RmzBurak
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 15 Mayıs 2021
- Mesaj
- 1.779
- Tepki
- 2.226
- Şehir
- Bursa
- İsim
- Remzi Burak
- Başlangıç
- 2010—11
- Bisiklet
- Carraro
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Normal kullanım için bile büyük Fuji de olcunuz 52 olmalı 1.68 boyumla ilk bisikletim Fuji Sportif ti keşke satmasaydim diyorum halen.Merhaba 170 boy 78-80cm iç bacak boyum var. 56 kadro bir Fuji beğendim çok mu büyük olur? Genelde normal şekilde kullanıyorum sprint yapmıyorum.
Reis 200 dolar olmuş fiyatı bekleye bekleye, gümrüğe takılır bu fiyata. Alacaksan çabuk karar ver benim adrese yollat bisiklet ile getirelim.Ben bekletiyorum şimdilik haziran da bisiklet gelsin bakacağım.
56 kadro çok büyük gelir, boyumuz aynı fuji transonic vardı bende 52 kadro bazen keşke bir boy küçük alsaydım diyordum kendime. 😀Merhaba 170 boy 78-80cm iç bacak boyum var. 56 kadro bir Fuji beğendim çok mu büyük olur? Genelde normal şekilde kullanıyorum sprint yapmıyorum.
Selamlar, yol bisikletine başlangıç için ikinci el bir bisiklet almayı düşünüyordum ancak daha sonra kredi kartına taksitle bisiklet almanın daha avantajlı olacağını düşündüm. Bütçem 20.000 kadar, başlangıç için endurance kadroya sahip bir bisiklet almayı düşünüyorum. Bugün su terazisi yardımıyla boyumu ve iç bacak boyumu ölçtüm boy 179 iç bacak boyu 80cm.
Seçeneklerimden ilki Bisan Grand Tour Eco Claris, ancak bulduğum sitede sadece 54 ve 56 cm kadro boyu var, 56'yı direkt eledim ancak 54 boy olur mu o konuda yardımlarınıza ihtiyacım var.
İkinci seçenek olarak Peugeot GR14'ü düşünüyorum. Onu da Ankara'da Erdoğanlar bisiklette buldum ancak sadece 50cm kadro boyu var yine bu kadronun olup olmayacağı konusunda yardımlarınıza ihtiyacım var.
Son seçeneği ise RC500 (ya da eğer aradaki 4000 liralık fiyat farkına değerse RC520) bunda da M kadroyu düşünüyorum.
Bunlara ek olarak belirttiğim bütçe dahilindeki endurance yol bisikleti tavsiyelerinize de sonuna kadar açığım.
Dipçe: Bahsettiğim bisikletlerin kadro geometrileri ve wrenchscience sitesinin bana önerdiği kadra geometrisi ölçüleri.
303700 dosyayı görüntüle303701 dosyayı görüntüle303702 dosyayı görüntüle303703 dosyayı görüntüle
GRX'i, gravel bisikletlerin de endurance kadrolar gibi daha rahat bir sürüşünün olduğunu düşünmemden ve muadillerine göre (G2 ve GR0014) fiyatının uygun olmasından dolayı eklemiştim.Bence RC 520 ile RC 500 arasındaki fiyat farkına değer. 20K bütçem olduğunda 105 seti ilk kriterim olarak belirlerdim.
Diğer seçeneklerin arasında GR14 GRX setiyle biraz aykırı kalmış gibi.
Peugeot'daki R13 bu yılın değişikliklerine rağmen hala iyi bir seçenek.
GRX'i, gravel bisikletlerin de endurance kadrolar gibi daha rahat bir sürüşünün olduğunu düşünmemden ve muadillerine göre (G2 ve GR0014) fiyatının uygun olmasından dolayı eklemiştim.
Grand tour'u da 14.250 liraya bulduğum için ilk sıraya koydum hatta
Kıymetli yorumunuz için teşekkür ederim
2.else carraro race 062 alınabilir.15.000₺ bütçe ile alınabilecek fiyat performans ürünü bir bisiklet arayışı içerisindeyim. Tavsiyelerinizi rica ederim. Teşekkürler.
Teşekkür ederim. Peki Carraro Gravel G0 tavsiye eder misiniz? Sıfır ürün 15.000₺2.else carraro race 062 alınabilir.
(link) G0 bir gravel .Teşekkür ederim. Peki Carraro Gravel G0 tavsiye eder misiniz? Sıfır ürün 15.000₺
Mekanik Disk olması çok mu kötü bir durum?
