyla çeliyor!
İlk başta direk Scott demiştim ama Giant beyin kadrosundaki tatlı ayrıntılar çok fena aklımı karıştırdı

Ben çift cevap joker hakkımı kullanmak istiyorum işimi şansa bırakmamak için, önce TCR diyeceğim!

(Kadroyu gerçekten beğendim)