Scudo Sports

Yol bisikleti tavsiyeleri

@nochimeraTabi doğru düşünüyorsunuz içine sineni almak en önemlisi ama seçenekleri bilmek her zaman için daha iyi. Örneğin ilk aklıma gelen; Mosso Cavalier 700, Whistle Kanza, b'Twin Triban 500 ve Carraro CR Race-Bianchi SLR.

XT1650 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Scudo
Arkadaşlar forum kurallarında açıkça belirtmedik ama bu hassasiyete sahip olduğunuzu düşündüğümüzden kaynaklı bir durum. Yaşını bilmediğiniz birine hitap ederken sizden büyük olması olasılığını göz önüne alın ve "sen" şeklinde hitap etmeyin. Okurken bile çok kaba görünüyor gerçekten. Hele "sen önce şunu oku, ondan sonra konuş" cümlesi gerçekten kulak tırmalıyor :kötü: Biz burada sadece iki teker konuşmuyoruz, belli bir kültürü de oluşturmaya ve belkide korumaya çalışıyoruz, karşılıklı saygı ve kibarlık da bunun en önemli parçası. Lütfen bu konuda özen gösterelim.

Bisikletli biri kibar biridir :harika:
 
@newbike Başlamak için gayet hoş bir bisiklet.Fiyatı da güzel.
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: newbike
Bence bisiklet alırken birinci kriter boyun ve ölçülerin uygunluğudur. Grupsetten, jantlardan...vb çok daha önemlidir. Ayrıca boy hesabı yaparken ise internet hesap yazılımlarından çok tecrübeli insanların sözünün daha değerli olduğunu düşünüyorum. Çünkü kadrodan kadroya çok değişken var. Mesela yukarıda bir arkadaş inatla 52 kadroya bindiğini iddia ediyor, ancak geometriye baktığımızda efektif üst borusu 57,5cm. Şöyle örnek vereyim, Trek Emonda 58 boyunun üst borusu 57,3cm'dir.
 
@hamlet2006 hocam ilginiz için teşekkür ederim ama kadro boyu yazmıyor bunun?

Başka yerden 51 cm olduğunu buldum. Benim boyum 187 iç bacak ölçüde 84 civarında olur mu ki bu bana?
 
@newbike Hemen mesaj atabilirsiniz; varolan kadro boylarını söylerler.
Bir de şu bisiklete bakabilirsiniz.57 kadro size uyabilir.Havale fiyatı 2200 tl;biraz bütçenizi aşabilirseniz güzel bir İtalyan.
(link)
 
@hamlet2006 bu güzelmiş rengide güzelmiş parasında nabalım artık. Bakıcaz bi çaresine.
 
@vetohanHocam lütfen. Orada inat meselesi yok, markanın koyduğu numaralandırma öyle, ben de kendime uygun olduğunu belirttim, zaten kadro boyu konusunda uzman olduğumu iddia etmiyorum, sizin de dediğiniz üzere üst boru uzunlukları yakın olsa dahi kadro boyları çok daha farklı kodlanmış ben yalnızca örnek olmasi açısından yazma gereği duydum.

XT1650 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@BugAdam

Sorun yok. Biri sizin yorumunuzu görüp kendine uymayan bisiklet alabilir diye yazma gereği duydum. Ayrıca söylemeden edemeyeceğim, o kadro size büyük, değiştirmenizi tavsiye ederim. Ciddi performans artışı görürsünüz.
 
@newbike
(link)
Bu bisikleti almanız durumunda içiniz rahat olsun.Şöyle ki:
*50-34 aynakol ve 12-32 ruble çok insaflı dişli oranlarıdır ve her yokuşu daha kolay çıkmanızı sağlar.
*Maşa bu fiyat klasmanı için karbon-aluminyum karışımı olması gayet iyi
*Kadro geometrisi açısından endurance kadroya benziyor.Bu da size sürüş pozisyonunuzun rahat olmasını sağlar.Yeni başlayan ve günlük kullanım için artı bir özelliktir.
*Tasarım olarak da gayet güzel.

Sadece Erdoğanlara mesaj atarak kadro boyunun size uygun olup olmadığını teyit ettirin.
 
@hamlet2006 bana yardımcı oldunuz ilk uzun turuma sizin adınızı vereceğim. Sizin şerefinize pedal çevireceğim sizi minnetle ve saygıyla anacağım. Sizi seviyorum:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Emert20
@newbike

Bu bisikleti üç ay kadardır kullanıyorum 700 km kullandım ve oldukça memnunum. Diğer bisikletler gibi full set clarisli olarak gelmiyor ancak üzerinde gelen frenlerde yeterli işi görüyor. Fren pabuçlarını tektro olarak kullanmışlar. Ben bisikleti aldığımda dış lastiklerinin kenarlarında kılcal çatlaklar başlamıştı Vee Rubber diye bir marka kullanılmış daha önce duymamıştım çok kaliteli bir şey değil sanırım ama şükür şu ana kadar problem yaşatmadı. Maşası karbon aliminyum karışımı değil sadece alüminyum bildiğim kadarıyla karbonu opsiyon olarak seçebiliyorsun ama burada yok sanırım o seçenek. 11 kg gibi bir ağırlığı var. Başka sorularınız olursa deneyimlediğim kadarıyla cevaplarım yine. Burada da bir incelemesi mevcut.
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: hamlet2006
Beyler bende salcanonun xrs 30 apex almak istiyorum ve bisikleti aldıktan sonra yapabileceğim en iyi yükseltme nedir ?
 
@OnurÖzdağ

Jantlar bence yüksek seviye olmasa bile yinede güzel jant seti bence linki burda (link) karbon sele borusu ne gibi bir performans yüksetmeye yarıyacak ?
 
@Bisiklet sever 93 Ne değiştirmek istiyosun o zaman? Lastikleri iyi zaten. Performans yükseltme yazmamışsın, karbon sele borusunu konfor ve ağırlık için yazdım. Sana yardımcı olmaya çalışan birine karşı üslubunu koru derim.
 
@OnurÖzdağ

Peki biraz istemeden kabalık yapmış olabilirim özür dilerim ama benim demek istediğim jant seti zaten iyi ben gidipte 3000-4000 TL lik bir jant seti alamam yani gidipte 700-800tl lik bir jant seti alabirim yani çok fazla performans artışı olucağını sanmadığım için böyle bir şey yazdım bir de karbon sele borusunun gerçekten performansı ne yönde etkilediğini bilmediğim için yazdım amacım size hakaret etmek veya dalga geçmek değil
 
  • Beğen
Tepkiler: OnurÖzdağ
@Bisiklet sever 93 Estağfurullah ben de yanlış anlamış olabilirim niyet önemli sonuçta. Ama yazıya bakarsak böyle algıladım. Bütçeyi bilmediğim için demiştim. Bence bir şey değiştirme belki gidon bandı, sele, gidon boğazı gibi konfor yükseltmeleri yap çok para harcamazsın. Zaten donanım olarak yeterli bir model daha da yükseltmeye kalkarsan çok para harcarsın ve sonunda elindeki kadro hala daha Salcano olur maalesef.
 
Geri