Scudo Sports

Yol bisikleti lastik önerisi

Scudo
@trainspotting35
Çetin Hocam inanmazsın.Ben lastiğim çabuk bitsin diye dua ediyorum.Schwalbe One lastiklerle 2800 km de 11. patlağımı yaşadım.:eek:Eğer bu lastik yıpranmazsa; lastik patladıkça -ki yaşadıkça onlarca defa daha patlamaya yemin etmiş bir hali var:booo:- elimdeki avucumdaki tüm parayı iç lastiklere veya bisikletçinin lastik yamama ücretine kaptırdım ve kaptıracağım:krktm:(Yüksek basınçtan dolayı soğuk yama yapmayı bir türlü beceremedim)

En son çare olarak sıcak yama aldım:
IMG_20190819_113607.jpg
 
@hamlet2006
Dilimi ısırayım 1000 km oldu Vittoria da sıfır patlak. Köy yolları, soğuk asfalt dahil.
 
  • Beğen
Tepkiler: hamlet2006
@trainspotting35

Alman milli takımından 8 gol yiyen San Marino teknik direktörüne maç sonrası soruyorlar:Maç nasıldı?Yediğimiz 8 golü saymaz isek çok iyiydi.:D
Bana da Schwalbe Oneları soracak olurlarsa 2800 km de 11 patlağı saymazsak gerçekten müthiş bir lastik.Yol tutuş,ıslak zemin performansı,akıcılık,düşük yıpranma olarak gerçekten çok iyi.(Hakkını da yemeyeyim)
Bugün sirkeli su ile başta onu bir yıkayayım,sonra da kendimi.Öncesinde ise Schwalbe Oneların kevgire çevirdiği birikmiş 8 tane iç lastiğimi yamayayım
 
@burcinhan
Valla ne diym bilemedim. Bu lastiklerden 2 çift aldım ben de. Hatta 1 çift de endurance modelini aldım. Endurance modeli performans açısından iyi olmasa da patlak koruması ve yol tutuşu konusunda hakkını veriyor. Ama power competition kesinlikle bir daha dönmeyeceğim bir lastik. Hatta bu lastik yüzünden bir daha michelin lastik almamayı düşünüyorum o derece kötü tecrübelerim var.

Daha 1000+ kmlerde Antalyada yarıştayken patladı sadece yoldaki bozuk yüzey yüzünden yani giren çıkan bişey yok lastik baya yarışta yarıldı. Zamanında (ilk 1000km) bu lastikten çok memnun kaldığım için ve dolar da daha uygun olduğundan, performansının övüle övüle bitirilmemesinden dolayı almıştım. Performansı güzel lastik ama gp4000s2 lerle öyle aman aman bi farkı yok.

3500 değil 2000 kmlere gelmeden lastik resmen çöp oldu. Öyle bozuk yola da çok girmeden oldu bu. En son evime uzak bi noktada bi günde 3. lastiği patlatıp taksiye 230 tl verip eve dönünce aldım çöpe attım ve çıkarmış olduğum 5000+ km deki gp4000 leri geri taktım. Yaklaşık 3 aydır da aynı rotalarda gp4000lerin teknik ömrü bitmesine rağmen patlak sorunu yaşamadım. Yani bu power comp modelleri yüzünden çifter çifter lastik taşımaya başlamıştım. Her turda acaba patlıycak mı diye düşünerek geçiyordu ki %70inde de beni yanıtlmıyordu.

Hala elimde 1 çift var ve lastikler daha 500 kmlerde olmasına rağmen üzerindeki kesik ve yarılmalar şok edici. Comp modelini ne yarış ne de idman için ben öneremiyorum açıkça. Baya baya beğenerek kullanmaya başladığım lastiklerdi forumda yazmıştım hatta. Ama gelinen noktada 2000 kmden sonra çöp olacak ve yarışlarda sizi yarı yolda bırakacak bir lastiğe bu parayı bir daha vermem. Hatta %50 fiyatı düşse yine almam:). Gp4000s2 lerin ömrü bitince sizin aksinize ben de 5000 lere geçmeyi düşünüyorum. :):)
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Özcan
5000'lerim 1400 kmde ve hiç patlak neredeyse olmadı. Geçen Mossoda lastiğin yanağına cam battı ve lastik parçalandı. 5000'lerin ıslak yol tutuşunu da beğendim. Alabileceğiniz iyi lastiklerden bir tanesi.
 