Uci onayı bisikletin geometrisinin kurallara uygun olduğunu gösterir. İyi olduğunu anlamına gelmez .sağlam olduğu anlamına gelmez. Çok da önemli değilYabancı marka uci onaylı kadro olursa tercih sebebi olabilir daha düşük donanım ile.
merhabaYabancı marka uci onaylı kadro olursa tercih sebebi olabilir daha düşük donanım ile.
Aynı satıcıda bir adet G2 var aslında onu gözüme kestirdim ama direkt endurance olacaksa başka yerlerde scott markalar veya belki merida bulabilirim gibi geliyor. Acaba üst donanım yerli mi almalı yoksa giriş donanımlı yabancı mı emin olamıyorum. Tek olarak kadro satılsa aslında öyle kadro alıp kendim toplamak istiyorum. Geçen biri 7000 bin liraya komple 105 set satıyordu.
Uci onayı bisikletin geometrisinin kurallara uygun olduğunu gösterir. İyi olduğunu anlamına gelmez .sağlam olduğu anlamına gelmez. Çok da önemli değil
merhabauci onaylı olması onu daha iyi yapmıyor. uluslararası yarışlara o bisiklet katılabilir demek. uci nin belirlediği geometri ölçüleri dahilinde demek. pelotonda eşitlik sağlamak adına koyulan kurallar. kadro kalitesi ile ilgili değil. örneğin scott addict 30 uci onaylı değilken addict rc30 uci onaylı.. aynı şekilde bisan mithra disc uci onaylı rim brake ya da diğer modelleri uci onaylı değil. eğer uluslararası yarışlara girecekseniz uci onaylı kadro gerekir değilse böyle bi kısıtlamaya gerek yok. hangisi hoşunuza giderse alın
20/30 bin bandındaki yerli ve yabancı markalar arasında kadro kalitesi vs bakımından fark yok. yerlide daha iyi jant seti ve tiagra/105 fln alabilirsin.. yabancıda daha düşük jant seti ve sora vites vs alırsın.
2022 SCOTT SPEEDSTER 30 YOL BİSİKLETİ alu kadro, karbon maşa, sora set, kendi jantı 28.400 tl
carraro mavi alu kadro, carbon maşa, full r7000 set, fsa team 30 jant 28.200 tl
bisan grand tour eco alu kadro, karbon maşa, sora set, alexrims jant 26.200 tl
g2 yazmışsın o tamamen farklı bi tarz gravel.. ne alırsan al en azından maşa karbon olsun. peşin paran varsa sahibinden ya da atölye25,4, atom cycle, pan bike bu dükkanlara da bak istanbu
Rakibine üstünlük sağlayacak kriterleri standart hale getiriyor. Gidon genişliği, bisiklet ağırlığı, çorap uzunluğu... hali hazırda zaten bisikletler belli başlı kalite prosedürlerini tse en cen iso vs... aldıktan sonra piyasaya sürülüyor. Ben böyle biliyorum ama eksik olabilirim kadro güvenliği ile ilgili uci nin bir standarti var mı okumak lazım..Yanlış biliyorsam düzeltin. Ben uci onayını belirli bir esnemezlik ve kalite standardı da getiriyor diye biliyorum. Sonuçta Yarışta ortadan ikiye ayrılacak bir bisikleti sadece geometri için almazlar herhalde.
Şimdi SCOTT addict alırsan uci yazmaz , çünkü yarışa girdikleri bir kadro değil. Ama foil yada addict RC alırsan yazar çünkü onlar yarışta kullanılıyor. Tamamen geometri aerodinami vs ile alakalı. Sağlamlık ile alakası yok. Salcano xrs001 de alsan uci onaylı olduğunu görürsün.bunun karbon örüm sayısı vs ile ilgisi yokYanlış biliyorsam düzeltin. Ben uci onayını belirli bir esnemezlik ve kalite standardı da getiriyor diye biliyorum. Sonuçta Yarışta ortadan ikiye ayrılacak bir bisikleti sadece geometri için almazlar herhalde.
Bundan birkaç sene önce yarışın ortasında virajda INEOS sporucusu düşmesinden dolayı binlerce euroluk pinarello dogma f12 ortadan ikiye ayrıldı. Yani UCI yazması pek birşeyi değiştirmiyor. UCI onaylı olması o kadronun konulan teknik limitler içerisinde olduğunu gösteriyor.Yanlış biliyorsam düzeltin. Ben uci onayını belirli bir esnemezlik ve kalite standardı da getiriyor diye biliyorum. Sonuçta Yarışta ortadan ikiye ayrılacak bir bisikleti sadece geometri için almazlar herhalde.