@mariokaldato

abi yeni gördüm. bende mavi renk maxxis re-fuse var 1 çift. birinde yarık-delik var biraz ama biri sağlam. öyle biliyorum en azından. 700-23c
 
  • Muhteşem
Tepkiler: mariokaldato
@hamlet2006
lugano var abi 500-600 km olmuştur dikenlerin cam şişelerin bol olduğu yerlerden gidiyorum sıfır patlak
 
Vittoria Corsa G2.0 25-622 almaya karar verdim.
333.png



22.png
 
Son düzenleme:
@hamlet2006 eskiden bisan a az yapmadık. Hatta mengene arkada koltuğun orda sürekli sıkıli olurdu

@scottrek ben de düşünüyorum
 
Vittoria Corsa G2.0 Bu modeli almamız gerekiyor.BU asfalt için.Diğer model ise pave , taşlı yollar için olanıymış.
333.png
 
@Özhan Akgöğ hocam benim 5000 in üzerinde de benzer yarıklar oluştu. Hatta ilk takımın bir tanesi yanaktan gitti daha 100 km deydi. Adamlar bu yol şartlarına göre üretmiyorlar lastikleri malasef. soguk asfaltta ne kadar sürerseniz de o kadar yıpranma artıyor. Umarım ben sizin yaşadığınız kötü tecrübeleri yaşamam.
 
  • Beğen
Tepkiler: Özhan Akgöğ
Arkadaşlar Conti GP 4000 s2 lastikerimden teki delindi. Yenisini almak istiyorum fakat wiggle stoklarında yok.
Bu lastikten çok memnundum. Aşağıdaki linkten ona yakın alabileceğim lastik önerir misiniz.

Bu arada çift alacağım. Birbirine yakın olmasını istememin sebebi, stepne 4000s2'yi takınca sırıtmasın.

Buradan: (link)
 
  • Beğen
Tepkiler: sadi imren
Schwalbe Durano plus aldım. Artık cam kırığıymış dikenmiş taşmış korkmadan biniyorum. Antrenmansa antrenman extra ağırlıklı o_O
Bisikletle birlikte veloflex corsa gelmişti. Tabi onların yeri ayrı bana virajlarda en güven veren lastikti.
 
Schwalbe Durano plus aldım. Artık cam kırığıymış dikenmiş taşmış korkmadan biniyorum. Antrenmansa antrenman extra ağırlıklı o_O
Bisikletle birlikte veloflex corsa gelmişti. Tabi onların yeri ayrı bana virajlarda en güven veren lastikti.
2018 Eylül ayında aldığım bir çift Schwalbe Durano plus lastiği 5000 km oldu hala kullanıyorum ve bir kere olsun iç lastik patlamadı. Hala da 5000 km gider gibi duruyor. Performansı ne kadar etkiler bilmem ama kesinlikle bende tavsiye ediyorum pişman etmez.
 
Yeni aldigim durano plusi janta takana kadar baya zorlandim. Lastik yeni oldugu icin sanirim ortasi da etli olunca parmaklari biraktim.
 
Yeni aldigim durano plusi janta takana kadar baya zorlandim. Lastik yeni oldugu icin sanirim ortasi da etli olunca parmaklari biraktim.
Hayırlı olsun. Eskidiği zaman da cidden takması zorlayan bir lastik kendisi. 7000 küsür km'de başka janta aktardım yine ilk kez takıyor gibiydi :)
(Patlaksız 8500 km'de şuan lastik. Hafta sonu yağmur ve dolu eşliğinde sürdük. En ufak kayma, kontrol kaybı, güvensizlik hissettirmedi)

Bu arada hızlı ve kolay lastik takmak için tyre key levye öneririm çok pratik bir ürün;

tyrekey6.jpg
 
@BerkEvren Abi nereden aldin bunu normal levye ile beceremeyip iki ic lastik patlattim.
 
Geri